wtorek, 24 czerwca 2014

Spotkałam Leprechauna - złota nie ma, w garncu koniczyna

Wesoły, zielony mani w koniczynki. Nie te specjalne, co to na szczęście mają wpływać. Ot zwykłe, powszednie, trzylistne, jak z żarcia dla królików. Tak ozdobione paznokcie zwracają uwagę i wzbudziły pytania: "Jak to zrobiłaś?"

MoYou London

MoYou London

Do zdobienia użyłam zdobycznych lakierów, które szukały nowego domu na ostatnim spotkaniu blogerek w Chełmie.
Dziękuję Dziewczynom za wymiankę!

Bazą jest Pierre Rene, Top Flex, 226 - rozbielona pistacja, lakier trochę trudny w obsłudze - długi pędzelek, z którego czasem spływał nadmiar lakieru, krycie po 3 warstwach, ale kolor ma przepiękny i rzadko spotykany, więc jestem w stanie m wiele wybaczyć.

Do stempli użyłam Paese, 58 - średnia, dość żywa zieleń, na zdjęciach wychodzi bardziej przygaszona niż na żywo, dzięki niemu uzyskałam bardzo ładnie, wyraźnie odbity wzorek.

Do stemplowainia użyłam stempla i płytki MoYou London z kolekcji Princess nr 14


44 komentarze:

  1. Wyglądają świetnie i nie dziwię się, że zwracają uwagę :) Sama mam ochotę na jakieś stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) stempelki uwielbiam i polecam, jedna z wygodniejszych metod zdobienia :)

      Usuń
  2. Piękna ta zieleń z Pease ;) Stempelki wyszły cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. kilka osób zwróciło uwagę na nie, co jest bardzo miłe :)

      Usuń
  4. jeju, jeju, jeju jakie cudowne <3 w sam raz na dzień Świętego Patryka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Muszę w końcu zainwestować w stempelki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow efekt jest super ;) Bardzo mi się podoba. Ja raczej mam dwie lewe ręce do wzorków, najczęściej mam pomalowane jednym kolorem i tyle. Muszę kiedyś sie skusić na stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najtrudniej jest zrobić równe wzorki na prawej (w moim przypadku) ręce :)
      a stemple wychodzą dość podobnie na obu, więc to wygodne rozwiązanie

      Usuń
  7. Fantastyczne zdobienie! I jak ci paznokcie ładnie urosły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt! robi niezłe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie chciałabym mieć taką paletkę ze stemplami, może wreszcie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam serdecznie wypróbować, chociaż nie każdy jest zadowolony ze stempli

      Usuń
  10. Ja i stemple to niestety ale dwie oddzielne rzeczy :( za nic w śiwecie ni chca mi się odbić tak jak ja bym chciała ... Twoje są przepiekne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj innym stemplem/innym lakierem/zmatowić stempel delikatnie polerką i staraj się szybko odbijać
      może się uda :)

      Usuń
  11. Pozytywne! Takie na szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniczynki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Irlandzkie koniczynki - super! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozytywnie się kojarzą, prawda? :)

      Usuń
  14. Nie mogę napatrzeć się na Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...