sobota, 18 lipca 2015

Rain Rain Go Away, Rimmel By Rita Ora

Rain Rain Go Away, come again another day, Rimmel wants to play, rain rain go away. 

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away

Cena/pojemność: ok. 10,50zł/8ml (ja kupiłam go w promocji 1+1 za grosz)

Kolor: Jaki ten lakier jest piękny! To nie szarość, to nie beż, nie fiolet, a ma w sobie wszystkie te nuty. U mnie wygląda jak greige z kapką lila-różu. Cudny, bardzo nietypowy.

Aplikacja i krycie: lakier ma szeroki zaokrąglony pędzelek, dla mnie bardzo wygodny. Do tego krycie jak marzenie - na zdjęciach widzicie jedną, grubą warstwę Rimmela. Ładnie się poziomuje i błyszczy.

Na nim mgiełka Sally Hansen - coś pomiędzy shimmerem a bardzo drobnymi flejksami. Jeśli lubicie layering, to ten lakier przypadnie Wam do gustu. Na zdjęciach jedna warstwa.

Kształt paznokci przejściowy, ale (odpukać) rosną całkiem szybko. O zmianach kształtu pisałam TUTAJ!

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away (światło dzienne)

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away (światło dzienne)

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away (światło dzienne)

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away (światło dzienne)

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away (w słońcu)

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away (w słońcu)

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away (w słońcu)

Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Away (w słońcu)

Sally Hansen, Diamond Strenght, 05 Diamonds
Na końcu nie mogłam się powstrzymać i położyłam matujący top coat z Lovely. Razem z mgiełką Sally Hansen daje efekt suede (zamszu).
Lovely, Matte Top Coat

Lovely, Matte Top Coat

drobinki w cieniu i w macie

Użyte lakiery (wszystkie po jednej warstwie)
  • Odżywka Eveline, 8w1
  • Rimmel, Colourfest by Rita Ora 498 Rain Rain Go Awa
  • Sally Hansen, Diamond Strenght, 05 Diamonds
  • Poshe , Super-fast Drying Topcoat
  • Lovely Matte Top Coat

38 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful glossy and mattified! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) btw, na eglamour są te lakiery po 3.90 a teraz wysyłka paczkomatem 1 zł :P
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za reklamę to podziękujemy, poza tym ich nie ma na tej stronie :)

      Usuń
  4. Śliczny efekt, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. SH ma fajowe błyskotki, całość supcio wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, większość SH mam jakichś połyskujące chyba :D

      Usuń
  6. bardzo ładnie wygląda zmatowiony :) również skusił mnie ten odcień, ale najczęściej używam go solo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek , chociaż siebie nie lubię w takich bladych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolor, chociaż ja wolę takie bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez drobinek też jest śliczny, to opcjonalne :D

      Usuń
  9. Kolor bardzo ładny, ale jakoś nie nosiłabym go latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lato to nie tylko pastele i neony :) lubię też coś delikatniejszego czasem

      Usuń
  10. Zastanawiam się nad tym lakierem, na razie skusiłam się z tej serii na Bestival Blue i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście piękny :) ale chyba mam już coś w tym stylu

      Usuń
  11. Też mam tego Rimmela i również uwielbiam ten kolor, jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny kształt płytki paznokciowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mnie zaskoczyłaś, dla mnie jest okropny, muszę go przeczekać :D

      Usuń
  13. Wersja błyszcząca z drobinkami wygląda ślicznie :) A co do płytki - mi też się podoba, wygląda naturalnie i bardzo schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo miłe, bo ostatnio tylko na nie narzekam :X nie lubię takiego nieokreślonego kształtu

      Usuń
  14. Za drobinkami u siebie nie przepadam,ale u Ciebie wyglądają extra:)

    OdpowiedzUsuń
  15. one są takie subtelne, że może nawet Ty byś nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądają. Zarówno w macie jak i "w błysku" mają w sobie coś wyjątkowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygląda w macie. Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...