wtorek, 17 listopada 2015

Projek u Elizy - spóźnione Słodycze :)

Nie załapałam się na pierwszy tydzień projektu, bo mimo że mani zrobiłam wcześniej, to sfotografowałam dopiero wczoraj :)
Ale projekt wydaje się ciekawy, prace Elizy, które przejrzałam interesujące i bardzo staranne, także myślę, że warto wziąć udział, chociażby dlatego, żeby pobudzić swoją kreatywność.

Ciacho, róż, ciukierkowe zdobienia :) Słodko?








Mani przy użyciu:
  • Baza - Semilac.
  • Top - Semilac.
  • Biały - Semilac 001 St5rong White.
  • Ciemnoróżowy - Neonail, Romantic Rose.
  • Jasnoróżowy - Orly, Elation Generation z kroplą topu Semilac.
  • Stemple - MoYou London, Cookbook 07.
  • Lakier do Stempli, B. Loves Plates, B. a Red Whine.
  • Dżety: bornprettystore.
Was też zapraszam do dołączenia do projektu!

http://memyselfandmynails.blogspot.com/p/projekt.html

38 komentarzy:

  1. Ależ apetyczne kawałki ciasta :) Aż ślinka leci!

    OdpowiedzUsuń
  2. A wcale nie taki spóźniony bo wisi już w galerii słodkiego tygodnia :) Numer 34 :) Fajne zdobienie i cieszę się, że do nas dołączyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) mam nadzieję, że wytrwam dzielnie do końca!

      Usuń
  3. Piękne pazurki :) słodkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczne ;) torcik mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zatapiasz ozdoby? Przyklejasz dodatkowo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj przyklejałam na lepką warstwę hybrydy i zalałam topem, ale często przyklejam też na klej do tipsów. Zawsze zalewam topem, bo inaczej zaczępiaja mi się o włosy przy myciu i czesaniu :-)

      Usuń
  6. Przepiękne ozdobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż dostałam nagłego przypływu ochoty na coś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odpowiadam za ewentualne nadprogramowe kilogramy :D

      Usuń
  8. Wyszło świetnie! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziaki :D. Super są! A Elation Generation boski <3

    OdpowiedzUsuń
  11. OO genialne na taką pogodę:) Słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle tego jest a i tak nie czuje się kiczu- wręcz przeciwnie! :) Super <3
    mogła bym takie nosić na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić urządzenie do mezoterapii bezigłowej sonoforezy i światłoterapii, urządzenie do mikrodermabrazji sanitas opinie i wyszczuplające urządzenie kawitacyjne do liposukcji ultradźwiękowej gb-3w1. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń
  14. 137/5000
    Thank you for the very useful information of your website hopefully more kraetif and innovative again and become the guide of the community
    obat herpes genital di apotik
    obat herpes di apotik

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...