wtorek, 23 czerwca 2015

Urodzinowy ShinyBox obnażony.

Mój Kurier się zgubił :D Pozdrawiam Nowego pracownika DHL!

"Hepi Berzdej Tu Juuu" jak to mawiają (śpiewają) moi uczniowie, zanim naprowadzę ich na dobrą drogę poprawnej wymowy :D
ShinyBox kończy 3 lata, czy z hukiem? Zdecydujcie sami...

shinybox
piękne pudełeczko *_*

shinybox
karta produktów

shinybox
dodatki, które w pewnym stopniu "ratują" pudełko

shinybox

shinybox

shinybox
zawartość

shinybox

Serum Magic Lash (ok. 99zł / 5ml) to była karta przetargowa skłaniająca mnie do zakupu pudełka - już dawno chciałam je wypróbować. Czeka na swoją kolej.

shinybox

Peeling LillaMai (51zł / 120ml) - nieznana mi firma - peelingi do ciała lubię, chętnie zużyję. Szkoda, że jest to taka mała pojemność (50ml), która wystarczy zaledwie na spróbowanie.

shinybox

Mgiełka Apis (24zl/ 150ml)- markę Apis lubię i cenię, głownie za ich maski do twarzy. Mgiełka to fajny kosmetyk na lato,. Nie zawiera alkoholu, ma fajny skład. Dla mnie na plus. Uwaga - kosmetyki Apis mają krótkie terminy przydatności po otwarciu - mgiełkę należy zużyć w ciągu 4 m-cy.

shinybox

Masełko do skórek Silicare (9zl / 12ml) - dla lakieromaniaczki taki produkt jest zawsze dobry. Chociaż wolałabym coś w innej, wygodniejszej formie, np. z aplikatorem w formie pędzelka. Na pewno zużyję.

shinybox

Cień Glazel (30zł / 9g) - Ba-dum-tsss! Kurtyna! 
No nie wiem, nie wiem... Nie wiem, czy będę go używać. Wolałabym, żeby był w formie wkładu do palety, bo takich pojedynczych cieni najczęściej zapominam używać, a nie zechce mi się raczej go rozpracowywać na czynniki pierwsze. Chociaż odcień mi się podoba, to nie ma w nim niczego oryginalnego. Cena regularna bardzo wysoka. Jedyna dobra rzecz, to chyba to, że nie rozbił mi się podczas podróży i nie ufaflunił całego boxa, jak to się zdarzyło niektórym dziewczynom (info z fb).


Mikropróbki Skin79 - fajnie, że są. Niefajnie, że takie malusie. Ja oba BB już znam, ale jakbym była klientką, to raczej nie skłoniłoby mnie do zakupu, bo ilość jest za mała do przetestowania.Już nawet azjatycki ebay przysyła po kilka. SKIN79 Polska mogli się bardziej postarać.


A teraz produkty dodatkowe dla VIP i Subskrybentów.

shinybox

Krem do rąk The Secret Soap Store (39zł / 60ml) - bardzo lubię metalowe opakowania kosmetyków, kojarzą mi się z zabytkowymi toaletkami i można zużyć je do końca. Proste wzornictwo też na plus. Mam nadzieję, że będzie też dobrze nawilżać.

shinybox

Peelingujący żel pod prysznic Dove (11,45zł / 250ml) - fajny żel pod prysznic. Na pewno lepszy wybór niż kolejny dezodorant ;) Firmę Dove lubię, więc jestem z produktu zadowolona.

W pudełku były też kody rabatowe do szkla.com - wg mnie słabe rabaty, na szkla.com kupuję od kilku lat i CZĘSTO bywają lepsze promocje niż te marne 6% , czy voucher na okulary -25zł (do tego nie łączące się z innymi promocjami :x).

Drugim dodatkiem jest kupon na 14 dni diety Oxy. Już wszyscy wiedzą, nawet Shiny, że jestem gruba? Ja protestuję! A tak serio - ani mnie to ziębi, ani grzeje. Raczej nie skorzystam.

Tyle w temacie.
Wiem, że są opinie, że szału nie ma. I w sumie prawda, szału nie ma. Ale patrząc na to, że otrzymałam serum do rzęs (o którym wiedziałam) w cenie pudełka i to, że wszystkie produkty (może oprócz cienia) są dla mnie do zużycia z przyjemnością, pudełko zaliczam do raczej udanych. Szkoda tylko, że pudełko w wersji podstawowej bez żelu Dove i kremu do rąk The Secret Soap Store prezentuje się trochę biednie, jak na urodzinową wersję.

Porównując do poprzedniej urodzinowej edycji i tak widzę lekki progress - rok temu (kiedy nie subskrybowałam Shinyboxa) w pudełku urodzinowym był dezodorant i spray przeciwko komarom (sic!), a w mój gust trafiały tylko peeling solny i gąbeczka typu blender.

Pudełko wyprzedało się z tego co widzę, ale ciekawa jestem Waszego zdania o pudełku urodzinowym.
Urodziny obchodzone z hukiem, czy upadek z hukiem? Dajcie znać, co myślicie :)

22 komentarze:

  1. Jak dla mnie średnie to pudełko. Peeling i żel peelinujący w jednym pudełku? Cóż za różnorodność;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, chociaż peeling dostali wszyscy, a żel był tylko dodatkiem w sumie. Żałuję, że peeling nie jest w dużym opakowaniu :x

      Usuń
  2. Mogliby się bardziej postarać jednak :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pudełko poprawne, ale nie było wow, jakiego się spodziewałam

      Usuń
  3. Widać progres, zawartość zdecydowanie lepsza niż ostatnio, ale raczej nie skłania mnie do zamówienia pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinni zobaczyć jak to się robi w Korei :x

      Usuń
  4. Czekam jeszcze na swoje. Jednak znając już zawartość mogę powiedzieć, że to tort...bez świeczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest źle ale nie przekonuje mnie, odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to całkiem przyzwoita zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz zamaialam shiny i chyba ostatni... niby wersja urodzinowa a mam wrazenie ze czytalam o duzo lepszych. ja mialam farta bo dostałam dwa peelingi ;p ale i tak srednio jestem zadowolona ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa peelingi? a czytałam na fb, że nie wszyscy wszystko dostali, bałagan widać mają przy wysyłkach :P

      Usuń
  8. Spodziewałam się czegoś lepszego po urodzinowym boxie. Niestety dla zawartość jest odrobinę rozczarowująca.

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że mnie nie namówili :) słabo jak na box urodzinowy, choć jeśli komuś zależało to dla samego serum warto było kupić a resztę potraktować jako gratisy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby słabo jak na urodzinowy, ale dla mnie jak patrzę na poprzednie urodzinowe, których nie miałam to i tak jest dużo lepiej.
      Zgadza się, ja właśnie dla serum go wzięłam :)

      Usuń
  10. ja bym się nie obraziła gdybym otworzyła to pudełeczko, ale takiego WOW nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  11. no nawet, nawet to pudełko. Lepsze niż poprzednie zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porównaniu lepiej :) ale ogólnie... ok

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...