poniedziałek, 16 listopada 2015

Hybrydy, przedłużanie Semilac Hardi Milk - pierwsze wrażenia.

Mimo, że o hybrydach głośno jest od długiego czasu, niektóre sierotki dopiero odnajdują się w hybrydowym świecie. Moja przygoda zaczęła się od Konferencji Meet Beauty, gdzie otrzymaliśmy cudowny zestaw do hybryd Neonail z lampą oraz minizestaw Semilac
A że późno zaczęłam, to od razu od grubego kalibru, czyli od przedłużenia paznokci produktem Hardi Milk Semilac firmy Diamond Cosmetics na szablonie. Produkt dokupiłam sobie po kilku pozytywnych recenzjach i tutorialach, kiedy uznałam, że to może być coś dla mnie.
Sam produkt ma postać gęstego, lekko ciągnącego się lakieru o mleczno-różowym półprzejrzystym odcieniu, do tego ma właściwości żelu miękkiego, więc można przedłużyć nim płytkę paznokcia od 1-3mm. Wiem, że są osoby, które potrafią przedłużyć i 5mm, chociaż dla mnie to hardkor i raczej aż tak drastycznych kroków bym nie polecała.
Koszt: 37zł/7ml

Cała akcja nie jest trudna, skoro niedoświadczonej osobie udała się za pierwszym razem na obu dłoniach przy użyciu najprostszych szablonów z allegro. Nie będę się wymądrzać na temat całej procedury, bo jestem laikiem, ale na dole pojawią się odnośniki do tutoriali, z których korzystałam przy przedłużaniu. Miałam zdecydowanie więcej piłowania niż Autorki filmików, ale powoli doszłam do kształtu, jaki sobie obrałam :)

Po tygodniu noszenia przepięknego koloru Semilac, Mardi Gras - biskupi różo-fiolet (już chciało mi się zmiany, manicure nie wymagał zdjęcia), zdjęłam tylko delikatnie wierzchnie warstwy hybrydy, a pozostawiłam Hardi Milk, paznokcie trochę skróciłam i zrobiłam nowy manicure. Na razie jestem zachwycona łatwością pracy, trwałością, połyskiem hybryd. Zobaczymy, co będzie dalej.

Robicie hybrydy? 
Próbowałyście przedłużania paznokci w domu? 
Dajcie znać, linki ile widziane w komentarzach :) Chętnie się zainspiruję!

paznokcie naturalne - kwadraty
paznokcie naturalne - bobki
paznokcie przedłużone Semilac Hardi Milk, na to 034 Mardi Gras
paznokcie przedłużone Semilac Hardi Milk, na to 034 Mardi Gras
paznokcie przedłużone Semilac Hardi Milk, na to 034 Mardi Gras, na to stemple B. Loves Plates Leaves of Happiness lakierem Models Own Chrome Pink



23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. to jest jeden z najpiękniejszych odcieni w moje lakierowej kolekcji ogólnie, w każdym świetle wygląda inaczej, bardzo zwraca uwagę :)

      Usuń
  2. Świetna sprawa to przedłużanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza jak jeden paznokieć nieszczęśliwie się złamie przed ważnym wydarzeniem, u mnie metody z klejem, chusteczką, czy torebką od herbaty nigdy nie zdawały egzaminu :)

      Usuń
  3. Hard milk + mardi gras semilaca to paznokcie marzenie. Przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, bardzo Ci dziękuję :) aż chce się malować :D

      Usuń
  4. nie miałam nigdy hybryd i w sumie nie zamierzam, bo mi bardzo szybko paznokcie rosną i po tygodniu z pewnością miałabym duży odrost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po tygodniu zmieniam lakier :) to, ze są hybrydy nie znaczy, ze trzeb trzy tygodnie w nich chodzić :D

      ale z drugiej strony jak komuś zwykły lakier trzyma się tydzień to zazdroszczę :(

      Usuń
  5. Witam wśród fanek Mardi Gras. To mój ulubiony kolor z całej kolekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym tygodniu będę robiła hybrydę drugi raz w życiu :) Niech tylko przyjdzie lampa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez lampy to ciężko by było :D powodzenia :)

      Usuń
  7. Ja też wykonuję sama hybrydy w domu, ale jeszcze nie próbowałam z Hardi, wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej żeby nie było potrzeby używać Hardi :D

      Usuń
  8. Malina co się nie chwaliłaś, że jedziesz na Meet Beauty! Myślałam, żeby się zglosić ale nic chciałam sama jechać :D To ty tam ćwicz hybrydy jak mi się coś znowu złamie przed samym "ślubem" to będę się zgłaszać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie pomyślałam, w ogóle tyle znajomych było, a z nikim się nie umówiłam, że jadę :)
      ja Tobie nie zrobię nic, mogę Ci zestaw wypożyczyć :D komuś to nie umiem równo pomalować nawet

      Usuń
  9. Moje wrażenia-lepszej rzeczy nie można było wymyślić. Bez problemu można się poratować jak się niefortunnie złamie np jeden paznokieć, jeżeli oczywiście posiadamy taki w domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się zapytać czym się różni semilac hardi od hard?

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym się zapytać czym się różni semilac hardi od hard?

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokietki fantastyczne, bardzo mi się podobają, te wzorki takie orginalne.

    OdpowiedzUsuń
  13. привет! помогите советом, ищу где можно купить диодный лазер 808 нм, мойка парикмахерская киев купить и парикмахерские кресла купить недорого? работаю администртором в салоне красоты, директор попросила найти, а я не знаю где купить)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...