niedziela, 27 lipca 2014

Projekt Kwiaty: Tydzień 2 - Tulipan

Pomału kończy się drugi tydzień projektu kreatywnego u RedRouge.
Tematem tym razem jest tulipan. Skorzystałam z kwiatowego dobrodziejstwa płytki MoYou London Pro Collection - 12 (XL) i po prostu pokolorowałam naręcza tulipanów farbkami akrylowymi.
Nie jest to mój pomysł, bo wiele podobnych zdobień można znaleźć online, nawet w tym projekcie już pojawiła się praca w odcieniach żółci :), ale to zdobienie aż się prosi o kolorowanie (inne zdobienia przy użyciu tej płytki łatwo znaleźć np. tak: KLIK!) To moja pierwsza próba malowania po stemplowanym manicure i nie obyło się bez lekkiego powychodzenia za krawędzie, ale i tak jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :)

Wszystkie prace zobaczycie TU!








Użyte do zdobienia:
Laura Conti, Nail Hardener, Strong Helathy Nails - baza
Golden Rose, Color Expert, 05 - cielisty lakier bazowy (2 warstwy)
Top Choice, Nail Care System, Lakier do zdobienia paznokci - do stemplowania
MoYou London Pro Collection - 12 (XL) - płytka do stemplowania
Farbki akrylowe 4 i 6 - do pokolorowania tulipanów
Celia, Nail Expert, 4 in 1, Fast Dry Top Coat - top

38 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba! :)
    Śliczna ta płytka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest cudna :) daje duże możliwości

      Usuń
  2. fajny pomysł :) ja zaczynam z płytkami, długa droga przede mną ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdobienie i bardzo pomysłowa płytka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wzorek jes śliczny, nic dziwnego że taki popularny :)) a Ty pięknie pomalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taki żywy :) jak prawdziwe kwiaty
      dziękuję :*

      Usuń
  6. O jaaa! Świetne! Podziwiam, że potrafisz zrobić takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) pierwszy raz próbowałam takiego zdobienia "kolorowanki"

      Usuń
  7. Ślicznie! Kolejna płyteczka MoYou, która wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już się czaję od jakiegoś czasu na kolejne, ale na razie daję sobie na wstrzymanie :D

      Usuń
  8. Tulipany jak malowane ;)
    Świetne wzorki na tej płytce :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty mnie kusisz tymi płytkami:D! Świetnie wyszły, ja jeszcze nie malowałam farbkami po stemplach, raz tylko próbowałam zrobić naklejkę stemplową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tu nie kusić jak one takie śliczne :D
      naklejki stempelkowe jeszcze przede mną, ale chcę spróbować :)

      Usuń
  10. O matko jaka Ty jesteś zdolna! W życiu by mi się nie udało tak pomalować, nawet na stemplach (które też mi się nie udają) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :*
      dużo osób mówi, że ma problem ze stemplowaniem :(

      Usuń
  11. wow, tez bym chciała cos takiego pięknego umieć zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie bomba! Powiedz mi jakiej firmy używasz farbek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są najzwyklejsze farbki z Lidla :)
      Crelando

      ale nie powiem żebym polecała, bo z kryciem nie najlepiej, musiałam dać po dwie warstwy, żeby uzyskać taki kolor, z drugiej strony dobrze, że prześwitywały, bo widać krawędzie kwiatków i listków

      Usuń
  13. Ojej, jakie śliczne! Rewelacyjnie Ci to wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie Ci wyszło to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne :) W ogóle piękne są Twoje prace jak tak przeglądam bloga. Naprawdę zdolniacha :) Oczywiście obserwuję nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten motyw.. Chyba będę wreszcie musiała tę płytkę MoYou kupić, bo co mani to bardziej mi się podoba.. No a Twój wyszedł obłędnie.. :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...