piątek, 13 listopada 2015

Mat i błysk - Lirene City Matt, Lirene Shiny Touch.

Marka Lirene Dermoprogram po sukcesie fluidów wprowadziła niedawno na rynek nowości w postaci pudrów matujących City Matt oraz pudru rozświetlającego i bronzera z różem Shiny Touch.

Nowości już od pierwszego spojrzenia cieszą oko: metaliczne opakowania, cudownie tłoczone wzory to nie lada gratka dla srok kosmetycznych. Tłoczenia są tak piękne, że aż żal kosmetyk musnąć pędzlem. Opakowanie jest także funkcjonalne: otwiera się na klik, oszczędza paznokcie i nie otwiera się nieproszone w kosmetyczce, czy torebce, co jest szczególnie ważne w przypadku pudru matującego, którego używamy do poprawek w ciągu dnia. Te z Was, które, tak jak ja, mają niemiłe doświadczenia z pokruszonym pudrem rujnującym wnętrze ulubionej torebki, wiedzą w czym rzecz :)


Lirene, City Matt, mineralny puder matujący


Puder zapewnia matowe i aksamitne wykończenie makijażu. Lekka konsystencja sprawia, że kosmetyk równomiernie się rozprowadza i dopasowuje do koloru skóry, a makijaż wygląda naturalnie i świeżo. Zawarta w pudrze alga koralowca nie tylko absorbuje sebum, matując skórę, ale również chroni ją przed wolnymi rodnikami. Puder jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery.

Skład:
Talc, Mica, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Nylon-12, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Phenoxyethanol, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Caprylyl Glycol, Benzyl Alcohol, Hexylene Glycol, Parfum, Dimethicone, Lithothamnium Calcareum Extract, Mannitol, Hexyl Cinnamal, Dehydroacetic Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Diatomeaceous Earth, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Maltodextrin, Zinc Sulphate, Geraniol, +/- CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77891, CI 77007, CI 75470.

Pudry mineralne mają bardzo jedwabistą konsystencję, są mięciutkie i łatwo nakładają się na pędzel, wystarczy musnąć je pędzlem i trzeba uważać by nie pyliły. Na twarzy dają bardzo fajny efekt daleki od płaskiego matu. Ładnie rozprowadzają się po twarzy, ja w celu osiągnięcia mocniejszego i bardziej długotrwałego matu wciskam je delikatnie w twarz za pomocą puszka lub gęstego pędzla typu flat top/kabuki. Dostępne są trzy odcienie: 01 Transparentny, 02 Naturalny i 03 Beżowy.

01 Transparentny, 02 Naturalny, 03 Beżowy

01 Transparentny, 02 Naturalny, 03 Beżowy

01 Transparentny, 02 Naturalny, 03 Beżowy

01 Transparentny, 02 Naturalny, 03 Beżowy

Lirene, Shiny Touch, mineralny rozświetlacz do twarzy i oczu


Rozświetlacz nadaje cerze subtelną świeżość i blask, a spojrzeniu wyjątkową promienność. Pozwala rozświetlić wybrane partie twarzy, sprawiając, że cera wygląda na zdrową i wypoczętą. Zawarty w formule olejek z acai odpowiednio pielęgnuje skórę i sprawia, że jest gładka i miękka w dotyku. Dzięki unikalnej kompozycji kilku odcieni, rozświetlacz podkreśli naturalne piękno każdej kobiety i stanowić będzie efektowne wykończenie makijażu dziennego i wieczorowego.

Skład: Talc, Mica, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Synthetic Fluorphlogopite, Magnesium Stearate, Diisostearyl Malate, Hydrogenated Polyisobutene, Euterpe Oleracea Fruit Oil, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Benzyl Alcohol, Parfum, Hexylene Glycol, Tin Oxide, Tocopherol, Silica, Hexyl Cinnamal, Dehydroacetic Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene, Carboxaldehyde, Limonene, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Geraniol, Citronellol, Coumarin, +/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 15850, CI 77499, CI 77007.

Rozświetlacz to miks różnych odcieni: złamanej bieli, szampana, połyskującego beżu, brzoskwini i jasnego różu. Kolory zmieszane ze sobą tworzą dość jasny beżowo-szampański kolor. Shiny Touch ożywia twarz dodając młodzieńczego blasku. Brak w nim na szczęście nachalnych drobin, jednak jest dość widoczny, zwłaszcza w sztucznym świetle.




Lirene, Shiny Touch, bronzer, mineral bronzer & blush for face modeling


To harmonijne połączenie mineralnego bronzera z różem, które pozwala modelować rysy twarzy i podkreślić naturalne piękno. Kremowa konsystencja sprawia, że kosmetyk idealnie się rozprowadza, nie pozostawia smug, a skóra wygląda promiennie i świeżo. Bogaty w witaminę E olej arganowy sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka. Kosmetyk stanowi doskonałe uzupełnienie makijażu dla każdego rodzaju cery.

Skład: Talc, Mica, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Synthetic Fluorphlogopite, Magnesium Stearate, Diisostearyl Malate, Hydrogenated Polyisobutene, Euterpe Oleracea Fruit Oil, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Benzyl Alcohol, Parfum, Hexylene Glycol, Tin Oxide, Tocopherol, Silica, Hexyl Cinnamal, Dehydroacetic Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene, Carboxaldehyde, Limonene, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Geraniol, Citronellol, Coumarin, +/- CI 77891, CI 77491,
CI 77492, CI 15850, CI 77499, CI 77007.

Bronzer i róż to ciekawe połączenie, zarówno część z bronzerem jak i z różem składa się z kilku odcieni matowych i błyszczących. Bronzer jest dość ciepły, raczej nada się do ożywienia cery, dodania jej zdrowego kolorytu niż do modelowania rysów. Róż ma uniwersalny odcień przygaszonego różu, który doda świeżości wielu typom urody.





Rozświetlacz, bronzer, róż

Rozświetlacz, bronzer, róż

Na razie jestem zadowolona z otrzymanych do recenzji produktów, zobaczymy jak sprawdzą się nie dłuższą metę. Zobaczcie same jak ładnie kosmetyki prezentują się na twarzy.

Użyłam:
  • Lirene Dermoprogram, City Matt, Mineral Matifying Compact Powder 01 Transparentny - na całą twarz.
  • Lirene Dermoprogram, Shiny Touch, Mineral Shimmer For Face & Eyes - na kości policzkowe, łuk kupidyna, lekko omiotłam też całą twarz i naniosłam w wewnętrzne kąciki oczu.
  • Lirene Dermoprogram, Shiny Touch, Mineral Bronzr & Blush - pod kości policzkowe, na skronie i lekko na nos, wycieniowałam też lekko powieki ponad załamaniem, a róż nałożyłam na policzki, omiotłam czubek nosa oraz naniosłam lekko na środek powieki.




44 komentarze:

  1. Świetne te produkty Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, mam nadzieję, że będę zadowolona aż do dna :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję że są już dostępne, bo bardzo mi się podobają i z chęcią je kupię - najlepiej wszystkie trzy produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba już są, bo sprawdzałam na Rossnecie - pudry 22,99, rozświetlacz i róż 24,99 / 9g :)

      Usuń
    2. To w poniedziałek się po nie wybiorę :))

      Usuń
    3. zwłaszcza, że teraz promo na pudry :)

      Usuń
  3. Ja jestem zakochany w rozświetlaczu i duo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, pięknie umalowałeś modelkę :)

      Usuń
  4. Naprawdę fajnie wyglądają na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycają mnie te pudry za każdym razem, gdy je widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. polecam spróbować zwłaszcza w promocji :D

      Usuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować. Jak będę w Polsce z pewnością luknę za nimi :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie się nazbiera trochę nowości różnych do kupienia :D jak się potem zabierzesz? :D

      Usuń
  8. Bronzero-róż wpadnie w najbliższym czasie do mojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pomocą kosmetyków Lirene wyczarowałaś piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze żadnego z nich nie miałam, ale zapowiadają się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż! Delikatny, świetlisty i taki dziewczęcy. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, taki efekt właśnie chciałam osiągnąć :*

      Usuń
  12. Wyglądają ciekawie, szczególnie ten rozświetlacz i różo-bronzer ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż :) Mam róż z bronzerem i polubiłam się z tym duetem, stanowi świetne wykończenie makijażu :) Zamierzam kupić jeszcze puder transparentny jeśli uda mi się go dorwać na aktualnej promocji w Rossmannie, ale właściwie i bez tego cena jest przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ale jak można połowę taniej :D

      Usuń
  14. Te mozaiki są świetnie i pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu kobiety zwykle kupują oczami :)

      Usuń
  15. Tak mi się podobał ten bronzer... ale widać, że ma ciepły odcień :( dlaczego jest tak mało bronzerów o chłodnym odcieniu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, dlatego tez napisałam, że bardziej do ożywienia cery i przybrązowienia niż do modelowania, poza tym drobinki też raczej do nadania konturów twarzy się nie nadadzą

      Usuń
  16. prezentują się niebanalnie! muszę je pomacać na żywo, ale puder transparentny być może, że będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam już te produkty u wielu dziewczyn i wszędzie wyglądają bardzo fajnie ! Chyba czas samemu sie przekonać bo na skórze tworzą bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aluminium w składzie,hehhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest, ciekawa jestem jakiego deo używasz :) bo większość ma sole glinu jednak

      Aluminum Starch Octenylsuccinate: Modyfikowana skrobia. Składnik wygładzający, zmiękczający skórę, absorbent, składnik konsystencjotwórczy. Substancja odpowiadająca za właściwości matujace kosmetyku. Wygładza powierzchnię skóry, absorbuje nadmiar sebum.

      Usuń
    2. deo bez aluminium, ale chyba nie masz pojęcia, że takie istnieją, pzd ;)

      Usuń
    3. mam pojęcie, że takie istnieją, skoro napisałam "większość"
      pozdrawiasz, a ton taki nieuprzejmy...

      Usuń
  19. Great! Thanks for sharing this. I read over the article and I really love all the things. By the way, could we get a chance to cooperate on SNS/Blog? We’ll pay USD. tonylau86china@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить аппарат для педикюра екатеринбург, пилка для педикюра opi и кресло педикюрное украина? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...