czwartek, 7 sierpnia 2014

Red & Matte - Lovely, Extra Lasting, Lip gloss matowy z formułą długotrwałą

Czerwone, matowe usta. Makijaż klasyczny. Oko niemal nagie. Delikatne konturowanie.



nie wiem, czy dostrzegacie ten blask :D ale to moje żelastwo na zębach


Użyte kosmetyki:
Podkład Vichy, Dermablend, 15 Opal
Korektor pod oczy Miss Sporty
Puder Ryżowy Pierre Rene
Bronzer Dr Irena Eris, Provoke, Chocobronzer, nr 41 Light
Róż i rozświetlacz: Dr Irena Eris, Provoke, Modelator
Cienie Avon, Color Trend, Sunburst
Kredka do brwi Joko
 Tusz do rzęs Vipera, Brown Fall (brązowy)
Matowy błyszczyk, Lovely, Extra Lasting




Lovely, Extra Lasting, Lip gloss matowy z formułą długotrwałą  
Cena/pojemność: 8,79zł/6ml (ja kupowałam przy okazji promocji -40%, czyli trochę ponad 5 zł)
Dostępność: Rossmann

Głosy na ich temat są skrajne, czytałam bardzo dużo niepochlebnych opinii (że wysusza, że ściąga, że się zbiera, że się nieestetycznie nakłada itd.), ale ja te produkty lubię. Wiadomo, że do użycia kosmetyku w takiej formule trzeba mieć zadbane usta, bo bezlitośnie podkreślą wszelkie nierówności i skórki. Nie mam po użyciu uczucia ściągnięcia, szczypania, oczywiście czuć, że mam na ustach matowy produkt, ale u mnie nie powoduje dyskomfortu.

W przypadku tych "błyszczyków" nie udaje mi się nałożyć ich za jednym pociągnięciem. U mnie najlepiej sprawdza się nakładanie cienkich warstw w suche usta (bez pomadki pielęgnacyjnej, wazeliny), dokładanie koloru i niezaciskanie ust po aplikacji (wiecie- chodzi o to, co zwykle robimy po nałożeniu szminki lub błyszczyka, pocieranie jednej wargi o drugą w celu rozprowadzenia produktu). Po prostu nakładam i czekam aż wyschną.

Błyszczyk/matowa pomadka jest dość trwała - przetrwa gadanie, "suchą" przekąskę i parę łyków z butelki, ale już obiad czy gorąca herbata ją pokona z łatwością. Dla mnie nie jest to wielki minus, bo po jedzeniu wystarczy uzupełnić środek warg. 
Pachnie jak ciasteczko, dokładniej jak jakiś (pomarańczowy?) olejek aromatyczny do ciasta.

Opakowanie jest "plasticzane" i nie należy do najpiękniejszych. Aplikator jak w standardowym błyszczyku.

Macie? Lubicie? Nienawidzicie?

Edit: znalazłam jeszcze zdjęcie z czerwonymi włosami i ustami z Lovely z tamtego roku, ale tu akurat paznokcie grały pierwsze skrzypce :D

57 komentarzy:

  1. Fajnie sie prezentuje. A schodzi rownomiernie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najszybciej wyciera się w środku warg, ale kontury ładnie się trzymają

      Usuń
  2. Ładnie Ci :3 Rzęsy jakie długie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      rzęsy mają przerwę od kuracji znowu są takie średnie, ale chyba wrócę do L4L :)

      Usuń
  3. Piękne kolory! Cudownie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się różowy kolor :)
    Dużo pewnie nie kosztuje, więc może się skuszę.
    Na Twoich ustach prezentuje się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      kosztują mniej niż 9zł :D

      Usuń
  5. fajne, podobaja mi się. Usta też, ale te rzęsiska <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :)
      dużo osób chwali rzęsy, sprawdzam jak się ma ta brązowa maskara od Vipery, ale to jeszcze trochę, szczoteczka super <3

      Usuń
  6. Ależ do Ciebie pasuje taki kolor! :) Nie miałam tych pomadek? Ale chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj dzioba :D!
    Bardzo pasuje ci ta czerwień. Mam dwa "błyszczyki" z tej serii, ale po kilku użyciach zakopałam je gdzieś w szufladzie. Na kolana mnie nie powaliły :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszła mnie ochota na marble:D. Fajne ten "błyszczyk", nie wiedziałam że Lovely ma coś takiego w ofercie, a ja właśnie szukam idealnie matowej czerwieni:D

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku,jakie ty masz piękne rzęsy! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają! Super mat :) Rozglądnę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie podkreślone usta :-) Może i ja się skuszę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz! Zawsze podobają mi się takie perfekcyjne czerwone usta, jednak dla siebie jeszcze nie znalazłam idealnego odcieniu czerwieni :( a o tych pomadkach nigdy nie slyszalam ale ten drugi kolor (różyk taki naturalny) jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi miło, dziękuję :)
      róż jest taki delikatny dość

      Usuń
  13. wyglądasz absolutnie rewelacyjnie w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* może powinnam częściej używać takich mocniejszych kolorów :D

      Usuń
  14. głośno o tych błyszczykach, muszę wypróbować sama w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam spróbować, cena nie przeraża :)

      Usuń
  15. masz usta jak prawdziwa pin - up girl - cudowne i całuśne a w macie bardzo Ci do twarzy no i w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to ogromny komplement :D tylko kresek brak :)

      Usuń
  16. Błyszczyki błyszczykami, ale ten water marble.. Mmm.. Kolorki obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że tyle z tym babrania, bo technika super jest :)

      Usuń
    2. No niestety.. Ale i tak podziwiam, bo ja nadal jej nie opanowałam w zadowalającym stopniu, a Tobie wyszło super :)

      Usuń
  17. Jejku ale ładnie się prezentuje :)
    Nie wiedziałam że Lovely takie błyszczyki wydało :/
    Trzeba się skusić na któryś odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one już dłuuugo są :)
      nawet teraz sprawdziłam i jest na nie promocja - 6,99zł

      Usuń
  18. Nie mialam pojecia, ze te blyszczyki istnieja, prezentuja sie swietnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyżej, swoje mam już od zeszłego roku :)

      Usuń
  19. nie wiedziałam, że Lovely wypuściło maty! ślicznie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt na ustach na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ten matowy efekt, jeszcze nie próbowałam tego akurat z Lovely ale chyba się skuszę!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) spróbuj, może akurat Ci się spodoba

      Usuń
  22. Na ustach wyglądają pięknie:) Lubię mat na ustach mam kilka takich pomadek/"błyszczyków" z Manhattanu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dwa z czego jeden jest super, a drugi straszny :(

      Usuń
  23. Zjawiskowo wyglądasz w czerwieni na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja poluje juz od dawna na taki matowy blyszczyk, ale planuje zakupic ten z Lime Crime :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o którym mówisz, jest wspaniały :)

      Usuń
  25. Nie miałam tych błyszczyków, ale jakie one mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja miałam matowe pomadki z manhattanu zanim zostały wycofane i jak dla mnie są super trwałość bardzo długa łądne kolory, dobrze wiedzieć, że są takie też i z lovely :) koniecznie muszę zwrócić na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam te pomadki z Manhattanu :)

      Usuń
  27. Nie używam szminek - zjadam je z ust zawsze ;/ ale tą z chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wszystko zjadam :D to od gadania

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...