wtorek, 5 sierpnia 2014

Trochę szczęścia. (Za) dużo zdjęć! + mini rozdanie jajka Ebelin

No jak już się chwalę... to po całości, ostatnio miałam sporo szczęścia w Konkursie ProVoke, w rozdaniach na Waszych blogach, ale też nawiązano ze mną ciekawą współpracę z kosmetykami naturalnymi Nacomi chyba już dobrze znanymi w blogosferze.

Dodam tylko, że to wszystko na przestrzeni kilku m-cy (MrMajlajf, a tylko coś powiedz! :P), ale jakoś wcześniej nie było okazji by pokazać.

A teraz lecę sprawdzić lotto, kto wie? :) EDIT: trzeba było jednak te 3 złote wydać na czekoladę :D

Książka od Business & Culture - strategie i komunikacja i wyd. Muza za udział w konkursie "Mój Hollywoodzki look" (luty-marzec, makijaż TU!)




Wygrana z rozdania u http://believe-u-can.blogspot.com/ (kwiecień)
Jasny różowy lakier Eclair pokazywałam w zdobieniu TU!






Wygrana w rozdaniu u Alieneczki. (maj)
Ktoś nie zgłosił się w pierwszej kolejności :|, niestety podkład okazał się za ciemny i za żółty, a szkoda, bo chciałam spróbować minerałów.


Wygrana w urodzinowym rozdaniu u Kamili
Ktoś szczęśliwie dla mnie zagapił się i nie zgłosił się po wygraną :|



Wygrana za III. miejsce w konkursie ProVoke. (Wiem, że ciągle to powtarzam, ale w końcu coś osiągnęłam i jestem z siebie dumna.) Obok kosmetyków, które wybrałam w ramach nagrody, brałam też udział w warsztatach makijażowych prowadzonych przez Magdę Stępień w siedzibie Dr Irena Eris w Warszawie. Poznałam też Panią Eriskę, czyli Magdalenę Pawłowską oraz cudowną Kleopatre, która stanęła o schodek wyżej na podium. Dziękuję za mile spędzony wspólnie czas! (lipiec)




Masa różowej radości od The Wonderful Pinkness to wygrana w konkursie urodzinowym. Pokazywałam dużo różowej bibuły na FB i Instagramie - to właśnie to :) Dodatkowo dostałam wywrotkę próbek i kilka mało używanych kosmetyków. Dziękuję :* (koniec lipca)



Wygrana za hasło: "Żele Original Source są tak nierutynowe jak wino gumijagodowe" (chodziło o nowy zapach Wild Berries) na FB Original Source (lipiec-sierpień)


Współpraca z Nacomi. Jako jedna z pierwszych osób testuję nowe olejki z czarnuszki, tamanu i inca-inchi (oczywiście nie wszystkie na raz) oraz parę innych cudowności.









Na koniec moje skromne zakupy z DM, za dowiezienie i wysyłkę których dziękuję Karoli!
W końcu przetestuję słynne jajeczko Ebelin :D


A dla Was, wytrwałych, którzy dobrnęli do końca mini-rozadnie. Nagrodą jest jedno, nieodpieczętowane jajeczko Ebelin. Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga. 1 osoba - 1 szansa. Nie musicie nic lubić :)
Proszę o pozostawienie komentarza o następującej treści:

Biorę udział i obserwuję jako:
e-mail:

Rozdanie zakończy się 11 sierpnia o godz. 23:59 czasu polskiego.

Regulamin:
1. Konkurs organizowany jest na serwisie bajzelkosmetyczny.blogspot.com
2. Organizatorem konkursu i sponsorem nagrody w postaci Ebelin Prazisions Make Up El (1 sztuka) jest autorka bloga bajzelkosmetyczny.blogspot.com - Maliniarka.
3. Czas trwania konkursu: 05.08-11.08.2014 (23:59).
4. Udział w konkursie mogą brać osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców/opiekunów.1 osoba - 1 szansa.
5. Warunki uczestnictwa w konkursie:
-bycie publicznym obserwatorem bloga bajzelkosmetyczny.blogspot.com.
-umieszczenie komentarza pod treścią posta konkursowego 
"Biorę udział i obserwuję jako:
e-mail:"
6. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Zgłoszenia niekompletne nie będą brały udziału w konkursie.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu na łamach bloga.
8. Wygrana osoba otrzyma również informację na maila podanego w zgłoszeniu.
9. Wygrana osoba ma obowiązek podać dane adresowe w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. Jeśli tego nie zrobi, nagroda przepada i zostanie nagrodzona osoba z listy rezerwowej.
10. Koszty przesyłki pokrywa Sponsor nagród. Przesyłki wyłącznie na terenie Polski.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

86 komentarzy:

  1. obserwuję jako: natalia
    e-mail: noelle199005@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam takiego nicka noelle :) bardzo mi się podoba to imię :D

      Usuń
  2. Biorę udział i obserwuję jako: Eternity
    e-mail: takbywlosminiespadlzglowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups... rozpędziłam się z tym mailem :D
      takbywlosminiespadlzglowy@gmail.com :)

      Usuń
  3. Ja jakoś nie mam szczęścia :( Ostatni raz coś wygrałam na początku roku :)
    Biorę udział i obserwuję jako: ernestyna44
    e-mail:ernestyna44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajo ebelin jest super, działa bardzo podobnie do BB :) ciekawi mnie ten olei z nasion konopii indyjskiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konopie Cię ciekawią? :D

      teraz z jajek używam Real Techniques, ale po kilku praniach mi popękało :( może za mocno wyciskałam, ale ciężko doprać, chociaż aplikacja fajna, ciekawa jestem jak z tym będzie

      Usuń
    2. haha, a żebyś wiedziała :D

      mi też rela techniques popękało mega szybko, Ebelin jak narzie nieźle się trzyma, nawet mimo tego, że pare razy wbiłam w nie pazury :) dla odmiany BB zjadła mi psiur

      Usuń
    3. no szybko się paskudne zrobiło, dzisiaj użyłam pierwszy raz Ebelin i super, dużo bardziej mi się podoba jego tekstura, takie milutkie jest, no i rośnie, niby wiedziałam, że rośnie w wodzie, ale na żywo to zupełnie inne doznanie :D zaskoczyło mnie, że aż tak

      Usuń
  5. Biorę udział i obserwuję jako: Kropka
    e-mail: chmurkawkropki@gmail.com

    Gratuluję wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dużo fajnych rzeczy! :) książkę bym przeczytała, musi być świetna :) w sumie jajko mi chyba niepotrzebne także życzę szczęścia uczestniczkom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo ciekawa :)
      miło, że zrezygnowałaś, skoro nie potrzebujesz
      może ktoś się ucieszy bardziej :*

      Usuń
  7. ale wspaniałe łupy! gratulacje :)

    jajeczko chętnie bym wypróbowała, więc...
    obserwuję jako: Silver Aguti
    mail: silveraguti@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności, szczególnie eclair *.*
    Chcę bardzo to jajo, może się uda:D

    Obserwuję jako: cooone90
    e-mail: cooone90@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale nas zwodziłaś Kasiu ;) Różowo.... ;)

    Biorę udział i obserwuję jako:moni0212
    e-mail:blogdlakobiet@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Biore udzial i obserwuje jako : Sara Orlewska
    Email : sarahorlewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeczy udało Ci się zdobyć! :) Życzę Ci miłego testowania tych wszystkich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem! Haha :D
    Taka to pożyje! Chyba zacznę brać udział w rozdaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fortuna Ci sprzyja, korzystaj póki jest łaskawa! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję raz jeszcze za różowe szczęście :-)

      Usuń
  14. masz szczęście :) tyle wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileeeeeee tego wszystkiego... tyle wygrać ;)

    Biorę udział i obserwuję jako: Alka ..:: Make Up ::..
    e-mail: ala.sowinska27@wp.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnóstwo fajnych kosmetyków.
    Biorę udział i obserwuję jako: Darin
    e-mail:kraina-testow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie wspaniałości ;) Z Nacomi z wielu produktów byłam zadowolona. ;)

    Biorę udział i obserwuję jako: Blanka
    e-mail: unicorn8177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. "Biorę udział i obserwuję jako: Kaja Idzikowska
    e-mail:szczesliwa.zona@gmail.com

    Jeszcze nie wygrałam w żadnym rozdaniu może tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No brawo! szczęscie dopisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział i obserwuję jako: Marta Cholewa
    e-mail: marta_cholewa@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział i obserwuję jako Elżbieta K.
    e-mail - e.koc@gazeta.pl
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział i obserwuję jako: ma ra
    e-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG! Takiego szczęścia to tylko pozazdrościć ;) ogrom wspaniałości, aż ślinka leci na widok tego wszystkiego ;)
    A paczka z Na co i świetna-zazdroszczę i gratuluję jednocześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka z Nacomi świetna *
      Mam dziwny słownik który nie znając wyrazu tworzy jakieś dziwne niewiadome ;P

      Usuń
    2. Mam podobnie. Czarem bardzo śmiesznie wychodzi :-)

      Usuń
  24. Jejuniu, ile cudowności! :))

    Biorę udział i obserwuję jako: klamarta.
    e-mail: kajaaa22@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, ale masz farta..... :D jeszcze raz gratuluję 3 miejsca w konkursie ♥
    kusisz tym jajeczkiem, już się na nie czaję od miesięcy i chyba spróbuję swojego szczęścia ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sasasa :D
      zgłoś się :)

      Usuń
    2. a pewnie że się zgłaszam :D :*

      Usuń
    3. Obserwuję jako nnat, mail: staachaa@gmail.com ♥

      Usuń
  26. Biorę udział i obserwuję jako:Z miłości do paznokci
    e-mail:natalia_87.87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział i obserwuję jako: Arisa Nishimuraya
    e-mail: arisanishimu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Sporo nowości! I jakie szczęście z tym, że się nie zgłosili i na Ciebie wypadło :D

    Biorę udział i obserwuję jako: MD BŻ
    e-mail: groundbreakingbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko, zbieram szczękę z podłogi ile nowości i ciekawych rzeczy :) wzięłabym udział, ale za kilka dni wyjeżdżam na prawie miesiąc i wszystko mnie tu ominie :) więc powodzenia dla innych uczestniczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Basiu, ale nie chciałam dlugiego terminu ustalać, bo to tylko jedno jajeczko :-*

      Usuń
  30. Biorę udział i obserwuję jako: włosovelove.
    e-mail: wlosovelove@o2.pl
    Ile dobroci ! ;) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział i obserwuję jako:Elżbieta Perkowska
    e-mail: e.perkowska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnóstwo tego!!!! I w końcu zobaczyłyśmy różową zawartość! :) żadna z nas nie zgadła :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę! Tyleeeeeee dobroci :D

    Biorę udział i obserwuję jako: Virtual_girl933
    e-mail: pingwinowa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział i obserwuję jako: Magdalena N.
    e-mail: 30plusblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział i obserwuję jako: sto rm
    e-mail: weronikak77@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Maliś jeszcze raz gratuluję, same dobroci- zasłużyłaś kochana. Mam już swoje BB więc niech którejś dziewczynie się poszczęści. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chcę BB :D oddaj :D
      :* Kochana moja!

      Usuń
  37. obserwuję jako: karcia2910
    goreckakara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako Izabela Figiel
    email: figiel.izabela@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział i obserwuję jako: Feel Alive
    e-mail: magdapedziwiatr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział i obserwuję jako: frau
    e-mail: a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Biorę udział i obserwuję jako: Serenitka B
    e-mail: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako: e- urodowo pl
    e-mail: e.urodowo@gmail.com

    Fajny konkurs! od dłuższego czasu chciałam przetestować tą gąbeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też :) dlatego wzięłam też dla kogoś z Was :D

      Usuń
  43. o! jestem 900 obserwatorką :D to zaszczyt :p

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział i obserwuję jako: whitechocolateflower
    e-mail: madziara7137@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. szczęściara z Ciebie :)

    Biorę udział i obserwuję jako: theMonique
    e-mail: scar_lett@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. O, jak pozytywnie, fajne wygrane.

    Biorę udział i obserwuję jako: Kalinda Avokado
    e-mail : swiezeavokado@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Biorę udział i obserwuję jako:Emm Blog
    e-mail:kosmetykiemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Biorę udział i obserwuję jako: Natalia Szcześniak
    e-mail: nagomiko1516@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. biorę udział i obserwuję jako: Monika Ozdoba
    e-mail: m.ozdoba@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Biorę udział i obserwuję jako: Rudaaa12
    e-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Rzutem na taśmę. :D
    Biorę udział i obserwuję jako: Fabryczna
    e-mail: fabryczna23@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  52. napisałam komentarz i chyba się nie wysłał, jak będzie zdublowane,to przepraszam :(
    biorę udział i obserwuję jako Pilar
    mail 1899pilar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  53. Biorę udział i obserwuję jako: sar ah
    e-mail: sarabedroom@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Biorę udział i obserwuję jako: Panna-Kokosowa
    e-mail: pannakoksowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział i obserwuję jako: elmirkaxp
    e-mail: elmirkaxp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział i obserwuję jako: Collides
    e-mail: collidesxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Biorę udział i obserwuję jako: sauria80
    e-mail: sauria@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...