poniedziałek, 20 lipca 2015

Delikatny miks z ozdobami z BPS.

Prosty, ale zwracający uwagę manicure w letnich kolorach z uroczymi kwadracikami z karuzelki od bornprettystore.com
W skład karuzelki wchodzi 400 elementów w sześciu kolorach i dwóch kształtach - okrągłym i kwadratowym. Karuzelka łatwo się przesuwa, elementy nie mieszają się między sobą w przegródkach. Przyklejam je używając zwilżonego patyczka do skórek na klej do ozdób lub po prostu na wilgotny lakier. Zawsze przykrywam topem i zawsze dobrze się trzymają. Tego typu ozdoby występują w wielu wersjach kształtowych i o różnych wykończeniach.

Jeśli coś Wam się spodoba to z moim kodem rabatowym CXBQ10 dostaniecie 10% zniżki na zamówienie. Przesyłka gratis.

Zielony to piękny Sally Hansen, Spring Green - o kolorze ta nazwa mówi wszystko. To piękna, lekko podbita bielą wiosenna zieleń. Lakier ma świetny pędzelek, bardzo dobrze kryje - drugą warstwę nałożyłam dla pewności.

Brzoskwiniowo-koralowy róż to Golden Rose Color Expert, nr 22, na zdjęciach wyszedł minimalnie chłodniej niż powinien - aplikacja jak marzenie. Pędzelek, który uwielbiam (szeroki i zaokrąglony) i dwie warstwy do pełnego krycia. No i ta buteleczka z korkiem w kolorze lakieru. Lubimy :) (zdjęcia poniżej).

zdj. z lampą pierścieniową








 Użyte lakiery (wszystkie po jednej warstwie)

  • Odżywka Eveline, 8w1
  • Sally Hansen, Insta-Dri, 03 Spring Green (2 warstwy)
  • Golden Rose, Color Expert, 22 (2 warstwy)
  • Poshe , Super-fast Drying Topcoat
  • ozdoby Born Pretty Store




  • Lubicie takie ozdoby na paznokciach?
  • Zamawiacie coś z bornprettystore? Co warto?

22 komentarze:

  1. ale fajnie to wygląda :) tak lekko. i kojarzy mi się z jakąś letnią zwiewną sukienką. a z born pretty polecam tasiemkę do zdobień jeśli nie masz. jest świetna i można wyczarować nią cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mówisz o takich cieniuteńkich w różnych kolorach to mam tasiemek z pięć, ale nie umiem ich obsługiwać :D
      marzą mi się nail vinyls :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paznokcie :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te ćwieki z BPS i mam chęć na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne, niesamowicie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemnie mi się je nosiło w słońcu :)

      Usuń
  6. Jestem zachwycona! Ślicznie dobrane kolory i przepięknie wykonany mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi miło, ślicznie dziękuję :*

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...