czwartek, 6 sierpnia 2015

Dmuchawce, latawce...

Mani z użyciem jednych z moich ulubionych polskich lakierów z Virtuala
Lubię je za łatwość rozprowadzania (lekko spłaszczony pędzelek), dobrą konsystencję, bardzo dobre krycie i korzystną cenę.
Niebieski to była limitka (swoją drogą - świetna), więc jest już niedostępny, ale polecam przyjrzeć się szarości Virtual, Street Fashion, 110 London Fog. Nadal do kupienia w mniejszych drogeriach i sklepach online.
To piękna jasna ciepła szarość z domieszką beżu. Bardzo elegancki odcień, pięknie prezentuje się jako baza pod zdobienia i całkowicie kryje po dwóch warstwach bez prześwitów, co przy takim odcieniu jest rzadkością.

w słońcu

w słońcu

w słońcu

w świetle dziennym

z lampą błyskową

z lampą pierścieniową

w świetle dziennym


Użyte lakiery:
  • Odżywka Eveline, 8w1
  • Virtual, Fruit Cocktail, 140 Blue Lagoon (2 warstwy)
  • Virtual, Street Fashion, 110 London Fog (2 warstwy)
  • Poshe , Super-fast Drying Topcoat (przed stemplami)
  • Celia, Nail Expert, 4in1 Fast Dry Top Coat (na stemple)

Zdobienie wykonałam za pomocą płytek MoYou London:

49 komentarzy:

  1. Ostatnio oszalałam na punkcie szarych lakierów, świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię szarości. Zwłaszcza takie niejednoznaczne :-) dziękuję :-*

      Usuń
  2. Jakie ładne te dmuchawce na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie to wygląda! Nie jest przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę sobie tak ładnie umieć pomalować paznokcie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomalować też bym chciała umieć :D na szczęście są stempelki :)

      Usuń
  5. Ten szary to ładniutki jest...
    Musze w końcu jakieś dmuchawce u siebie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak!
      a dmuchawce to bardzo wdzięczny temat na zdobienie :) zrób koniecznie

      Usuń
  6. Ostatnio sporo widuję dmuchawców :) Pięknie Ci to wyszło i jestem zdumiona jak ładnie się odbiły Virtuale! A jak tam pazurki, sporo już urosły! Widzę też, że kwadraty przeżywają come back ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? pierwszy raz je robiłam :D w sumie przez dwa tygodnie nie bywałam na blogach, muszę popatrzeć :)

      Virtuale i Joko to moje ulubione polskie lakiery :)

      a urosły, to i kształt zmieniłam i póki co dobrze się trzymają :D tfu tfu

      Usuń
  7. cudowne są :) a latawce tak przyjemnie kojarzą mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor beżowo-szary niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię takie szarości :)

      Usuń
  9. Piękny odcień, choć na co dzień na moich paznokciach gości czerwień, czasem mam ochotę na coś delikatniejszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama szarość wygląda bardzo subtelnie na co dzień :)

      Usuń
  10. Ślicznie! A jak stempelki ładnie odbite! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne te dmuchawce, odcień niebieski rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dmuchawce na niebieskim tle wyglądają świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udanie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor. Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te wzorki :) Uwielbiam płytki moYou london <3

    OdpowiedzUsuń
  17. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  18. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...