niedziela, 22 listopada 2015

Projekt u Elizy - 2. tydzień: Kokardy.

Drugi tydzień projektu już prawie za nami.
Kokardy sprawiły mi dużo trudności, głównie dlatego, że nie miałam niczego gotowego do użycia. Pomysłów i prób było kilka - kokardy ręcznie malowane farbkami, kokardy kropkowe, potem nawet garnitury z muszkami. 

W końcu stanęło na ułożeniu kokardek z bulionu i połączeniu z dziewczęcym kropeczkami.





Mani przy użyciu:

  • Baza - Semilac.
  • Top - Semilac.
  • Biały - Semilac 001 Strong White.
  • Taupe - Semilac, 017 Grey.
  • Kropeczki - Avon, Metallic Efects, Gold Leaf + sonda.
  • Bulion: MoYou London.



Was też zapraszam do dołączenia do projektu!

http://memyselfandmynails.blogspot.com/p/projekt.html

60 komentarzy:

  1. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, delikatny, pomysłowy, bardzo starannie wykonany :), a do tego w kolorach jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie jest wspaniałe.Kolory idealne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie :)
    Pozdrawiam, http://myfactoryofcreativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi podpasowały kolory tego zdobienia. Bulionowe kokardki to świetny pomysł, wyszło naprawdę fajne mani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie, bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:) Ja, niestety, jestem antytalenciem paznokciowym;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienie :) wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniec końców bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne :) Ostatnio coraz częściej decyduję się na taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja :) z semilackiem zawsze się udaje ;p od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką całego zestawu i sobie eksperymentuję ;p spróbuję wykorzystać Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze :) Kokardki ostatnio ciągle za mną chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne te kokardy, jakie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. in questi giorni un sacco di brutta sensazione vissuta da me, lui era tra loro vertigini, la fame, e la nausea, che è al sentito questo pomeriggio, si spera persaan è stato rapidamente perduto e sano come biasanya

    SUPLEMEN MATA GLAUKOMA

    VITAMIN MATA MINUS

    OBAT CAPSULE MATA KATARAK

    OBAT HERBAL ENTROPION

    OdpowiedzUsuń
  14. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Niby delikatnie ale efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    Obat Miom Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  19. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  20. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more successfull
    you may also like

    Cara Mengatasi Wanita Sulit Hamil

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny szary, uwielbiam w połączeniu z białym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękniusie, słodziusie! JAK ZROBIC ? : O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      kropeczki sondą, a bulion układałam ręcznie (można łapać zwilżonym patyczkiem lub woskową kredką) na mokrym topie, utwardziłam w lampie i potem jeszcze raz nałożyłam top i utwardziłam.

      Usuń
  23. kokardki przepiękne !! też takie chce mieć

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne paznokcie :)

    http://angelikafit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Paznokcie przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski efekt końcowy! Szkoda, że ja nie mam takiego talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  27. ojacie, ale precyzja! tez chcialabym kiedys tak dokladnie wykonywac hybrydy :) a na moich paznokciach jest grany quick finish nude z efektem kameleona no.1 z EM nail. dopiero sie ucze, ale za kazdym razem manicure wychodzi mi coraz lepiej! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka praca wymaga dużo cierpliwości, ja maluję moje paznokcie i zdobię przynajmniej raz na tydzień, ale nie hybrydy tylko zwykłymi lakierami. Fajna zabawa a efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Yes , when i wake up, i see this articel n i think this good news thaks, i will share but ithik u must visit my blog too cuase the information have ...
    Obat Tradisional Asam Lambung Paling Ampuh
    Obat Pembersih Darah Dari Sabu

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić parawany do gabinetu kosmetycznego i jeszcze parawany kosmetyczne. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

  31. Okay, I agree to most of the discussion but may, Obat Wasir Yang Dijual Di Apotik
    in some parts end there should be more details that I make you understand, Merk Obat Eksim Di Apotik
    Obat Wasir Dijual Di Apotik
    Obat Eksim Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  32. Παρέχουμε φάρμακα για τη θεραπεία διαφόρων προβλημάτων υγείας, με τη χρήση ενός φαρμάκου που ήδη παρέχεται με κόκκους μπορεί να θεραπεύσει την ασθένεια εντελώς.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  33. Your article is very helpful, thank you very much.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...