piątek, 24 lipca 2015

It's Poptastic! Color Club.

It's neon time!

Musiałam pokombinować w ustawieniach aparatu, żeby oddać jego neonowość, dlatego skóra ma dziwny odcień (pierwsze dwa zdjęcia dość dobrze oddają kolor). Poptastic to dość jasny, podbity bielą neon w kolorze ciepłego różu. Piękny!
Do krycia wystarczyły dwie grube warstwy, ale chyba lepiej było dać trzy cienkie, bo gdzieniegdzie na żywo widać ciemniejsze miejsca jak się dobrze przyjrzeć.

Czuć lato :)
światło dzienne



 
 
w słońcu

 z flashem



Chwalę się jeszcze odrobiną szczęścia, czyli wygraną z bloga http://all-about-elle.blogspot.com/
Kiedy już miną te upały, kolekcja Marsala z Delii Coral będzie idealna na jesień *_*.
  • Któryś wpadł Wam w oko?



54 komentarze:

  1. Ale żarówiasty. :D
    A z kolekcji Marsala podoba mi się w dolnym rzędzie pierwszy od lewej oraz ostatni z prawej. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie podoba się większość, ale muszą poczekać aż się zrobi chłodniej :) takie kolory w świetle zachodzącego jesiennego słońca <3

      Usuń
  2. Fajne te neonki ! :)
    Ooo, wygrana jak najbardziej w moim guście. Gratuluję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, z lampą zupełnie inny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten róż, taki wakacyjny :) i doskonale wiem jak ciężko taki kolor sfotografować. najgorzej jak róż wychodzi czerwony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z wieloma odcieniami mam problem, najgorzej złapać neony, ciepłe fiolety, turkus :(

      Usuń
  5. super kolor! wieki nie miałam lakierów Color Club na paznokciach :] idę pogrzeać w moich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko kilka buteleczek z CC, przydałoby się więcej :D

      Usuń
  6. uwielbiam takie jaskrawe kolory na stopach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, na stopach jest super, jak ktoś jeszcze opalony do tego to już całkiem :)

      Usuń
  7. Cudo, w sam raz na lato :-) neon rządzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz śliczne pazurki, takie idealne:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wielki komplement dla mnie :) dziękuję :*

      Usuń
  9. Hej
    Nazywam się Klaudia i z chęcią zmienię dla Ciebie bloga.
    Jeśli byłabyś zainteresowana zmianą szablonu, proszę o kontakt
    FB - https://www.facebook.com/klaudiadesign?ref=hl
    EMAIL - klaudiawebdesign@gmail.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za propozycję, jeśli będę zainteresowana, odezwę się

      Usuń
  10. Ten neonowy róż wygląda obłędnie:) Ostatnio polubiłam takie wakacyjne odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeej, cudowny jest! *.*
    Gratuluję wygranej ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow :) na dwóch pierwszych zdjęciach wygląda zabójczo !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dwóch pierwszych najbliżej mu do rzeczywistości, ale skóra dziwna za to :D

      Usuń
  13. Mam ten róż i uwielbiam. I potwierdzam, ze strasznie ciężko było go sfotografować tak, by dobrze pokazać jego neonowość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny odcień - w sam raz na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędny ten róż <3
    Gratuluję wygranej, piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolorek. Mam podobny lakier z Golden Rose - dobra trwałość :)
    ______________
    beauty-by-pauline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolorek :D
    Jak długo się utrzymuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nosiłam go 4 dni i miałam malutki odprysk na jednym paznokciu, ale trwałość dużo zależy od paznokci, tego co się robi i tego co się położy na i pod lakier

      Usuń
  18. lakiery to nie dla mnie,
    bo ja sama uzywam ich raz na pół roku:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor! Neonowe róże kuszą mnie od dawna, idealne odcienie na lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba sobie w końcu sprawić choć jeden :)

      Usuń
  20. Mi jakos szal na neony przeszedl :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie używam ich często więc nadal bardzo lubię :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...