czwartek, 2 lipca 2015

Ciachamy.

Dziękuję wszystkim za rady! Posłuchałam większości, która optowała przy cięciu do wysokości zapięcia od stanika. Włosy ścięte dobre paręnaście centymetrów. Końce zadowolone. Ja zadowolona. Mam jeszcze pojedyncze rozdwojone lub połamane włosy na długości, ale pewnie podetnę je sama wybiórczo.

To był bardzo dziwna wizyta, bo fryzjerka spytała "Co robimy" i po moim "Tniemy" najpierw obejrzała moje włosy i upewniła się ile chcę obciąć. Potem zamiast zaprosić mnie na mycie zaczęła ścinać na sucho (sic!), co jest chyba sprzeczne ze sztuką (z wyjątkiem kręconych). No nic, myślę sobie, zobaczymy co to wyjdzie. 
I wyszło to, co widzicie poniżej. Najśmieszniejsze, że za usługę zapłaciłam tylko 15 zł.

Kolor na razie bez zmian, tylko światło na zdjęciach jest inne. Włosy są po samodzielnym myciu i wysuszeniu.

Prawda, że lepiej? :)





26 komentarzy:

  1. Włosy zdecydowanie odżyły ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie podcięcie na pewno dobrze im zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję :) dobrze się pozbyć tych zniszczonych części :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak wyglądają tylko wysuszone, może jeszcze coś by się z nich wycisnęło, ale raczej już nie uda się z nich wycisnąć takich fal jak kiedyś, przy jeszcze krótszych i ciętych warstwowo :x

      Usuń
  4. efekt świetny- teraz masz śliczne równiutkie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. niech tylko jeszcze kolor się zrówna (za jakieś 3 lata pewnie) i będzie dobrze :D

      Usuń
  6. Niepotrzebnych końcówek się pozbyłaś i teraz włosy wyglądają zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ujebałaś taki kawał włosów, ale te baby złosliwe i zazdrosne, ze ci tak doradziły, szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to ja myślałam o tym ściąć dużo więcej :)
      także raczej to nie ten przypadek

      tym bardziej, że ścięłam to, co było zniszczone

      Usuń
    2. no chyba, że tak ;) ja by, żałowała, ale są piękne, no i były piękne:) nie skracaj więcej, zakazuję ;) !!! pzd.

      Usuń
    3. dziękuję, miło mi :)

      Usuń
  8. Czasem warto podciąć tak radykalnie włosy, fryzura nabierze świeżości, zniszczone końcówki pójdą do kosza... :)
    Niechaj rosną piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też powinnam podciąć, bo mam już samo pierze "na dole" (końcówki), ale strasznie mi szkoda :D Twoje na pewno odżyją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam szkoda, przecież odrosną piękniejsze :D

      Usuń
  10. o wiele lepiej, ale urosły Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. omg jakie długie, ja zapuszczam i zaraz obcinam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz chyba znowu pozapuszczam.:-)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...