piątek, 1 sierpnia 2014

Essence Hello Autumn Trend Edition - zapowiedź i tłumaczenie informacji prasowych

Cudowna Nihirida donosi, a ja za nią, że niedługo możemy spodziewać się jesiennej limitki Essence Hello Autumn Trend Edition, z końcu dostępnej u nas! A limitka zacną jest tym razem!

Zamiast pokazywać tylko zdjęcia, podjęłam się też tłumaczenia opisów dla Was, bo produkty mają ciekawe właściwości: np. róże mają dostosowywać się do naszych karnacji, pomadko-błyszczyki są półmatowe i długotrwałe, a lakiery - termiczne.


''BeautiFALL! Od września do października 2014, essence wita jesień z jej pięknymi, złotymi promieniami słońca i szeleszczącymi liśmi wraz z nową trend edycją "hello autumn". Kolorystyka jest świeża  i intensywna, zupełnie jak piękne kolory przyrody w czasie trzeciej pory roku: żółty, złoty, pomarańczowy, czerwony, zielony i brązowy. W dodatku do dwóch paletek cieni do powiek w prześlicznych jesiennych odcieniach, linia produktów oferuje zestawy do brwi, każdy z dwoma cieniami, rozświetlaczem i niewielkim aplikatorem. Kolejną atrakcją jest dopasowujący się róż w kompakcie, który zmienia się w świeży róż [kolor] w trakcie aplikacji. Małym dodatkiem są urocze gumki do włosów (6 sztuk), które będą trzymać włosy w ryzach kiedy jesienny wiatr da się we znaki. Witaj jesieni... z essence!"


Eyeshadow Palette - Indian summer! Paletki cieni to propozycja sześciu długotrwałych jesiennych kolorów w kombinacji złoto-brązowej i beżowo-zielonej o zróżnicowanym wykończeniu od półmatowego do metalicznego. Podwójny aplikator jest dołączony w zestawie i gwarantuje łatwą aplikację i cieniowanie. 
Dostępne odcienie: 01 walk in the park i 02 keep calm & go for a walk. Ok. 3,79€.


Eyebrow Set - Ten zestaw zapewnia wspaniały wygląd brwi w dwóch wersjach - dla blondynek i brunetek! Drobno zmielone cienie do brwi w dwóch odcieniach tworzą większą objętość, a rozświetlacz podnosi optycznie brwi. Zestaw zawiera pędzelek i jest niezbędny dla perfekcyjnie podkreślonych brwi!
Dostępne odcienie: 01 leaves are the new beef i 02 walk in the park. Ok. 2,49€. 



Eye Pencil - Natural colors! Delikatna, kremowa tekstura kredek do oczu gwarantuje długotrwałe rezultaty w kolorze brązowym i zielonym. Dzięki miękkiemu gąbeczkowemu aplikatorowi można łatwo rozcierać kreski aby uzyskać piękny efekt.
Dostępne odcienie: 01 leaves are the new beef i 02 charlie seen in green. Ok. 1,49€.



Eyeshadow Brush - Tool talent. Szeroki, brązowy pędzelek do cieni o miękkim włosiu to idealne narzędzie do nanoszenia i rozcierania cieni. Możesz stworzyć wyglądające profesjonalnie makijaże w zaledwie kilku krokach - to idealne narzędzie do wykonania popularnego makijażu "smokey eyes".  Dostępny: 01 walk in the park. Ok. 1,29€.

Colour Adapting Powder Blush - Warm-up! Innowacyjny róż reaguje na indywidualną wartość pH Twojej skóry i zmienia się w świeży róż podczas aplikacji. Wersja beżowa zawiera także drobno zmielony shimmer dla naturalnego blasku.
Dostępne odcienie: 01 beauti-FALL red i 02 keep calm & go for a walk. Ok. 2,49€.


Lip Cream - FALL in love… kremowa, bogata formuła nadaje Twoim ustom intensywnego koloru i półmatowego wykończenia w odcieniu winym i różanym. Długotrwała.
Dostępne odcienie: 01 beauti-FALL red i 02 keep calm & go for a walk. Ok. 1,99€. 

Multi Colour Powder - Golden leaves… wielokolorowy puder łączy cztery odcienie złora i brązy aby nadać Twojej twarzy i dekoltowu pięknego połysku. Piękne tłoczenie w listki na powierzchni pudru sprawia, że jest całkowicie wyjątkowy.
Dostępny odcień: 01 autumn & the city. Ok. 3,29€.



Thermo Nail Polish - Interplay of colors! Te lakiery zmieniają kolor zupełnie jak liście na jesień. Naniesione na paznokcie oryginalne kolory: czerwieni, pomarańczu, jasnej zieleni, brązu i złota będą lśnić zmieniając odcienie w zależności od temperatury.
Dostępne odcienie: 01 beauti-FALL red, 02 meet my pumpkin, 03 charlie seen in green, 04 keep calm & go for a walk i 05 autumn & the city. Ok. 1,99€.



Hair Ties - Autumn appeal! Sześć elastycznych, bezszwowych gumek do włosów trzyma włosy. Są wygodne do noszenia dzięki miękkiemu materiałowi.
Dostępność: #outdoor yoga. Ok. 2,99€.
I jak Wam się podoba?
Ja na pewno będę wypatrywać lakierów i różu, może skuszę się też na produkt do ust, ale jeszcze nie wiem jaki odcień. Czekam na pierwsze swatche!

37 komentarzy:

  1. Na razie nic mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużo "w Niemcach" się obłowiłaś :D

      Usuń
  2. Na pewno zaadoptuje środkowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wszystkie podobają, ale boję się smużenia metalicznego :P

      Usuń
  3. Dużo rzeczy mi się podoba: pierwsza paleta cieni, róże, pomadki, puder...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż dziwne, że się tak postarali, bo ostatnio było biednie z limitkami

      Usuń
  4. Brązowa kredka będzie moja :D ! I może na róż się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miałaś jakieś kredki z Essence wcześniej?

      Usuń
  5. róże ciekawe, lakiery też chętnie obejrzę z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, róże i lakiery w takich kolorach są warte uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba zestaw do brwi i róże, ale na razie nie kupię gdyż muszę skończyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestaw do brwi miałam bardzo podobny z limitki Wild Craft, jeśli te będą takie same to powinny być fajne

      Usuń
    2. aaa wiesz jak często sobie to powtarzam? :D
      "muszę skończyć to co mam"

      Usuń
  8. Gama kolorystyczna zdecydowanie nie moja, ale całość limitki zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio nie wiedzieć czemu bardzo sporadycznie sięgam po Essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba tylko limitki oglądam, ale sporo rzeczy kupiłam w ciągu tych kilku lat odkąd mam Naturę pod nosem :)

      Usuń
  10. zaczynam polowanie: pędzel, róże, cienie - moja lista:)

    OdpowiedzUsuń
  11. póki co - ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że nie przyjdzie rozczarowanie po pierwszych swatchach

      Usuń
  12. Róże wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ciekawe jak to się będzie na polikach zmieniać w "świeży róż", mam nadzieję, że nie taki pin kowy pink :D

      Usuń
  13. Damn...w zasadzie tylko gumki bym sobie odpuściła, cała reszta zacna zaiste!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaiste!!! :D mam nadzieję, że mi sprzed nosa nie sprzątną całą kolekcje :P

      Usuń
    2. u mnie pewnie znowu wszystko pojawi się z opóźnieniem jak zwykle :D

      Usuń
  14. puder pięknie wygląda, szkoda by było go używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś był podobny w kwiatuszki "Blossoms" <3

      Usuń
  15. Ciekawa jestem jak to wszystko się sprawdzi, bo póki co prezentuje się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć na żywo :)

      Usuń
  16. Mnie zaciekawił Multi Colour Powder, będę go szukać w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak będzie na żywo z tym połyskiem

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...