środa, 23 lipca 2014

Projekt Kwiaty: Tydzień 1 - Róża

Postanowiłam wziąć udział w kreatywnym projekcie na zdobienie paznokci u RedRouge. O akcji przeczytacie TU! Sama autorka projektu podchodzi do całej sprawy dość luźno, więc mam nadzieję, że moje kilkudniowe opóźnienie będę wybaczone. Moje stempelkowe róże nie są co prawda tak piękne, jak ręcznie malowane kwiaty niektórych uczestniczek, ale efekt mi się podoba.

W tym tygodniu na paznokciach lądują tulipany. A wszystkie piękne zdobienia możecie zobaczyć TU!

Bazą mojego zdobienia jest chłodny złoty lakier o wykończeniu foil: Revlon, Gold Coin. Na niego naniosłam wzory przy użyciu stempla,czarnego lakieru CA, Black Saint oraz płytek MoYou London Pro Collection 01 (kropeczki) i Konad m65 (różyczki).
Całość pokryłam topem: Celia Nail Expert 4in1 Fast Dry Top Coat.
Manicure na bazie odżywki Sally Hansen, Nail Rehab.






lakier bazowy Revlon, Gold Coin (2 warstwy)
konadnail.pl
moyou.co.uk

Jak widać bardzo lubię akurat ten wzór z tej płytki konad (m65)
Poprzednie zdobienia możecie zobaczyć klikając na poniższe zdjęcia.

róże i cyrkonie

http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2013/09/roze-na-srebrze.html


39 komentarzy:

  1. Jakie piękne, ja to zawsze fapuje do stempelków, sama próbowałam miliony razy, ale nic z tego nie wyszło :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że wiele osób tak pisze o stemplach? ciekawe z czego to wynika...

      Usuń
  2. świetne połączenie i wzory :) tylko coś jakby te różyczki słabo wyszły? no na tym srebrze jakoś mocniej je widać. Może kwestia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, że troszkę niewyraźne, ale zdjęcia zrobiłam w różnym świetle

      może to przez to, że to nie jest czarna czerń tylko holo i na tym złocie trochę nie wyszły

      Usuń
  3. ślicznie wyszło. ja jestem zakochana w stemplach, pueen kupuję w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Pueen chciałam kupować z koleżanką, ale ostatecznie zrezygnowałam :D pewnie wrócę do tego pomysłu w październiku

      Usuń
  4. Są śliczne. Normalnie nie mogę się napatrzec

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja trochę z innej beczki. Lepiej wyglądasz ;-) z obecnym kształtem paznokci, do krótkich paznokci pasuje on bardziej od zaokrąglonych migdałków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, chyba lepiej się czuję w kwadratach :)

      Usuń
  6. róże wyglądają ślicznie i bardzo ładny kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* mnie też złotko się podoba

      Usuń
  7. Kropeczki <3 Ale lakier bazowy mi sie nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, śliczne są te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszły Ci te wzorki! Mi niestety nigdy nie odbijają się tak, jak bym tego chciała :( Albo stempelek nie zgarnia wszystkiego z płytki, albo wzorek nie przykleja się dobrze do paznokcia... Jeszcze ani razu nie byłam zadowolona z efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the gold manicure the most! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam chciałabym dodać (bezpłatnie) tego bloga do blogosfery kosmetycznej- www.kosmetoblogi.blogspot.com jeśli wyrazi Pani zgodę proszę o wiadomość z linkiem do bloga. Zapraszam na stronę i na fb Kosmetoblogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko schludnie i bardzo starannie :) Podobają mi się zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne efekty, szczególnie podoba mi się ten z różem i cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite są te różyczki, lol

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier bazowy kojarzy mi się z moim ukochanym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawi mnie zdobienie paznokci innych, ostatnio zastanawiam się nad kursem :)

      Usuń
  16. Śliczny efekt, ale teraz zdecydowanie bardziej podoba mi się wersja ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...