środa, 16 lipca 2014

Spotkania blogerek kosmetycznych Summer Edition - fotorelacja


W sobotę 5 lipca odbyło się spotkanie Blogerek zorganizowane przez cztery wspaniałe Dziewczyny:
w warszawskiej restauracji Vapiano. Samo miejsce urzekło mnie przestronnością, klimatem i przepysznym jedzeniem. W glinianych donicach na piętrze rosną aromatyczne przyprawy, rozmaryn, bazylia, oregano. Niestety mój posiłek nie załapał się na zdjęcia, ale zobaczcie te pyszności na przepięknych fotografiach MrMajlajfa. Jeśli mieszkacie w okolicy stolicy, to zdecydowanie warto tam zajrzeć!

Reszta ekipy przedstawiała się następująco:

Świetne torby okazjonalne zwróciły uwagę wszystkich od samego wejścia.


Na miejscu czekał na nas kącik Vipera, gdzie można było wykonać manicure, z czego dziewczyny ochoczo korzystały. Później Dziewczyny z Vipery opowiedziały o nowościach firmy: nowych seriach lakierów, odżywek i kolorowych tuszach do rzęs.

Kaczucha (Marta) obsługiwana :D
prezentacja Vipery, boskie włosy Beatki
Panie z Vipery
Zosia, Paulina, Marta
Ania
paznokcie Ani
pomagam Beatce wybrać lakiery do mani
w trakcie malowania
Później na spotkanie przybyła Pani Ania - właścicielka Orientany. Opowiedziała nam dość zaskakującą historię o powstaniu i rozwoju marki. Przyjemnością było słuchać z jaką pasją dobiera i łączy składniki oraz jak bacznie pilnuje jakości wszystkich produktów. Nie obyło się też bez testowania organoleptycznego, czyli wsadzania nochala do przedstawianych nowości.

Pani Ania z Orientany, z tyłu Paulina
z Moniką i Panią Anią z Orientany
Ola i Sylwia
Marta i Gosia
z Pauliną
z Beatką (w końcu! spotkanie po latach znajomości w sieci - nawet jeszcze sprzed czasów bloga)

Ola, ja, Beatka, Gosia, Marta, Ania, Ola
Marta, ja, Sylwia
moja fryzura dziełem mojej gospodyni w Warszawie, dziękuję za wszystko Kochana Śniegowa :*
Po obu prezentacjach przyszedł czas na nadrzędny punkt naszego spotkania, czyli pomoc małemu Stasiowi w postaci charytatywnej loterii. Zapraszam Was do zapoznania się z jego historią i pomocy w miarę Waszych możliwości! Udało nam się zebrać wielki karton korków oraz pewną kwotę, która choć trochę odciąży Rodziców Stasia.


Sponsorzy:



Dziękuję Wszystkim za wspaniałe spotkanie! Mam nadzieję, że to nie ostatnia okazja, żeby się zobaczyć.

31 komentarzy:

  1. Widać, że świetnie się bawiłyście! A torby Keep calm po prostu mega!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? :D
      chyba wszystkim skradły serducho!

      Usuń
  2. Ale fajnie, na pewno super się bawiliście, kiedyś i ja muszę się na jakieś spotkanie wybrać na pewno, fajna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością oglądnęłam fotki, od razu widać, że udane spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś ślicznego zaplatańca - i miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D rzadko mam zaplecione włosy, bo sama nie umiem, a tutaj miałam cichego pomocnika :)

      Usuń
  5. ale miałaś cudną fryzurę :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj to niezła zabawa była! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. było :) mam nadzieję na powtórkę niedługo

      Usuń
  8. Cała przyjemność po mojej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że spotkanie się udało :) Torby przecudowne! Miałaś świetną fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)
      torby po prostu skradły show!

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Tym bardziej, że robiona w tempie iście ekspresowym :D

      Usuń
    3. dałyśmy radę :D ja wszystko w biegu robię w sumie :)
      dziękuję Kochana :*

      Usuń
  10. do następnego moja ty jednoosobowa komisjo ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie w kwiatuszki są obłędne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż sama żałuję, że się nie skusiłam na malowanie :)

      Usuń
  12. W końcu Cie mam :*

    Mam nadzieję że będziemy miały okazję się jeszcze spotkać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, bardzo miło było Cię poznać osobiście :D

      Usuń
  13. Od razu widać, że spotkanie się udało :)
    Jest to świetna okazja do poznania wspaniałych ludzi! :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...