sobota, 5 września 2015

Rajstopowy manicure.

Rajstopowy manicure z użyciem samorobionego czarnego tintu (bezbarwny lakier z dodatkiem kilku kropli czerni), pasków do frencha i stemplowany w kabaretki z płytki MoYou London.
Robiłam pierwszy raz zdobienie tego typu, a także pierwszy raz robiłam frencha z paskami. Trochę przeszkadza mi, że mam widoczne obłączki i biel półksiężyców prześwituje spod delikatnej czerni, co widać na niektórych zdjęciach. Do tego upał spowodował, że miałam na paznokciach pełno bąbelków. Poza tym, mani przypadł mi do gustu i dobrze czułam się w tej, innej jak na mnie, mroczniejszej odsłonie.

Jak Wam się podoba?

W świetle dziennym.






w słońcu



Z lampą pierścieniową.



Z lampą błyskową.


32 komentarze:

  1. Rajstopowy manicure wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA jestem zaa ! Bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotkałam się z takim pomysłem. super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja widziałam już kilka takich zdobień, ale pierwszy raz spróbowałam u siebie :)

      Usuń
  4. Ładnie, ale sama nie zdecydowałabym się na taki manicure

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jakie to piękne!!!:) Cudne! Obserwuje jako 905;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) miło mi Cię widzieć u siebie!

      Usuń
  6. Fajny blog. dużo ciekawych informacji. Blog warty polecenia .

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny wzór na jesienną szarugę. Obserwuję, świetny blog. Uwielbiam takie blogi odnajdywać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdobienie! Dla kobiety-wampa hihi :) a jak zrobiłaś, że masz taki półprzezroczysty czarny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam na samym początku postu :-) bezbarwny lakier z kilkoma kroplami czarnego lakieru. Cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...