sobota, 12 lipca 2014

Upominki ze spotkania Blogerek w Chełmie

Od cudownego spotkania z dziewczynami w Chełmie minął blisko miesiąc, a nadal wspominam je z przyjemnością :)
Chciałabym pokazać Wam, co dostałyśmy od Firm zaangażowanych w to spotkanie. Większość kosmetyków jest już w trakcie używania.










EVELINE
 
 














Dziękuję za upominki, a także Dziewczynom oraz ich Pociechom za śliczne pakowanie :)

Jeśli macie opinie na temat tych produktów, dajcie znać, chętnie poczytam!

39 komentarzy:

  1. Ile cudowności! Bardzo podoba mi się ten róż z Joko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwrócił on też i moją uwagę.

      Usuń
    2. jest śliczny, ale nie wiem czy jeszcze jest w produkcji :x

      Usuń
  2. Wooow, ile świetnych produktów! Arganowa linia Eveline <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dorzucili argan wszędzie, gdzie tylko mogli :D

      Usuń
  3. Ja również miło wspominam nasze spotkanie, życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Laura Conti wypuściła kosmetyki do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba one są już długo, widziałam je jeszcze zanim ta firma trafiła do Polski :)

      Usuń
  5. Ile dobroci ! Ciekawa jestem błota z Morza Martwego - widziałam je w Rossmannie i chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blotko jest super, ogromne opakowanie i czyste błoto bez dodatków <3

      Usuń
  6. oooo ale super! :)
    zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ile kosmetyków :)
    Chyba niczego nie miałam :)
    Dlatego też chętni poczytam recenzje wszystkich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam wcześniej chyba tylko lakiery z Joko i Sensique oraz Carmex w słoiczku :)

      Usuń
  8. Ale się obłowiłaś! Bo Ci miejsca w domu nie starczy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślicie, że skąd się wziął "bajzel"? :D

      Usuń
  9. mi się podoba indigo ;)

    miło powspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne prezenty będziesz miała zapas kosmetyków na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. to zasługa naszych Organizatorek :)

      Usuń
  12. Wspaniałości i jak tego dużo :), zazdroszczę spotkania .

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...