czwartek, 14 sierpnia 2014

Pinky Winky bez torebki - różowy neon dobrarada

Ten różowy neon i-nails STUDIO nr 204 to chyba moje największe lakierowe zaskoczenie jeśli chodzi o tę najniższą cenowo półkę. Wypadł dużo lepiej niż jego perłowy neonowy żółty brat z dobrarada.com.pl , którego musiałam ratować zdobieniem i pokazywałam TUTAJ!

Lakier kosztuje grosze, ma dużą pojemność i spodziewałam się, że będzie smużył i słabo krył jak mój poprzedni tani, neonowy lakier w tym kolorze. A tu proszę! Już jedna warstwa prawie zakryła moje białe obłączki i wolny brzeg. Druga całkowicie. Formuła lakieru świetna: dobrze się rozprowadzał, nie smużył, wysechł dość szybko i na połysk (nie na półmat, jak niektóre neony). Pędzelek lakieru jest zwykły, ale wygodny, praktycznie wcale nie pozalewałam skórek.

Na paznokciach jest trochę inny niż w butelce, w butelce to chłodny neonowy róż, typowy "pink", na dłoniach przybiera cieplejszego odcienia.

Jeśli chodzi o trwałość, to trudno orzec: na rękach pierwszy odprysk już drugiego dnia, za to na stopach trzymał się już ponad dwa tygodnie bez uszczerbku, ale chyba zmyję, bo już pora na zmianę.
Możliwe, że to kwestia bazy w postaci odżywki Delia Coral ProSilk 10w1, bo ostatnio zauważyłam, że większość lakierów mi się na niej nie trzyma dobrze.

I-nails nr 204
Cena/pojemność: 2,99(3,99)zł/12ml
Trwałość: 36 m-cy 
Nie zawiera MMA ani toluenu
Dostępność: TUTAJ!
EDIT: ten odcień jest chwilowo niedostępny

Jedna warstwa







Dwie warstwy











Na stopach (zdj. z lampą błyskową)




88 komentarzy:

  1. Uwielbiam twój kształt płytki paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwała paznokci cieszy zawsze dwa razy :) pięknie dziękuję :*

      Usuń
  2. Bardzo lubię neonowe lakiery. W tym miesiącu kupiłam 3. ;D M.in. właśnie różowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też neony bardzo się podobają, ale nie mam ich jakoś dużo, możliwe, że to się zmieni :D

      Usuń
  3. Nooo, elegancik ;) A nie wygląda na takiego taniego jaki jest w rzeczywistości ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukiereczek :) pewnie i u mnie znalazłby się szybko na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor, ale tej odżywki z Delii nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie też niestety nie podpasowała za bardzo

      Usuń
  6. Piękny kolor, jestem wielką fanką różu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowe paznokcie jakoś zawsze wyglądają dobrze :D

      Usuń
  7. Piękny ten kolor. Myślałam ze mam podobny z Lemaxa ale to jednak nie to:) Świetny kształt płytki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lemaxy mają chyba takie same butelki ;)

      Usuń
  8. Piękny kolor i cena extra.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne masz paznokcie ;D Kolor mi sie nie podoba, taki zwykly ;D Ale dobrze, ze Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dla mnie nie jest zwykły, bo nie miałam wcześniej takiego, co przy mojej kolekcji nie jest łatwe :D

      Usuń
  10. Paznokcie piękne, ja za neonami nie przepadam:( ale paznokcie masz rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję, to bardzo miłe o piszesz :*

      Usuń
  11. Super kolor, w moim guście. Kolejny raz się powtórzę - paznokcie masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że lubisz neony :)
      dzięki :*

      Usuń
  12. takie kolorki ładnie wyglądają na stopach latem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor i świetnie się prezentuje na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wygląda i super, że ma takie krycie :) no i chyba na dłoniach nawet bardziej mi się podoba, niż w butelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie chyba też na dłoniach bardziej :)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wygląda, choć średnio lubię róż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda obłędnie! Kocham mocno takie odcienie na paznokciach! Ima bardziej daje po oczach, tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jak dla mnie idealny :-) Masz piękne paznokcie, zazdroszczę takich wypielęgnowanych skórek, bo u mnie katastrofa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :)
      polecam Blue Cross Cuticle Remover z Eurofashion, drewniany patyczek do odsuwania i jakiś olejek na skórki :*

      Usuń
  18. Świetny odcień, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny odcień! neonowy, ale ma w sobie coś malinowego :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gustuję w takich odcieniach, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. mój poprzedni różowy neon to była jedna wielka porażka jeśli o krycie chodzi :x

      Usuń
  22. Kolorek strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny jest ten kolor :) Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz świetne paznokcie :) sama uzyskujesz taki kształt? czy może chodzisz do kosmetyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, sama piłuję :)
      polecam piłowanie pomalowanych paznokci, mnie tak jest łatwiej piłować

      Usuń
  25. Ale śliczne paznokcie.. moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, właśnie znowu je musiałam skrócić :D

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. chciałoby się tymi kolorami lato przedłużyć :(

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Naprawdę piękny kolor i to za taką cenę.
      Uważam że kolor można nosić wiosną, latem, zima jesienią raczej nie, ale jeśli ktoś ma takie życzenie to ok ;)

      Usuń
  28. wow! Wygląda super! Masz piękne paznokcie! Dbasz o nie jakoś szczególnie, czy po prostu tak pięknie Ci rosną?

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...