sobota, 2 sierpnia 2014

Upominki ze spotkania Summer Edition w Warszawie

Post ze spotkania możecie zobaczyć TU!

A poniżej to, co przywiozłam do domu. Organizatorki Subiektywna ja, Blog Moniszona, Diunay i Kropka wraz ze Sponsorami dostarczyły nam zapasu kosmetyków na najbliższe miesiące. Po prostu szaleństwo!
Część z mojego worka została u cudownej Magdy, która gościła mnie w Warszawie. Magda zrecenzuje na łamach bajzlu kilka kosmetyków, których zabrakło na zdjęciach oraz te, które się powtórzyły się w moich zbiorach (np. Tołpa). Dziękuję :*

świetne torby <3 br="">

Soraya

Tołpa <3 br="">

AA

Iwostin

Avene

Orientana

Carmexpolska

zestaw masek do twarzy i ciała z Bielendy od Beauty Flo

Ziaja

miniaturki od Kamill

miniaturka od Embryolisse

zdobienie i żel od Original Source

Coloris

Verona

Revlon

Paese

nowości od Bell

cień do powiek od The Body Shop

Lemax

Essence

Golden Rose

Vipera


A tu już fanty, które podarowali sponsorzy w ramach loterii charytatywnej dla Stasia.

Bioderma

moja pierwsza i jedyna ZOYA

ręcznie robione cudowności od Craft'n'Beauty

wielka paka od Tołpa

Kamill


58 komentarzy:

  1. Tradycyjnie już przychodzę, żeby napisać, że się obłowiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę jeszcze wrzucić rzeczy z rozdań z ostatnich miesięcy, bo ostatnio szczęście mnie kopnęło kilka razy, ale nie mogę ogarnąć tego

      dopiero będziesz pisał :D

      Usuń
    2. Wtedy napiszę, że założyłaś bloga tylko dla konkursów :D

      Usuń
    3. szlag, muszę zmienić nazwę bloga: może coś w stylu: testerkachlebaidomestosa? hmm... :D

      Usuń
    4. hehe:) majlajf jak zwykle uroczy, zainteresowało mnie bell, bioderma i golden rose, czekam na testy ;)

      Usuń
    5. no, kochany stworek, tym bardziej, ze sam identyczną pakę do domu zatachał :D

      Usuń
    6. Hahaha :D O moich giftach nikt nie wie!

      Usuń
    7. to może się zmienić :D

      Usuń
    8. Ja nigdy nie pokazuję :D To się raczej nie zmieni!

      Usuń
    9. no tak, tylko MACzki :D
      ale ja nie mówiłam, że Twoje niepokazywanie może się zmienić, tylko to, iż nikt nie wie :D

      Usuń
    10. Dlatego mam moderację komentarzy :D
      Właściwie to nie wiem, czemu. Nigdy nie pokazywałem. Ludzie są zdrowsi, jak nie wiedzą, co dostałem, a co sam kupiłem! Przecież to i tak nie wpływa na recenzję :)

      Usuń
    11. ja ze spotkania pokazuję przez szacunek dla organizatorek, które tak się postarały :)
      ale do tej pory rzadko pokazywałam: o paczka przyszła :D

      każdy robi tak, jak uważa :)

      Usuń
    12. i nie przeszkadza mi zaznaczenie w poście, że coś dostałam, czytelnicy nie są głupi przecież i wiedzą, że recenzje są osobistymi odczuciami, niezależnie od dostania/kupienia

      Usuń
    13. Za dużo niemodnych polek się naczytałem. Wszędzie węszę spisek :D

      Usuń
  2. Wszystko wspaniałe! Teraz będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle tego, że zużywać będziemy pewnie bity rok ;)
    U mnie rodzinka już się obłowiła, a i tak szafa pełna nowych kosmetyków :)
    Ps. Pokaż prędziutko tą Zoykę, bom ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzałam na razie na jednym pazurku, ale to chyba nie mój kolor, bo skóra dziwnie wygląda przy niej :|
      pokażę, ale jutro będę malować stokrotki :D więc to jeszcze trochę

      Usuń
    2. Czekam (nie)cierpliwie ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. może trzeba coś zorganizować?
      ja myślę nad spotkaniem w najbliższych miesiącach, ale chyba jestem zbyt roztrzepana i niezorganizowana na to, chyba, że z kimś spróbuję, będzie łatwiej :)

      Usuń
  5. Kochana ZOYA jest od Zoya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawiam :)
      nie było na liście z linkami, musiałam źle skojarzyć :*

      dzięki za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  6. Tyle tych wspanialosci ze nie wiadomo od czego zavczac hyhyhy..
    Torba natomiast to codzienny towarzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudna jest, aż się buzia cieszy jak na nią spojrzę i wspomnienia wracają :D

      Usuń
  7. to prawda! Najlepsza paczka forever!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torba najlepsza :) dziewczyny miały super pomysł z tym

      Usuń
  8. Widzę, że oferta Laura Conti nieustannie się poszerza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to macie zapasy na długie czasy! :-)

    Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś w Warszawie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie było, ale to już prawie miesiąc minął :)

      Usuń
  10. Torby faktycznie superowe! :) Upominki świetne, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier Zoya przykuł moją uwagę. Cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jest ciekawy przez ten złoty pyłek :)

      Usuń
  12. paznokietki wygrywają wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ile upominków :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Szaleństwo :D Nic tylko testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tołpa jak zwykle nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kosmetyki zazdroszczę, ale tak zupełnie pozytywnie!!!!!
    Pozdrawiam i życzę miłego używania.
    Emm

    OdpowiedzUsuń
  17. ojejej ile dobroci - wszystko chciałabym Ci podkraść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D nie oddam, ale niedługo planuję rozdanie innych kosmetyków :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...