niedziela, 10 sierpnia 2014

Różowe jajko sadzone

Czasem nieudane mani też czegoś uczą, np. tego, że nie zawsze mieszanie lakieru i farbki akrylowej to dobry pomysł. Albo tego, że malowanie pędzelkiem, który zwykle służy nam do czyszczenia skórek też nie jest dobrym rozwiązaniem. 

Miały być biało-różowe stokrotki, a wyszły sadzone, bynajmniej nie kwiaty.
Wstawiam ku przestrodze, dla potomności. Tak, mnie też się chce śmiać jak na to patrzę.

Zdobienie powstało w wielkich męczarniach w ramach projektu Kwiaty u RedRouge. Niestety znów jestem spóźniona o tydzień.

Chyba się poddam i wrócę pokornie do stempli :D


53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ale jaka precyzja, mani jest tragiczny :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jakbyś porównała to, co miało być z tym, co wyszło, to byś inaczej powiedziała :D

      Usuń
  3. opis mnie rozbawił :D ale mani nie jest takie złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest nieudane i wiem o tym :) mam ambicje na lepsze :D

      ale miałam już tyle podejść do tych stokrotek, różnymi technikami, że postanowiłam dać za wygraną

      Usuń
  4. Baza z farbki i byłoby ok :P Talent jest ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czepiasz się. Mi to nie wygląda na żadne jaja tylko na te własnie geste różowe stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak do stokrotki podobne to tyle dobrego :D ale nie jestem zadowolona tym razem :(

      Usuń
    2. o to to! gęste, różowe stokrotki! a ta wyskakuje z sadzonymi i tatarem ;)

      Usuń
  6. Oj,przesadzasz! Wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. a nie wiem, malował wiejskie kwiatki na niebieskim tle? :D

      Usuń
  8. Na jaja nie wyglądają ani trochę. Nawet na sadzone. No chyba żebyś bekon układała promieniście ;P Raczej są to kwiatki, więc nie mydl nam tu oczu. Ja się też już poddałam z farbką i wróciłam pokornie do stempli. Chociaż one też dziś focha miały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten bekon to niezły pomysł :)
      koleżanka mówi, że to bardziej tatar :D

      czasem tak jest, ze nic nie idzie po naszej myśli :)

      Usuń
  9. Ojaaa, a już myślałam, że serio jakaś tragedia wyszła ;) Tragizujesz i tyle! Osobiście uważam Twoje kwiatki za udane i bardzo słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz wyszło jakbym się użalała nad sobą i oczekiwała zaprzeczeń :D
      dziękuję :) z daleka nie było źle, ale nosiłam je tylko kilka godzin

      Usuń
    2. Ale z bliska przecież też wyglądają ok. Szkoda, że tak szybko je zmyłaś :(
      No i oczywiście rozumiem, że w stosunku do samej siebie jesteś bardzo wymagająca - chyba każda z nas chce mieć IDEALNY manicure ;)

      Usuń
  10. Wchodząc tu miałam obawy co do jakiejs katastofy, a nie wygladaja najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to jak chętnie wchodzicie spodziewając się katastrofy :D

      Usuń
  11. fantastyczny pomysł...ale mi za bardzo ręce się telepią, żeby takie cuda tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne są, świetnie wyglądają na tej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jajek mi nie przypominają, raczej właśnie bardzo ładne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, może jestem zbyt krytyczna wobec siebie :)

      Usuń
  14. Cudowny letni pomysł na wzorki. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  15. eeeeee no co Ty,mi się podobają! w życiu bym go z jajkiem nie porównała,po prostu pastelowe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jest tak najgorzej, kwiat-uchy wyszły ci bardzo podobne do stokrotek, masz talent i myślę że za drugim razem będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ladnie! Ja rowniez bym nie wpadla na to, ze to jajka :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się podoba! :D przypomina mi taką zwiewną dziewczęcą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uśmiałam się z twojego komentarza :D Ja zdobień dopiero się uczę :D Sadzony może tylko ten żółty środek ale z jajem mi się nie kojarzy a z kwiatkiem, więc jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mam taaaaaaką słabość do dziewczyn, któe publikują zdjęcia swoich pazurków! aaah piękne. Uwielbiam się inspirować takimi ślicznościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło to czytać, dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  21. Nazwa kapitalna, mi skojarzyły się z kwiatuszkami i uważam, że właśnie fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie fajnie Ci wyszły :) Na pewno nie kojarzą mi się z jajkiem sadzonym ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. JAkie kwiatuszki urocze! :) zapraszam do mnie :) http://cukierkowyswiatkobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...