środa, 6 sierpnia 2014

Indigo, a fiolet! Indigo Nails, Lavender

Lakier Indigo, Lavender to nowość w mojej lakierowej kolekcji i trafił do mnie na spotkaniu blogerek w Chełmie. Firma Indigo Nails jest znana bardziej w gronie profesjonalnych stylistek paznokci niż zwykłych lakierowych zjadaczek chleba (czy może powinnam tu użyć określenia: "wąchaczek zmywacza"?;) Produkuje m.in. żele, akryle, lakiery do zdobień, lakiery hybrydowe itp.

Zwykłe lakiery kosztują 16zł/10ml w sklepie firmowym indigo-nails (ceny widoczne są niestety dopiero po zalogowaniu i podaniu danych osobowych).

Obietnice producenta (moje odczucia pogrubione):

Wciąż szukasz lakieru do paznokci IDEALNEGO pod każdym względem, który z pełnym przekonaniem polecisz swoim Klientkom? Właśnie go znalazłaś!
Lakiery do paznokci Indigo Nails
  • obłędna kolorystyka: mocno nasycone kolory - kolory hybryd Gel Polish! - zgadzam się - ciekawa, bogata kolorystyka! i mają nazwy :)
  • 2 warstwy kryją w 100% - przy żadnym lakierze nie ma potrzeby aplikacji 3 warstwy - mój jest dość jasny i rzeczywiście pokrył (mały wolny brzeg i bardzo widoczny obłączek) przy 2 warstwach
  • brak smug i prześwitów - zgadzam się
  • trwałość oraz brak odprysków, nie ścierają się na końcach - z reguły rzadko oceniam lakiery pod względem trwałości, bo po pierwsze ja nie oczekuję tygodniowej trwałości, nawet nie pięciodniowej, bo często zmieniam kolory i wiem, że dużo zależy od przygotowania płytki, bazy itd, ale pierwsze spotkanie z Indigo trochę mnie rozczarowało. Lakier pościerał się i nawet w jednym miejscu odprysnął już na drugi/trzeci dzień po malowaniu. Nie chcę tutaj wyrokować, bo może po prostu nie polubił się z bazą (Delia, Coral Pro Silk, 10w1). Nie nakładałam też topu, żeby sprawdzić trwałość samego lakieru. Na pewno uzupełnię opinię przy kolejnych użyciach w innych konfiguracjach (na innej bazie, z topem, solo), ale pierwsza próba nie nastroiła mnie pozytywnie. Niestety nie mam bazy ani topu z tej serii, a chyba taki test byłby najbardziej rzetelny.
  • rzadka konsystencja: bajecznie łatwa aplikacja - nie nazwałabym konsystencji rzadką, ale też nie gęstą,m wg mnie w sam raz, bardzo dobrze się maluje, jak wyżej, dobrze się maluje
  • genialny pędzelek: miękkie włosie specjalnie dopasowane pod konsystencję lakieru - jak wyżej, dobrze się maluje
  • z łatwością pracuje się w okolicach skórek oraz maluje paznokcie o każdej długości - sprawdzałam tylko na krócinkach, ale maluje się dobrze, nie zalałam skórek

Podsumowując: bardzo fajny lakier, jasny, a kryjący (mam podobny odcień z innej firmy i 3 warstwy to minimum), wygodny pędzelek i aplikacja, ładny połysk bez topu.

Trwałość jeszcze do kolejnego przetestowania, jak nie poradzi sobie, to nie ma przebacz. Gdybym była klientką i lakier pościerałby mi się po jednym dniu, to chyba bym już nie wróciła do tego salonu.

Uwaga! odcień fioletu jest nieco cieplejszy niż wyszedł na zdjęciach

lampa pierścieniowa

światło dzienne (pochmurno)

lampa błyskowa
A tu już lakier na trzeci dzień (pościerana wskazówka i środkowy, ale podobnie było na kciuku oraz na drugiej dłoni):









o oliwce będzie osobny post :)

39 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) Brakuje mi takiego w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kolor mnie zauroczył :) dlatego jestem mu w stanie trochę wybaczyć

      Usuń
  2. kolor piękny uwielbiam takie odcienie <3
    u mnie żaden lakier nie trzyma się na paznokciach dłużej niż dwa dni, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko z tymi lakierami jest, dlatego ja zwykle swatchuję, czasem napiszę jak się trzymał przy okazji - znam osoby, które mają na paznokciach lakier dowolnej marki przez tydzień i nic nie rusza - taka płytka :D

      ale skoro tutaj tak pro i tak obiecują trwałość, to trochę niemiło, że tak się starł
      jeszcze go nie skreślam, tak jak pisałam, zobaczymy

      Usuń
  3. śliczny kolor, mam właśnie fiolet od china na pazurkach :) i ładne masz te pazurki, moje króciutkie po tym, jak dwa mi się złamały, no! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to już jest z pazurkami, zawsze coś się nadłamie, zadrze, rozdwoi
      ale dość szybko mi rosną na szczęście :) a kilka osób zawsze mi mówi, że krócinki lepsze :*

      te Twoje Chinki to powód mej zazdrości :D

      Usuń
  4. Chociaż nie przepadam za pastelami, ten kolor nawet dość mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor ma prezentowany przez Ciebie lakier. U mnie emalie schodzą z paznokci niestety błyskawicznie :( Już na drugi dzień zwykle widzę odpryski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba częściej malować :D
      a próbowałaś odtłuszczacza do płytki? u mnie sporo pomaga

      Usuń
  6. Ja lubię trochę" ponosić" lakier więc odpada,a szkoda,bo na pierwszy rzut ok jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze wrażenie nie najlepsze, ale to nie znaczy, że u każdego tak będzie :)
      za dużo czynników wpływa na to jak trzyma się lakier, żeby wyrokować
      ale skoro producent tak zachwala, to powinien kilka dni wytrzymać :|}

      Usuń
  7. to jest MÓJ kolor:) Uwielbiam go!!:) Ślicznie wygląda na paznokciach-bardzo letnio:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest przepiękny :) A u mnie ogólnie lakiery nie trzymają długo, bo zaraz zmywam, więc dla mnie w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużo kolorów, żeby tydzień w jednym wytrzymać :D

      Usuń
  9. Kolorek bardzo ładny, no i te Twoje piękne paznokcie ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kształt paznokci ubrany w przepiękny, delikatny kolor :). Piękna wizytówka każdej kobiety, pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek troszkę nie mój, mam taki podobny, ale rzadko ląduje na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny! I ładnie się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no skoro tak uważasz, jak dla mnie to słaby wynik jak na lakier, który miał być supertrwały

      Usuń
  14. Miałam kiedyś podobny odcień z Wibo ale ten mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciekawa jestem innych odcieni w sumie

      Usuń
  15. generalnie nie przepadam za fioletami na pazurkach, ale ten mi się podoba i myślę, że nosiłabym go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię fiolety :) ale jakoś rzadko chyba noszę

      Usuń
  16. Śliczny kolorek, i po trzech dniach to i tak niewielkie przetarcia, u mnie to standardowo żaden lakier nie wytrzymał dłużej jak 3-4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aktualnie w zBLOGowani.pl trwa fantastyczna akcja konkursowa z marką Indigo. Zapraszamy do udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...