poniedziałek, 14 lipca 2014

Lakier trudno uchwytny - Joko, Colors of Luxury, J169 Perfect Blue

Joko, Colors of Luxury, J169 Perfect Blue to lakier pochodzący z limitowanej kolekcji z końca 2012 roku, dlatego nieco trudno o jego dostępność stacjonarnie (u mnie lakiery Joko dostępne są w mniejszych, niesieciowych drogeriach i na wyspach kosmetycznych w marketach).

Kiedy otrzymałam go na spotkaniu blogerek w Chełmie, ucieszyłam się, bo lakiery z siostrzanej serii Joko Find Your Color to jedne z moich ulubionych (mam ok. 15 sztuk). Podobają mi się ich nietypowe buteleczki i cudowny zaokrąglony i spłaszczony pędzelek, który w zasadzie sam maluje.  

Niestety brak tej serii na stronie oficjalnego sklepu do której odsyła strona Miraculum http://joko.strefaurody.pl/ nie widzę go też w nowootwartym sklepie http://eszmineczka.pl/pl/paznokcie, gdzie wcześniej kupowałam produkty Joko i Virtual. Szkoda, że od Miraculum nie dostałyśmy nowości, tylko produkty, które są wycofywane/wycofane z obiegu lub zbliża się ich termin przydatności do użycia.

Widzę jednak, że seria jest dostępna w sklepach online, cena waha się w granicach 9-13zł/10ml (np. dobrarada, ladymakeup, ekobieca), może wrzucicie przy okazji innych zakupów internetowych także tego osobnika, bo naprawdę ma coś w sobie.

Lakier o mylącej nazwie Perfect Blue wcale nie jest idealną niebieskością. Dla mnie to kolor leżący idealnie pomiędzy szarością a błękitem. Przyłożony do czystego szarego koloru wydaje się niebieski, a do niebieskiego - zdecydowanie szary. Jest piękny, rzadko spotykany i bardzo elegancko wygląda na dłoniach, więc z przyjemnością go nosiłam. 

Krycie tego odcienia to standardowe 2 warstwy. Mimo, że kolor jest dość jasny, nie jest kredowy i aplikacja nie stwarza większych problemów, trzeba tylko pamiętać, żeby nie nanosić go zbyt skąpo zamoczonym pędzelkiem, bo będzie smużyć. Nakładany umiejętnie wygląda świetnie już po dwóch cienkich warstwach.

z lampą pierścieniową

z lampą pierścieniową

z lampą błyskową

w świetle dziennym

z lampą pierścieniową

z lampą pierścieniową

z lampą pierścieniową

z lampą pierścieniową

w świetle dziennym
I jak Wam się podoba, lubicie takie niejednoznaczne kolory?

51 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale niestety musiałam je radykalnie skrócić :) jak to z paznokciami bywa :D

      Usuń
  2. Uwielbiam takie nieoczywiste kolory. Mam podobne lakiery z Golden Rose - fioletowy, błękitny i zielony i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także, a podasz numerki z GR? :)

      Usuń
  3. kurczę, ten lakier jest zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że trudno dostępny, ponieważ prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale inne z tej serii też w większości mogę polecić :)

      Usuń
  5. Piękny! Orly ma bardzo podobny lakier w swoim asortymencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten lakier i bardzo go lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  7. on mi się wydawał taki siny, ale widzę, że wygląda ciekawie :) muszę go wypróbować :) moja Olcia mówi, że masz fajny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie od razu się spodobał
      ooo dziękuję :* to z Avonu :)

      Usuń
  8. ni to szary, ni to niebieski kolor, ale ładny, ma coś w sobie :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki :D Masz bardzo ladne dlonie, ja mam paluchy powykrzywiane kazdy w inna strone ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale też uważam, że mam powykrzywiane :D
      pewnie obie jesteśmy zbyt krytyczne wobec siebie :*

      Usuń
  10. Piękne paznokcie mam ten sam lakier, ale na moich tak nie wyglądał;) kolor jest ciekawy i nawet dobry nie odpryskuje itp;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie odcień trochę zależy od światła, od zdjęć i odcienia skóry :)
      ja jestem z niego zadowolona

      Usuń
  11. ostatnio uwielbiam szarości, sama siebie nie poznaję, piękne paznokcie i kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a zazwyczaj jakich kolorów używasz?

      Usuń
  12. Mam podobny kolor, chociaż jest trochę jaśniejszy i jakiejś nieznanej firmy. Rzadko go używam, bo żeby zapewnić dobre krycie trzeba nałożyć min. 3 warstwy.. ;/
    Masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Joko wygrywa kryciem, ale ten Twój pewnie ceną :)

      Usuń
  13. Cudo! Uwielbiam takie sprane niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim zbiorku to unikat, nie mam niczego podobnego właśnie :)

      Usuń
  14. Jej ale śliczny szary błękit! Nie mam nic podobnego:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś lubiłam takie kolorki, teraz wolę kobiece czerwienie, ewentualnie brzoskwinki i nudziaki :) Bo ja sama taki nudziak jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię niemal wszystkie kolory na paznokciach :)
      A Ty to bardzo kobieca jesteś Basieńko, więc nie dziwią czerwienie :D

      Usuń
  16. ojacie :) śliczne pazurki! W moich zbiorach brakuje takich delikatnych kolorów, nie wiem czemu zawsze sięgam bo ciemne odcienie... Pora coś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :)
      ja ciemnych lakierów mam dużo, ale chyba moje dłonie lepiej wyglądają w jaśniejszych :)

      Usuń
  17. uwielbiam takie kolory, a do tego uwielbiam lakiery Joko – mają niespodziewanie dobrą jakość i miło się z nimi współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie wygląda na paznokciach, coś pomiędzy szarym a niebieskim, spokojny odcień, który będzie pasował do wszystkiego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację :) taki spokojny, "pracowy" kolor :D

      Usuń
  19. uwielbiam oglądać pomalowane paznokcie, sama bym takie chciała,ale gdyby ktoś mi tak ładnie pomalował... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma ładny połysk, obawiałabym się jego koloru w bardziej zacienionych miejscach. Na moich dłoniach takie odcienie wychodzą trochę sino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :), też tak mam z niektórymi kolorami, że np. podkreślają zaczerwienienie dłoni

      Usuń
  21. uwielbiam ten lakier, cudowny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor genialny :) Ja jakoś mam odwyk od kupowania lakierów, bo już wszystkie kolory wydaje mi się, że miałam i nie chce mnożyć 4 butelki z tym samym kolorem, ale ten jest naprawdę oryginalny i wpadł mi w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zdrowe podejście :)
      ja mam zgoła odmienne :D

      Usuń
  23. Kolorek bardzo fajny. Lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...