środa, 8 lipca 2015

To koniec! Zużycia czerwcowe + minirecenzje: Twarz.

TWARZ (i zapodziane paznokcie)

Niestety kosmetyki do twarzy w tym miesiącu wykończone zawiodły. Na tyle, że nie wszystkie udało mi się wykończyć.



Miss Sporty, So Clear, Anti - Spot Pressed Powder Antybakteryjny puder prasowany (ok. 11zł / 9,4g) - Osiem godzin matu jakie obiecuje producent to jakiś żart. Mat jest, ale maksymalnie na 2 godziny, w zależności od tego z czym go łączyłam. To raczej niedrogi puder do poprawek w ciągu dnia. Przeciętniak.
Kupię ponownie: nie. 

Tołpa, Botanic, Green, Łagodny płyn micelarny - tonik 2 w 1 (ok. 12-16zł / 200ml) - Na ten micel skusiła mnie promocja w Biedronce i zaufanie do marki Tołpa. Niestety nie zostanie on moim ulubieńcem. Płynu micelarnego używm przede wszystkim do demakijażu oczu i tutaj nie radzi sobie zbyt dobrze, trzeba poświęcić dłuższą chwilę na zmycie makijażu. W dodatku mocny kwiatowy, lekko mdlący zapach nie odpowiada mi w okolicach oczu. Twarz zmywa w miarę dobrze, nie zauważyłam podrażnień. Ma ładną, praktyczną buteleczkę z wygodnym zamknięciem. Ale cóż z tego skoro lepiej sprawdza się biedronkowy BeBeauty za 4 z groszami. Szkoda.
Kupię ponownie: mam drugi w zapasie, więcej nie kupię.

Oriflame, Optimals, Oxygen Boost Day Cream for Oily Skin Krem na dzień do cery tłustej (cena regularna 42,90zł / 50ml, ok 20zł w promocji) - Lekki kosmetyk, o kremowo-żelowej konsystencji, delikatnym zapachu. Dość szybko się wchłaniał. Nie do końca pasował mi pod makijaż, bo z niektórymi podkładami się rolował. Lekko nawilżał. Nie zauważyłam wpływu na przetłuszczanie się skóry czy doraźnego matowienia. Jak widać zużyłam tylko połowę.
Kupię ponownie: nie.

Oriflame, Optimals, Seeing is Believing Eye Cream Krem pod oczy (cena regularna 39,90zł / 15ml, ok. 20zł w promocji) - Leciutki krem pod oczy, niemal bezzapachowy. Szybko się wchłaniał. Lubiłam go pod makijaż, współpracował w korektorami pod oczy. Spektakularnego rozjaśnienia cieni, zmniejszenia opuchlizny i "dotlenienia" nie odnotowałam. Mimo to, pewnie do niego wrócę, bo nie wykończyłam słoiczka przed upływem 6 m-cy, a chciałabym go jeszcze pomęczyć.
Kupię ponownie: tak.

Yves Rocher, Pure System, Spot Correcteur Korektor SOS na wypryski (cena regularna 29zł / 10ml) - To musiał być jakiś kosmetyk dawany w gratisie, bo raczej bym go nie kupiła nie znając odcienia. Wstyd się przyznać, ale tego kosmetyku nie wykorzystałam i niestety muszę go wyrzucić, bo minął mu termin ważności. Korektora użyłam może ze 3 razy będąc w domu. Ma koszmarny pomarańczowy odcień na mojej jasnej karnacji, co uniemożliwiło jego działanie, jakim miało być niwelowanie niedoskonałości. Miał przyjemny ziołowy zapach i zasychającą na skórze konsystencję.
Kupię ponownie: nigdy! 

Oriflame Beauty, Nail Butter, Advanced Condition Reviver Wzmacniający balsam do paznokci (już niedostępny) - nie będę się rozpisywać za mocno, bo tego kosmetyku nie widzę już w katalogach - jeśli się mylę, to wyprowadźcie mnie z błędu. Przyjemne masełko do skórek i paznokcie w postaci sztyftu (opakowanie jak przy szminkach). Na plus natłuszczająco-nawilżające działanie. Raczej już bym i tak do niego nie wróciła, ze względu na niską wydajność.
Kupię ponownie: nie.
  • Ciekawa jestem czy też skusił Was płyn micelarny z Tołpy i czy macie podobne wrażenia...

20 komentarzy:

  1. ojjj nie znam nic z tych produktow niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafię zebrać denka :D zaraz wyrzucam opakowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem trzymam niepotrzebnie jakieś resztki. Może demnko mnie zmotywuje do regularności

      Usuń
  3. lubię płyny micelarne Tołpy, ale tego akurat nie miałam i w najbliższym czasie nie planuję, bo mam spory zapas innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który dokładnie lubisz?

      Usuń
    2. physio i strefa t :) choć nawilżający też nie był zły

      Usuń
    3. Ciekawe na ile one są podobne. Pewnie będę musiała poczytać :-)

      Usuń
  4. Pierwsze widzę na oczy te produkty :D Ale to dobrze w sumie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo się polubiłam z kremem pod oczy seeing is believing:) u mnie podziałał naprawdę dobrze, ale za to skończył się szybciutko - po miesiącu, góra półtora:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybko? Ja go wykończyć nie moglam, ale jeszcze go kupię.

      Usuń
  6. nad micelem z Tołpy się ostatnio zastanawiałam czy go brać czy nie brać. ale powstrzymałam się;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie tego nie warto, ale może z innej serii są lepsze

      Usuń
  7. Nie miałam go, z Tołpy dotychczas miałam tylko kremy i one akurat były ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nic z Twoich zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba używam dziwnych kosmetyków :D

      Usuń
  9. Ciekawił mnie zawsze ten micel Tołpy, ale skoro to nic specjalnego, to raczej się na niego nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie w tej cenie nie warto, to bardziej tonik niż micel, który ma oczyszczać.

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...