czwartek, 23 lipca 2015

The Wet Brush - "mokra szczotka" zamiast Tangle Teezer? Zapowiedź.

Postanowiłam kupić sobie "mokrą szczotkę" w zastępstwie sławetnego Tangle Teezera, którego obok innych czynników (mp. rozjaśnianie) obwiniam o doprowadzenie moich końcówek do stanu "rozpięciornienia" (w odróżnieniu do rozdwojenia). Jestem niedawno po cięciu i chcę zobaczyć, czy tak samo jak po TT w niedługim czasie pojawią się zmasakrowane końcówki.

The Wet Brush obiecuje wiele, ciekawe, czy stanie na wysokości zadania.


Przychodzi w plastikowym opakowaniu z "okienkiem", dzięki któremu możemy pomacać igiełki przed zakupem. Są one dłuższe, cieńsze i nieco bardziej elastyczne od znanych mi szczotek klasycznych.
Szczotka ma 11 rzędów igiełek.

Rączka jest lekko wyprofilowana i lekka, a materiał jakim jest pokryta daje takie satynowe wrażenie. Kuleczki wydają się dobrze osadzone, mam nadzieję, że nie będą spadać.

Cena to ok. 23-30 zł.







Obietnice: specjalne igiełki z systemem InteliFlex. Igiełki są cienkie, mocne i bardzo elastyczne. Dostosowują elastyczność - mogą być giętkie przy jednym pociągnięciu, a sztywne przy drugim.


SoftTips to podwójnie nanoszone (zamoczone) miękkie kulki na końcach igiełek, mają gwarantować, że kulki nie spadną.
Szczotka ma zapobiegać wypadaniu włosów i nadaje się do wrażliwej skóry głowy.


W połączeniu eliminują splątanie, urywanie, ciągnięcie i wyrywanie włosów. Bez rozdwojonych końców, bez utraty włosów. Zdrowe czesanie i rozplątywanie.



Działa na mokrych i suchych włosach.
Dla mężczyzn, kobiet i dzieci.
Do włosów grubych, kręconych i prostych.
Igiełki rozplątują włosy z łatwością.
Świetna do doczepek (przedłużanuych włosów) i peruk.

Po pierwszych użyciach jestem zadowolona.Czesałam włosy na mokro z odżywką, na mokro po myciu, na sucho, na sucho z olejem i szczotka radzi sobie w każdej sytuacji. Zobaczymy, co będzie dalej.
  • Macie szczotki rozplątujące: Tangle Teezer, Dtangler, D-Mali-Melo, The Wet Brush? Podzielcie się doświadczeniem!

31 komentarzy:

  1. Początkowo byłam zachwycona TT, niestety teraz widzę, że robi więcej szkód niż pożytku :-/ Sama zastanawiam się nad Wet Brush, aczkolwiek nie jestem do końca przekonana, czy poradzi sobie na moich grubych włosach z tendencją do plątania i kołtunów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na pierwsze razy rozplątuje dobrze, ale widziałam na youtube filmik, w którym dziewczyna miała gęste mocno kręcone włosy i nie była zadowolona
      ja mam bardzo duże tendencje do plątania się (w dzieciństwie zawsze był płacz przy czesaniu, a nie miałam długich włosów), ale nie mam gęstych, grubych włosów

      Usuń
  2. Ciekawa jest ta szczotka,wcześniej o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już dawno, w końcu się zdecydowałam :)

      Usuń
  3. TT robi szkody? O matko a ja ją kupiłam niedawno i jest moim ulubieńcem ! Nie straszcie mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie jest to tylko wina TT, ale mam połamane, porozdwajane włosy na całej długości (np. na zapuszczanej grzywce, która była częściej podcinana i nie powinna tak wyglądać)

      w sumie za czasów przed TT nie miałam niemal wcale rozdwojeń, na początku byłam zachłyśnięta tym, jak dobrze rozczesuje

      nie skazuj go na potępienie, może akurat u Ciebie się sprawdzi, ale ja mam dwie wersje (Salon Elite i kompaktową) od kilku lat i po przeczytaniu niejednej negatywnej opinii o TT podobnej do mojej uznałam, że pora na pożegnanie...

      zobacz też wpis i komentarze u blondhaircare: http://www.blondhaircare.com/2013/03/ciemna-strona-tangle-teezer.html

      Usuń
    2. Zaraz sprawdzę link :) Dzięki ! A co do TT u mnie spisuje się rewelacyjnie jak do tej pory ale mam ją dopiero od 1,5msc więc jak narazie jestem oczarowana :) Mam geste,mocno grube włosy i w sumie byłam zdziwiona jak takie krótkie igiełki dadzą u mnie radę a tu proszę narazie spisują się OK :) Pozdrawiam

      Usuń
    3. jak masz gęste mocne włosy, to raczej TT nie powinna zrobić Ci krzywdy :)

      Usuń
  4. Chciałam ją kiedyś kupić ale opinie są podzielone więc jak na razie nie zaryzykowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną szczotkę od Donegala Oozy Brush i bardzo ją lubię, ale mojego TT mi nie zastąpi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście wizualnie bardzo podobna :)
      nie pierwszy raz Donegal korzysta z dorobku innych firm
      była już "inspiracja" Dtanglerem, TT kompaktowym, Beauty Blenderem i można by wymieniać...

      Usuń
  6. Słyszałam wiele bardzo pozytywnych opinii na temat tych szczotek na zagranicznych kanałach Youtube. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii :) Ja póki co jestem posiadaczką tylko TT, który u mnie sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więcej napiszę za ok. miesiąc, ale na razie jestem zadowolona bardzo

      Usuń
  7. Ja na razie jestem zadowolona z TT :) ale ta brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z TT też do czasu byłam zadowolona :)

      Usuń
  8. wygląda jak te stare zwykłe szczotki hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, ale wystarczy raz się przeczesać, żeby zobaczyć różnicę :)

      na tym filmiku widać i słychać różnicę między tą a zwykłą:
      https://youtu.be/jkA_NcOwUhQ?t=142

      Usuń
  9. Ja miałam Wet Brush i nie byłam zadowolona, jakoś nie była zbyt delikatna. Na pewno była lepsza niż inne szczotki co miałam wcześniej ale jak kupiłam TT to ją odstawiłam. Mam już TT dwa lata a moje końcówki są w bardzo dobrym stanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już słyszałam o tej szczotce, jednak recenzję czytam pierwszy raz. Ciekawy gadżet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam mieszane uczucia, ale ogólnie jest ok :-)

      Usuń
  11. Ciekawe jak się sprawdzi na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu śledzę już te szczotkę i zastanawiam się nad jej zakupem :)
    Warta ceny?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spróbować za te 35 zl

      Usuń
    2. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
      obat herbal vig power capsule

      Usuń
  13. Mam TT w wersji aqua i w sumie u mnie na wsłosy działa spoko, nie mam problemów z rozdwajaniem. Jestem tak zadowolona, że nie mam zamiaru tej szczotki wymieniać na inną, myślę tylko o dokupieniu wersji kompaktowej na podróże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też na początku TT nic nie robiła, zniszczenia wyszły z czasem.

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...