niedziela, 1 czerwca 2014

Różowy makijaż na Dzień Dziecka

Poczuć się znowu małą dziewczynką zakochaną w różu...?
W sumie w różu nigdy zakochana nie byłam, dopiero teraz zaczynam doceniać ten kolor.

Czułam się super w tym makijażu, Sylwestrowy powiedział, że wyglądam jak laleczka :D
Dopiero na zdjęciach widzę, że róż też powinnam dobrać w chłodniejszym odcieniu.

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich małych i dużych dzieciaków!

Może być, czy lepiej unikać takich odcieni?



Użyte kosmetyki:
Twarz:
Missha Signature BB Cream, 21
 Korektor w kremie Inglot, 26
Korektor Maybelline, Affinitone, 01 Nude Beige
Puder pyłkowy Oriflame Giordani Gold, Natural
Bronzer Oriflame, Teraccotta Powder
Róż Avon Luxe

Oczy:
Korektor Maybelline, Affinitone, 01 Nude Beige
Cienie Sleek Ultra Mattes V1 Brights
Cień Inglot 106R
Kredka cielista Paese (dolna linia wodna)
Eyeliner w pisaku Oriflame
Pigment Kobo 506 Blue Mist
MUFE, Aqua Brow, 25

Usta:
Konturówka Essence, 07 Cute Pink
Pomadka Oriuflame Colour Drop, Melting Pink

53 komentarze:

  1. bardzo ładnie :)
    uwielbiam róż, choć solo rzadko mam go na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz zawsze feerię barw na oczach :)
      tutaj są różne odcienie różu i fiolet, ale cóż, widać jakby była jedna plama :D

      Usuń
  2. To ta pomadka z wczorajszego posta? :p Śliczna!
    A róż na powiekach lubię, ale zazwyczaj łącze z jakimś brązem... czyli nudy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest bardzo fajna :D ale jeszcze chcę potestować zanim więcej napiszę :)

      Usuń
  3. Pasuje Ci różowy makijaż, kolor cieni idealnie pasuje do Twojej bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a to moja ulubiona koszulka za 17 zł :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. cieszę się, bo taki był zamysł :)

      Usuń
  5. Przełamałabym ten róż jeszcze jakimś kolorkiem żeby więcej się działo ale ogólnie jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestię :) tam jest jeszcze fiolet i niebieski na dole połyskujący w kąciku wewnętrznym, ale nie wszystko wyszło na zdjęciu :*

      Usuń
  6. Uroczy, bardzo słodki makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja różu się boję na powiekach, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale są różne opinie na ten temat :) sama nie wiem do końca czy pasuje

      Usuń
  8. A ja lubię róż, oczywiście nie każdy :)
    Nic tak nie odświeża oka.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie NIE unikać takich odcieni. Ślicznie Ci. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po fazie młodzieżowego "buntu" wróciłam do różu i świetnie się z nim czuję, również w makijażu :) dawno nie robiłam jednak podobnego do Twojego, tylko stawiam na akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też kiedyś byłam całkowicie przeciwna kolorowi różowemu - typowy "bunt" :) Ale kolor ten zaczął wracać do łask i również gości czasami na moich powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie myślałaś o tym, żeby malując kreskę poprowadzić ją nieco bardziej w dół i wtedy odbić ogonek ku brwiom ? Robiłam ją podobnie do Ciebie i ogólnie wyglądała ok, ale na zdjęciu powstają właśnie takie kikuty jakby, skierowane na dodatek do dołu. Ogólnie chodzi o malowanie ogonka kreski niżej tak, żeby był widoczny nawet podczas patrzenia na wprost i do góry. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestię :*
      jeszcze szukam "swojej" kreski i bardzo różnie ją maluję, mam opadającą powiekę i opadający kącik i muszę to brać pod uwagę, jak ciągnę niżej to trochę bardziej "smuci" spojrzenie i też niekoniecznie wygląda dobrze

      Usuń
  13. Jak najbardziej używaj takich odcieni do Twojej tęczówki, podbijają ją!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) spróbuję może w mniejszej ilości :D

      Usuń
  14. mam wrażenie że bardzo Cię ten makijaż odświeża:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie - bardzo podoba mi się róż na powiekach, ale mi kompletnie nie pasuje. pamiętam, jak na studiach zrobiłam sobie taki makijaż i koleżanka zapytała czy mi nic nie jest i co mi się stało z oczami - he, he - także pozostaje mi tylko podziwiać u innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to też od odcienia zależy i od towarzystwa, róż solo sprawia wrażenie zapłakanego oka :D

      Usuń
  16. Pięknie, muszę spróbować różowego u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż, a ten róż jest bardzo ładny, ja również od niedawna zaczynam się coraz bardziej przekonywać do róży :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna z Ciebie laleczka :D i pasuje Ci ten róż! mnie kiedyś kojarzył się tandetnie, ale wystarczy go odpowiednio wkomponować i jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...