niedziela, 23 listopada 2014

Co się działo, gdy nic tu się nie działo...

A po trzech miesiącach przerwy... nadal żyję. Od września tylko pracą, która co prawda sprawia mi wielką satysfakcję, ale jest bardzo wymagająca i wyciąga ze mnie wszystkie siły witalne. Chciałabym wrócić na bloga, bo zawsze był moją odskocznią i mam nadzieję, że czas mi pozwoli i sił mi wystarczy.

Trochę się pozmieniało: znowu przytyłam tu i tam, nie farbowałam włosów od wieków i obgryzłam paznokcie pierwszy raz od jakichś 7 lat. O zgrozo! Mam nadzieję, że to tylko jednorazowy wybryk :x

Dziękuję wszystkim, którzy czasem wspomną, napiszą i się zainteresują. Przepraszam tych, którzy czekają na powrót i wypełnienie zobowiązań.

Pomalutku ogarniam :)

EDIT: Tak, wiem, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzoooooooooooo woooooooooooooooooooooolnooooooooooooooo. Ale mam zamiar wrócić na wakacjach, kiedy uporządkuję wszystkie "pracowe sprawy" i będę mogła wreszcie odetchnąć.


26 komentarzy:

  1. No, ileż można się lenić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też ciężko ostatnio z czasem. również mi się przytyło a kg nie chcą ubywać mimo ćwiczeń 3-4 razy w tygodniu. a włosów nie farbuję, ale nie obcinałam ich już przeszło rok. końcówki aż się proszą o podcięcie.
    czekam na powrót :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      3-4 razy w tygodniu to dużo ćwiczeń, ja bym nie dała rady teraz :(

      Usuń
  3. A właśnie kilka dni temu zajrzałam do Ciebie na bloga i zastanawiałam się gdzie się podziewasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że jeszcze ktoś czasem wspomni :D

      Usuń
  4. No własnie... wracaj w te pędy :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, doskonale Cię rozumiem, sama totalnie straciłam czas od października kiedy tylko mam czas na studia i pracę :( odezwij się czasami ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spowiedź jest teraz czas na poprawę :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kochana! Wracaj ładnie do blogowania, a za paznokcie to wiesz... klaps w dupcię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życie toczy się dalej :) Każdy się zmienia nie tylko fizycznie jak i psychicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że wracasz :) Paznokcie odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko się ogarnij i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like this post in your blog! You did a great job!
    Can’t wait to see the new one!)



    Diana Cloudlet

    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj kochana, tęsknię za Twoimi włosami ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. To zrozumiałe, ale z czasem będzie się wydawało, że czasu jest więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...