piątek, 10 lipca 2015

Wycofywane produkty Essence.

Essence kolejny raz wymienia asortyment. Widziałam już kilka produktów w promocji, chociaż moja szafa Essence w Naturze została zastąpiona przez na wpół pustą szafę W7. :( Do tego obecnie limitką u mnie jest Unforgettable Kiss. Nie rozumiem zjawiska. Śmiech na sali.

Kosmetyki pokazane poniżej są dostępne  do 16 sierpnia.
Zdjęcia pochodzą ze strony essence.eu

Z błyszczyków polecam 05 velvet rose - daje ładne półmatowe wykończenie, ma słodki zapach i smak. Jest dość trwały, ale trzeba uważać na zbieranie się w środku ust.
Podobno 07 czerwony też jest fajny, no i błyszczyki XXXL też zbierają dobre opinie.

newproduct.product_base_name
XXXL trwały błyszczyk z matowym efektem
05 velvet rose


newproduct.product_base_name
XXXL trwały błyszczyk z matowym efektem
07 silky red
Za pomadkami i błyszczykami w tubce specjalnie płakać nie będę. Więszość kolorów pomadek jest z drobinkami lub brokatem (01, 02, 12, 31, 40, 54)
Trwała pomadka 04 it's nude time! jest paskudna, na swatchach wygląda jak korektor, za to 15 oh so matt! mi się podoba - ładny, ciepły nudziak.
53 all about cupcake, to znana, lubiana szminka, o kremowej konsystencji i ślicznym dziewczęcym kolorze. Jak dorwę, to kupię. Zużyłam ją kiedyś do końca.

newproduct.product_base_name
trwała pomadka do ust nude
04 it's nude time!

newproduct.product_base_name
trwała pomadka do ust
15 oh so matt!

newproduct.product_base_name
pomadka
53 all about cupcake

 Cienie mnie nie ruszają, maskary także, ale wiem, że sporo osób lubi różową multi action.

newproduct.product_base_name
tusz do rzęs multi action

 
Eyelinerów nie miałam, ale te błyszczące linery do oczu mnie kuszą, pokazywała je niedawno na blogu CandyKiller i są boskie (KLIK!). Podoba mi się też paletka do brwi, ale mam już za dużo produktów do tej partii ciała, także spasuję. Lubię też kredkę jumbo

newproduct.product_base_name
błyszczący liner do oczu
01 twinky starlight
 
newproduct.product_base_name
paletka cieni do brwi 
how to make brows wow
newproduct.product_base_name
rozświetlająca kredka do oczu jumbo
01 highlight it...nude



 Z kolorówki do twarzy niczego nie potrzebuję i nic mnie nie zachwyciło. Za to jeśli lubicie kremowe produkty, seria soo glow! i soo blush! wydaje mi się godna uwagi.

Z serii lakierowej podobają mi się lakiery z efektem (cukrowa posypka, glitter, oprócz piórek).
Seria liquid foil powinna nadać się do stemplowania.
Czarny lateksowy 32 the black cat też jest na mojej liście.



newproduct.product_base_name
lakier do paznokci effect
06 party in a bottle

newproduct.product_base_name
lakier do paznokci effect
21 icy fairy

newproduct.product_base_name
lakier do paznokci effect
28 truth or dare ?
 
newproduct.product_base_name
lakier do paznokci effect
29 i don't need money, honey!

newproduct.product_base_name
lakier do paznokci effect
32 the black cat


Śliczny lakier nawierzchniowy shake me! i'm pretty to przejrzysta baza z holo mgiełką.

newproduct.product_base_name
lakier nawierzchniowy shake me! i´m pretty
25 let stars rain down on me!

Przyzwoity top coat i matujący top coat:

newproduct.product_base_name
better than gel nails top sealer high gloss
newproduct.product_base_name
matowy lakier nawierzchniowy
26 matt about you!

 Z pielęgnacji nie miałam nic i akcesoriów nie miałam nic.
  • Wszystkie wyprzedawane produkty TUTAJ!
  • A Wy zrobicie zapasy?
  • Czego będzie Wam szkoda?

32 komentarze:

  1. Mi wczoraj kupila koleżanka 2 eyelinery z tych błyszczących holograficznych i są boskie. Szkoda, ze je wycofują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ciemnej kresce wyglądają tak, że ach *_*
      jak trafię to kupię

      Usuń
  2. Szkoda, bo niektóre z tych kosmetyków są naprawdę fajne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety czesto wycofują to, co fajne :(

      Usuń
  3. ten tusz był niezły i niektóre pierdółki do paznokci też :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie paznokciowych rzeczy zawsze szkoda :D

      Usuń
  4. wycofują mój ulubiony tusz - lashmania :( chyba muszę zrobić zapas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to teraz nie wiem, czy go próbować, czy lepiej nie brać, skoro ma nie być...

      Usuń
  5. Coooo? Moją ukochaną Multi Action wycofują??? :((( Byłam dzisiaj w Naturze i leżało mnóstwo produktów z Essence porozwalanych na półkach a ceny obniżone może max o 1 czy 2 zł, stare to jakieś wszystko i posklejane, więc nawet nie miałam ochoty niczego wygrzebywać. Pędzelków z Essence to ani razu na oczy nie widziałam i najnowszych limitek tak samo nie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko, to może lepiej w domu zostać :x
      niestety Essence w Naturze to często pomyłka :( ale ja tylko tam mam dostęp

      Usuń
  6. Wkurza mnie to, że Essence cały czas wymienia produkty na nowe ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i połowa tych nowych do nas nie dociera :P

      Usuń
  7. Ale tego zestawu do brwi przecież u nas nie było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy był. Nie mam dostępu do wszystkich miejsc, w których jest Essence. Info jest ze strony essence polskiej.

      Usuń
  8. moja ukochana big bright eyes! poszukiwania idealnej kredki nude na linię wodna uważam za rozpoczęte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Paese - lekko żółtawy beż. Oriflame Khol - jasny beż. Yves Rocher - blady róż.

      Usuń
  9. Sporo wycofują! Mnie jest szkoda lakierów najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakierów zawsze szkoda, zwłaszcza tych unikatowych

      Usuń
  10. Sporo tego wycofują... Na szczęście nie będę płakać za niczym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo tego dużo... Ja mam kilka produktów z essence i właśnie miedzy innymi te, które bedą wycofane. Mam ten róż Blush up i gorąco polecam, bo piękniejszego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kiedyś podobny róż z jakiejś limitki :)

      Usuń
  12. I mnie w Naturze, w szafie Essence jest pustka i światło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kiedy wycofali żelowy liner niemal przestałam kupować kosmetyki tej firmy, a teraz widzę, że dobrze zrobiłam, bez sensu przyzwyczajać się do produktu, który potem i tak zostaje wycofany ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zmiany ciekawe czym zostaną zastąpione.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio jak patrzyłam, to nie było nowości jeszcze na nasz rynek

      Usuń
  15. Im dalej brnęłam w notkę, tym bardziej opadała mi szczęka... Masakra, wycofują większość swego asortymentu! Z jednej strony mnie do Essence już nie ciągnie (płakałabym za My Secret), ale z drugiej tusz Multi Action bardzo lubiłam, lubię też ich nudziakową pomadkę, ale akurat tego koloru, który mam, nie ma na liście (07 Natural Beauty), więc mogę być spokojna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wkurza mnie już ta polityka Cosnovy :( wiem, że w ciągu roku ostatecznie wywalają 3/4 szafy zarówno Essence, jak i Catrice, ale to bez sensu, a już szczególnie w przypadku takich kosmetyków jak podkłady czy tusze – rzeczy codziennego użytku, które jak polubisz, to naprawdę nie ma powodu, dla którego miałabyś z nich rezygnować. Ja już ostatnio kupuję z ich szaf tylko takie rzeczy, które nie są powtarzalne, typu róż, jakaś kredka do oczu (lakiery się u mnie rzadko sprawdzają), ale wyobrażam sobie, jak się będą wkurzać ludzie, którzy używali tych wycofywanych kosmetyków stale i nie są blogerkami kosmetycznymi, więc nie lubią wielkich zmian w makijażowym repertuarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą!
      ja nadal jestem zła za usunięcie żelowego eyelinera, był super :(

      blogerki też się przyzwyczajają :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...