poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Wypolerowane - Paloma, Hand SPA, Cukrowy peeling do rąk z olejkiem makadamia i migdałowym

Cukrowy peeling do rąk z olejkiem makadamia i migdałowym Paloma, Hand SPA to kosmetyk, na który raczej nie zwróciłabym uwagi na sklepowej półce, a szczerze mówiąc nigdy na niego nie natrafiłam. I pewnie tak by zostało, gdyby nie udało mi się wygrać go w rozdaniu u Kamili (jeszcze raz dziękuję :)).

Okazał się świetnie spełniać swoje zadanie, jakim jest wygładzenie skóry dłoni i usunięcie martwego naskórka.

Cena/pojemność: ok. 8-9zł/125ml
Dostępność: Hebe, mniejsze niesieciowe drogerie, sklepy internetowe, np. strefaurody

Opakowanie w formie odkręcanego słoiczka jest ładne, nieprzeładowane grafiką, wygodne i funkcjonalne, dodatkowo zabezpieczone folią aluminiową. Pozwoli zużyć kosmetyk do końca. Niestety denko jest "oszukane", czyli podwójne.


nagroda Qltowy Kosmetyk
  
"oszukane" dno

nie testowany na zwierzętach


Opis Producenta:
Naturalne kryształki cukru zawarte w peelingu szybko i delikatnie złuszczają martwy naskórek doskonale wygładzając i zmiękczając skórę dłoni, jednocześnie pobudzając ją do odnowy. Olejek makadamia, posiadający wyjątkowe właściwości regeneracyjne, intensywnie nawilża i odżywia skórę. Bogaty w witaminy oraz składniki mineralne olejek migdałowy odbudowuje warstwę lipidową naskórka dłoni. Witaminy A i E łagodzą podrażnienia oraz znakomicie regenerują skórę, która odzyskuje aksamitną gładkość. Relaksujący zapach produktu sprzyja komfortowi podczas stosowaniu.

zabezpieczenie opakowania

Konsystencja peelingu jest stała, bardzo zbita, przypomina masło, kryształki cukru są grube, a kosmetyk nałożony na dłonie bardzo tłusty. Można nanosić go na suche i zwilżone dłonie w zależności od efektu jaki chcemy uzyskać (na suchych dłoniach, działanie jest mocniejsze). 

Peeling pachnie miło, kwiatowo, dość sztucznie, ale nie nieprzyjemnie. Zapach utrzymuje się na dłoniach.


Skład: cukier, wazelina, parafina, emolient (zapobiega utracie wody), emulgator (ułatwia zmywanie), olej ze słodkich migdałów, olej makadamia, emulgator, masło shea (ciekawe, że producent nie napisał o tym na opakowaniu), kompozycja zapachowa, parafina, wit. E, wit. A, emolient, substancje zapachowe, barwniki
 

Działanie:
Peeling ma bardzo dużo i bardzo grube drobiny cukru, więc jeśli lubicie zdzieraki, będziecie zadowolone. Przy pierwszym użyciu nawet za mocno docisnęłam i skóra była zaczerwieniona przez chwilę, później używałam go z większym wyczuciem :)

tłusta konsystencja

uwaga na zdzieranie! jest naprawdę mocny

Peeling jest bardzo przyjemny w użyciu. Ładnie pachnie, dobrze się rozprowadza, masuje dłonie, pobudza krążenie, złuszcza martwy naskórek. Na początku myślałam, że będzie pozostawiał tłustą warstwę, bo w czasie stosowania jest bardzo śliski. O dziwo zmywa się bardzo dobrze. Powiedziałabym, że bez użycia kremu pozostawia dłonie tak przyjemnie gładkie, ale lekko przesuszone, skóra jest ściągnięta (nie wiem czy to za sprawą parafiny, po zabiegach parafinowych miałam podobne wrażenie przesuszenia, a przecież są polecane na dłonie). Dlatego koniecznie po jego użyciu nakładam krem do rąk.


Podsumowując:
+ cena/pojemność
+ wydajność
+ opakowanie otwierane od góry
+ działanie: poprawa krążenia, złuszczenie, wygładzenie
+ zapach
+ brak tłustej warstwy po zmyciu

- podwójne, "oszukane" dno
- brak obiecanego nawilżenia i odżywienia
- tłuści umywalkę

68 komentarzy:

  1. Uwielbiam peelingi cukrowe, to moje ulubione. Fakt o dłonie też należy dbać.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, do ciała :) mocne zdzieraki :D

      Usuń
  2. Uwielbiam go! Jest na prawdę ostry co lubię :) Ale nigdzie ostatnio nie mogę go spotkać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam go nigdzie stacjonarnie, jest w wielu sklepach online, ale nie opłaca się tylko jego samego brać, może przy okazji :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Porządne "zdzieranie" rąk jest świetne :) Ale raczej nie kupuję gotowych kosmetyków dedykowanych dłoniom. Same dłonie lubię peelingować solą morską wymieszaną z odrobiną oleju migdałowego, lub mocnym peelingiem przy okazji wykonywania zabiegu na stopach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno taki domowy peeling też świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  5. już miałam banować kolejny "cudowny peeling" ale mnie namówiłaś:) właśnie takie mocne, ostre zdzieraki lubię (no może nie do twarzy)! skuszę się na pewno przy internetowych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, masz rację, czasem "peeling" i "scrub" nie mają zupełnie nic wspólnego z ich nazwą, tutaj zdzieranie jest porządne :)

      Usuń
  6. Nie miałam go, ale nabrałam ochoty na przetestowanie, bo moje skórki w okolicach paznokci często są wysuszone i przyda się im peeling:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na skórki raczej polecam coś do rozpuszczania i odsuwania (np. Blue Cross z Eurofashion), bo taki peeling może Ci je bardziej pozadzierać, jeśli masz do tego tendencje

      Usuń
  7. Już od dawna szukałam czegoś takiego. Póki co korzystam z saszetkowej Perfecty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w saszetkach chyba wychodzi mniej ekonomicznie
      kiedyś miałam tubkę takiego peelingu z Oriflame, ale był drobniejszy, chyba z proszkiem z łupin migdałów, nie wiem czy jeszcze go produkują

      Usuń
  8. od czasu do czasu taki peeling jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten peeling i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i byłam z niego bardzo zadowolona, a zapach ma obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten peeling ostatnio widziałam w Tesco w promocji. Gdybym wiedziała że ma tak cudny różowy kolor, od razu bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie ma Tesco, ale dzięki za cynk, może komuś się przyda
      kolor i konsystencja jest świetna :D

      Usuń
  12. Powiem szczerze, że nie zachęciła mnie ta recenzja. Nie dlatego, ze źle napisana (wręcz przeciwnie), ale powiedziałaś o kilku cechach które mnie zniechęcają do zakupu.
    Dobrze. Portfel będzie miał się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się zawsze o wszystkich aspektach napisać, także cieszę się, że byłam pomocna :D

      Usuń
    2. I bardzo dobrze, recenzja jest wtedy rzetelna :)

      Usuń
  13. Jako tako nie używam samego peelingu przeznaczonego do rąk, ale zawsze zwykłego. Nigdy nie pomyślałam, żeby mieć coś tylko do dłoni. Może to i dobry pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy zwykły peeling też sprawdzi się do dłoni, to tylko taki gadżet :D

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie slyszalam o peelingu do rak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paloma! O mamo, przypomniałaś mi jedną z moich pierwszych pomadek, właśnie Paloma! Pamiętam, że była perłowa i kupowana po kryjomu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D moim pierwszym kolorowym kosmetykiem był tusz Ados w kolorze Electric Blue :D też po kryjomu nabyty

      Usuń
  17. Nie używam chyba nigdy takiego gotowego peelingu do dłoni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można użyć peelingu nie do dłoni przecież :)

      Usuń
  18. wygląda zachęcająco :) cukrowe sa fajne chociaz nie ukrywam, ze moje serce kradna te z lirene np z mango :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo je lubię do ciała, i te z serii antycellulitowej :)

      Usuń
  19. Kiedyś się nad nim zastanawiałam (mówię ogólnie o marce), ale w końcu zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam go kiedyś, bardzo lubię również niebieski peeling do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten niebieski jak napotkam to pewnie kupię :)

      Usuń
  21. Ciekawą konsystencje ma ten pilling. Lubię takie kosmetyki.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Malina, wracaj! Ja wiem, że rok szkolny i tede, ale wracaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto to mnie lubi i się nie podpisał? :D
      młyn mam :(

      Usuń
  23. na podwójne dno ostatnio nacinam się coraz częściej...nie wiem...czy producenci uważają, że konsumenci nie zauważa takiego kombinowania

    OdpowiedzUsuń
  24. pamiętam ten sliczny zapach, a i działanie dla mnie było całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim dloniom przydalby sie taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam i fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I couldn't refrain from commenting. Very well written!

    Feel free to visit my website: tinnitus cure

    OdpowiedzUsuń
  29. nie używałam nigdy... musze kiedyś wypróbować !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda obiecująco, a i cena nie najgorsza - muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, super blog, mogę wiedzieć z jakiego miasta jesteś? bo ja też z woj.lubeskiego a dokładnie Chełma koło Lublina. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo zachęcająco wygląda ten peeling. - Trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Halo halo! Gdzie się podziewasz?

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydał by się dla moich dłoni jakiś porządny peeling,będę miała na uwadze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapach musi być boski :), ja jakoś nigdy nie używałam jeszcze peelingu do dłoni więc chyba pora to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Very interesting information ..
    I am very happy to visit this blog ..
    I get a lot of knowledge
    thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też uwielbiam ten peeling :)
    Bardzo podoba mi się opis który zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie ten produkt bardzo urzekł i z wielką przyjemnością go używałam ;)
    Mają również fajne , solidne opakowania , teraz w moim siedzi peeling kawowy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Chcę ten peeling! Ostatnio szukałam jakiegoś do dłoni i znalazłam tylko solny - który jednak przy jakichkolwiek podrażnieniach skóry się nei sprawdza... lecę do Hebe!

    OdpowiedzUsuń
  41. aktualnie rowniez jestem w trakcie testowania i zobaczymy zobaczymy :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie, bo dopiero zaczynam :)
    http://notonlycosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...