sobota, 20 czerwca 2015

Wętaż romą?

Wracam z makijażem w fioletach z kapką złota. 
Mam nadzieję, że na stałe. Tęskno mi do do pisania :').

Jeśli nie obserwuję jeszcze Twojego bloga, zostaw koniecznie linka :) 
Zapowiada się, że będę miała więcej czasu na buszowanie w blogosferze!



Twarz:
Podkład Estee Lauder, Double Wear, 1N1 Ivory Nude
Korektor w kremie Inglot, 26
Korektor Maybelline, Affinitone, 01 Nude Beige
Puder, Rimmel. Stay Matte, 001 Transparent
Bronzer, Benefit, Hoola
Róż, Bourjois, 95 Rose de Jaspe

Oczy:
Cienie, Sleek, Vintage Romance
Cienie, INGLOT - beże do roztarcia
Kredka na linii wodnej, Paese, cielista
Tusz, Wibo, Growing Lashes (zielony)
Brwi, Oriflame, Paletka do brwi

Usta:
Konturówka, Oriflame, Wonder Colour Lip Liner, Nude Pink
Pomadka, MUR, Lips that won't Lie

26 komentarzy:

  1. Wielki powrót Malinki ! Piekny makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana :*
      mały powrocik, mam nadzieję, że jeszcze ktoś tam tu zajrzy ze starych znajomych :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż.oczy pięknie podkreślone;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      miło, że Ci się podoba

      Usuń
  3. wracaj, wracaj :) wakacje lada moment, więc oby sprzyjały pisaniu a nie leniuchowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno tak będzie :)
      chociaż leniuchowanie też jest konieczne do życia :D

      Usuń
  4. Świetny mejkap ;)
    Miło znowu Cię "widzieć" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :)
    www.kassiiaa.blogspot.com :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zajrzałam do Ciebie też!

      Usuń
  6. Matulu, jak Ciebie długo nie było :)
    Makijaż super, jakby taki trochę jesienny. Ja takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem wiem, biję się w piersi :D
      heh, odkurzyłam dawno nieużywaną paletkę też :)

      Usuń
  7. śliczny makijaż ;) witaj ponownie w blogosferze :)
    +obserwuję
    www.ladyaggu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana mam nadzieję, że będzie Cię więcej :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że jesteś!!! Maluj tam dla nas cudowności jak najczęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna zielonooka :) wracaj, maluj i pokazuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, kobieco, czarująco :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...