czwartek, 17 lipca 2014

Ananasowo z lakierami Golden Rose

Letni, wesoły manicure - połączenie ciepłych odcieni i dwóch wykończeń. Ciekawe, czy przypadnie Wam  do gustu :)

Golden Rose, Holiday, nr 73 (12,90zł/11,3ml) to piękna, pastelowa, piaskowa żółć z błyszczącymi "lustereczkami" mieniącymi się na inne kolory (miedź, zieleń). Żeby zakryć długie końcówki potrzebowałam nałożyć aż cztery warstwy, pewnie lepszym rozwiązaniem byłoby nałożenie go na inny lakier w podobnym odcieniu. Gdy miałam krótsze paznokcie wystarczały mi 2-3 warstwy. Na szczęście lakier wysycha szybko i wygląda na tyle ślicznie, że warto się pomęczyć z kryciem.

Golden Rose, Color Expert, nr 46 (5,90zł/10,2ml) to nowy nabytek w postaci świetnej, dość nietypowej zieleni. Nie mogłam przejść obojętnie wobec tych ślicznych buteleczek z korkiem w kolorze lakieru i kupiłam w sumie 4 sztuki. Dwie cienkie warstwy dały całkowite krycie, płaski i zakończony półokrągło pędzelek ułatwia malowanie, nanosi lakier bez smug. Jestem zadowolona, chcę więcej :)
 
Oba lakiery trzymały się trzy dni bez uszczerbku i pewnie trzymałyby się dłużej, gdyby nie paskudne złamanie, dlatego następny manicure już na króciakach.

Może polecicie jeszcze jakiś kolor z tych serii?



przepraszam za skórki, zdjęcie było robione niedługo po malowaniu, potem doczyściłam :)





46 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają. Złoty piękny.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich ładnych paznokci :) ! Kolory piękne! Chociaż nie przepadam za takimi kolorowymi, wesołymi odcieniami na paznokciach, to te wyglądają naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że się podobają :*
      wiem, że nie każdy lubi takie odcienie :D a żółty jest jednym z najrzadziej chyba wybieranych lakierów

      paznokcie teraz są malusie, ale odrosną

      Usuń
  3. Rzeczywiście kojarzą się z ananasem :) Świetne masz pazury, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety się połamały, ale małe też mogą być ładne :)

      Usuń
  4. Szkoda,że ci się złamały paznokcie ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne. Ładnych paznokci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      ktoś pochwalił i już po paznokciach :D

      Usuń
  6. wow, świetne połączenie, ten z GR mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki :) A Twoje paznokcie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny duet! Myślę, że te lakiery noszone solo nie podobały mi się tak jak właśnie w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że połączenie przypadło Ci do gustu :D

      Usuń
  9. piękne paznokcie, udane połączenie, piaskowe lakiery bardzo długo trzymają się na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie, bardzo mi się podoba. Masz śliczne paznokcie! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście ananasowo! :D aż po niego do lodówki, mniam mniam :)
    fajne zestawienie, ja tam lubię i żółtki i zielone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty lubisz też zgniłki :D także wiesz...

      Usuń
  12. bardzo lubię te lakiery z kolekcji holiday ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także :) ale tylko te z drobinkami

      Usuń
  13. kurcze mało mam lakierków z GR musze dokupić!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie kolorystyczne, a jakie Ty masz piękne paznokcie na tych zdjęciach, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) teraz mam krócinki :D

      Usuń
  15. piękne kolorki :)
    chyba jednak się skuszę na któryś kolorek z tej nowej serii color expert:)
    Co chciałam juz któryś kupic to odkładałam z powrotem na miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te buteleczki mnie urzekły, obawiam się, że też jeszcze kupię :D

      Usuń
  16. Fajne kolorki i wyszło ciekawe połączenie, kochana masz przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę bardzo ciekawy duet udało Ci się stworzyć z tych kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kształt pazurków no i te kolory super, w sam raz na lato:) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...