poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Czarne holo Black Saint Colour Alike + stamping

Black Saint od Colour Alike to chyba lakier, którego nie trzeba przedstawiać.
Czarny, złoto-holograficzny, jednowarstwowy, szybkoschnący, o wygodnym pędzelku. Nadaje się do stemplowania.
Trzeba natomiast podkreślić, że jego holograficzność jest nieliniowa i nieco przytłumiona, czasem wydaje się pokryty mgłą, w cieniu efektu holo niemal nie widać, za to w słońcu pokazuje, co potrafi.
Na pewno ma swój urok, chociaż ja wolę gdy holograficzny lakier jeszcze mocniej daje po oczach jak NfuOh

Dostępność: colorowo.pl
Cena/pojemność:12,49zł/8ml (ale można polować na promocje)




Stemple Revlon, Gold Coin na Colour Alike, Black Saint:





Stemplowanie Colour Alike, Black Saint na Revlon, Gold Coin post TUTAJ!:



30 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten lakier. I to ze holo jest delikatne tez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię go przede wszystkim za świetne krycie, niezwykle wygodny w użyciu :)

      Usuń
  2. mógłby bardziej migotać ,ale efekt jest całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę szkoda, że holo jest takie subtelne, ale niektórzy wolą takie :)

      Usuń
  3. Ale piękności! Ze stempelkami świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :* plus dla niego, że dobrze się odbija :D

      Usuń
  5. piękny, ale też wolałabym mocniejsze holo :) za to bosko wygląda przy stemplowaniu *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie szkoda, że nie jest mocniejsze, ale może CA zrobi kiedyś takie prawdziwe mega holo :D

      Usuń
  6. A mnie się wszystko podoba:) Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale lakiery holo jakoś do mnie nie przemawiają. Choć połączenie czerni ze złotem wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystko musi się wszystkim podobać :)

      Usuń
  8. Black Saint wygląda pięknie, muszę go kupić!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie on trochę zawiódł, myślałam, że będzie bardzie holo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam bardzo podobnie, zwłaszcza po pierwszych swatchach :(

      Usuń
  10. to pierwsze stemplowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier piękny:)
    Efekt holo jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak :) tylko szkoda, że taki delikatny

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...