czwartek, 10 lipca 2014

Hairstore, Inebrya, Ice Cream, Kromask, Intense Copper - maska odświeżająca kolor Intensywna Miedź

Ktokolwiek z Was farbuje włosy na czerwienie lub rudości wie, jak trudno utrzymać intensywność tego typu kolorów. Maska odświeżająca kolor Inebrya Kromask, którą otrzymałam do recenzji ze sklepu Hairstore towarzyszyła mi dzielnie przez grubo ponad pół roku farbowania na przeróżne odcienie czerwieni i rudości. 

Pojemność/cena: 300ml/49,95zł (w promocji 37,20zł)
Dostępność: hairstore.pl



Informacja od Producenta:

Pielęgnacyjna maska koloryzująca odświeżająca kolor, różne odcienie
Maska tonująca będaca idealnym połaczeniem kosmetyku pielęgnacyjnego z nietrwałą koloryzacją. Formuła pielęgnacyjna wzbogacona o pigmenty, odświeżające kolor włosów, oparte na bazie wyciągów roślinnych, nie zawierają amoniaku, jego pochodnych, ani środków utleniających. Mogą być stosowane na włosy naturalne, rozjaśniane, farbowane, a także na włosach z pasemkami. Rewelacyjne do odświeżenia koloru pomiędzy kolejnymi farbowaniami oraz do przywracania intensywnego blasku włosom wyblakłym, matowym i pozbawionym życia. 
Olej z Tamanu, będący składnikiem intensywnie pielęgnującym chroni przed włos przed starzeniem komórkowym, a także przed wolnymi rodnikami, działa odżywczo i nawilżająco, nie obciąża włosów. Pozostawia włosy miękkie oraz pełne blasku.
Odświeża kolor i blask, nadaje nowy ton. Występuje w 8 intensywnych odcieniach.  

Korzyści ze stosowania masek Kromask:

  • Odświeżają, uwydatniają i chronią kolor włosów - funkcja koloryzacyjna
  • Odżywiają, ułatwiają rozczesywanie i poprawiają kondycję struktury włosów, zmiękczają i dodają blasku - funkcja pielęgnacyjna

Sposób użycia:

Po umyciu głowy szamponem Inebrya, wytrzeć dokładnie głowę ręcznikiem i przystąpić do koloryzacji. Nakładać maskę przy użyciu rękawiczek ochronnych. Nanieść odpowiednią do długości włosów ilość - kilka pompek, delikatnie wetrzeć na całej długości, a następnie przeczesać włosy grzebieniem. Pozostawić na 3-5 minut w zależności od pożądanego efektu. Można wydłużyć czas działania maksymalnie do 15 minut, co spowoduje, że odcień będzie intensywniejszy, a refleksy bardziej widoczne. Pod koniec dokładnie spłukać. Kosmetyk nie barwi skóry.
Oryginalna nazwa na opakowaniu: Inerbya KROMASK Professional
Pojemność: 300ml

Dostępne kolory:

  • beżowy
  • wiśniowo czerwony
  • fioletowy
  • kasztanowy
  • czekoladowy
  • miedziany
  • srebrny
  • złoty
Moja opinia:

Opakowanie:
Maska ma 300 ml wygodne opakowanie z pompką, na długość włosów za łopatki używałam ok. 6-10 pompek. Pompkę można zablokować, co ułatwia przewożenie kosmetyku.



Konsystencja i zapach:
Maska pachnie specyficznie, ale dość przyjemnie, trudno mi ten zapach określić. Długo utrzymuje się na włosach po zastosowaniu. Zapachem i konsystencją przypomina mi szamponetki koloryzujące i działa na podobnej zasadzie barwników bezpośrednich. Jest średnio gęsta, dobrze się rozprowadza, nie spływa z włosów.

2 pompki



uwaga! mimo, że kosmetyk zmywa się ze skóry, to może przebarwiać paznokcie, użycie rękawiczek tak jak zaleca Producent jest niezbędne!
Skład:


Wydajność: 
Zależna od długości i gęstości włosów, a także od częstotliwości używania. Na średnio gęste włosy na łopatki stosowana raz na jakiś czas (ok. 2-5 razy w m-cu) wystarczyła mi na ok. 8 m-cy, ale używałam jej zamiennie z innymi produktami.

Działanie i efekt:

Maskę nakładałam na odsączone z wody włosy po myciu, na 5-30 min. Czas trzymania na włosach zależy od intensywności koloru jaki chcemy uzyskać. Maska widocznie pogłębia kolor, nadaje blasku i miedzianych refleksów. Naniesiona na czerwienie wzmacnia efekt i dodaje włosom rudości. Ułatwia układanie (zawsze suszę włosy).
Ostatnio nakładałam ją na "sprany" brąz i nadała dość intensywnej miedzianej barwy.


maska nałożona na 20 minut

maska nałożona na 20 minut
Efekt barwienia nie jest zbyt trwały, zbliżony do szamponetek i zależny od długości trzymania na włosach. Użycie tej maski to raczej przedłużenie okresu między farbowaniami, niż sposób na rezygnację z farbowania trwałego. Chociaż czytałam, że przy odcieniach brązu Kromask świetnie maskuje siwe włosy i odrost. Przy tak różnym od naturalnego kolorze jak u mnie (ciemny mysi blond) odrost i tak będzie się dość znacząco różnił.

Jeśli chodzi o działanie pielęgnacyjne, to maska wygładza, ułatwia rozczesywanie. Niestety u mnie powoduje już po kilku godzinach szybsze przetłuszczanie się włosów u nasady, a nakładanie jej od ucha w dół mija się z głównym celem jej użycia, jakim jest pogłębienie koloru.

Podsumowanie:
Ogólnie jestem zadowolona z wpływania na odcień i ogólnego wyglądu włosów po masce Kromask. Maska niekoniecznie zadowoli pod względem pielęgnacyjnym osoby, które mają problem z szybkim przetłuszczaniem się skóry głowy. Myślę, że to fajne rozwiązanie dla osób, które chcą poprawić wygląd włosów między farbowaniami, a także tych, które chcą pogłębić kolor naturalnych włosów przy odcieniach brązu lub ochłodzić blond.



Używałyście kiedyś tego typu produktów? 
Czy macie jakieś inne sposoby na utrzymanie intensywności koloru?

31 komentarzy:

  1. Miałam z tej marki maskę keratynową i byłam całkiem zadowolona z rezultatów, choć włosy nie chciały się układać.
    Zapraszam do mnie na rozdanie z GLOV :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to pierwszy produkt tej marki :)

      Usuń
  2. efekt super! szkoda że o niej nie wiedziałam kiedy jeszcze byłam czerwona ;) bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna ta maska, nie wiedziałam że coś takiego istnieje ;)
    Chętnie bym wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wcześniej nie wiedziałam :D

      Usuń
  4. Przy tym przetłuszczaniu straciłam zainteresowanie. Wolę częściej hennować. Ale kolor pogłębia ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, obciąża, zwłaszcza przy skalpie, henna z kolei mnie przesusza :)

      Usuń
  5. no no, nieźle wyglądają włosy po aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie "wzięło"
      jak robiłam na czerwieni to aż tak nie widać różnicy :)

      Usuń
  6. ale efekt jest świetny :) genialnie nadaje kolor, tylko to obciążanie :/ u mnie by się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale u mnie kilka myć się utrzymuje efekt więc to obciążenie jest tylko po aplikacji, potem jak zrobię włosy po swojemu to kolor zostaje i stopniowo się wypłukuje :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie ożywia kolor! Myślę że taka maska to fajny pomysł na "poprawienie" koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli można powiedzieć że jest to poprostu "balsamonetka" ;-) chciałabym spróbować przestać farbowac włosy i myślę że ten balsam pomoglby mi uporać się z najgorszym początkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym stylu :)
      myślę, że jeśli trafisz w kolor zbliżony do Twojego, to może zdać egzamin

      najlepiej napisać do sklepu, zawsze doradzają w razie potrzeby

      Usuń
  9. Bardzo zainteresował mnie ten produkt, nie farbuje aktualnie włosów, ale chciałabym jakieś ładne refleksy im nadać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow
    nie wiedziałam że takie produkty istnieją - aż wstyd.
    W prawdzie mam włosy ciemne jednak wiem co polecać koleżankom gdyż mają ten problem :)

    Zapraszam cię na kosmetyczne rozdanie z nowościami z rynku :)
    http://katarzynaszary.blogspot.com/2014/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!! Efekt jest po prostu niesamowity :) Mam koleżankę, która farbuje włosy na czerwono i niestety, tydzień po farbowaniu wygląda pięknie, a potem już z każdym dniem coraz gorzej :( Sama bym baaaaardzo chętnie wypróbowała wersję do włosów brązowych, szkoda że nie jest dostępna stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że w jakichś hurtowniach fryzjerskich można dostać tę maskę, faktycznie jedną rzecz nie do końca się opłaca zamawiać online

      Usuń
  12. Hoho... Chyba sobie ją sprawię. Szamponetki w saszetkach nie wychodzą zbyt ekonomicznie i są średnio wygodne w użyciu, a tu pompka i większa pojemność, i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować :)
      tylko pamiętaj o rękawiczkach :D
      w sumie rękawiczki też farbuje, na żółto :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. dzięki :*
      ostatnio sporo obcięte, bo nie są niestety w szczytowej formie

      Usuń
  14. Oh jaka świetna sprawa :) Nie miałam pojęcia, że taki produkt w ogóle jest na rynku. Chętnie ją kupię jak będę miała jakiś większy przypływ gotówki bo przyciemniam włosy i irytują mnie nawet najmniejszy odrost między farbowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie jest bardzo dużo opinii, poczytaj te osób, które używały np ciemnego brązu :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...