wtorek, 10 czerwca 2014

Paznokcie w marynarskim stylu

Wzięłam niedawno udział w konkursie u Antii z bloga ecosmetics.
Tematem były paznokcie w marynarskim stylu. Mnie z marynarzami kojarzą się przede wszystkim czerwone i niebieski paski, nie zabrakło też kotwicy i mojego ulubionego marynarza Popeye'a.
Paseczki zrobiłam stemplami MoYou London. Kotwicę i postać Popeye'a namalowałam ręcznie czarnym linerem do paznokci Inglot, dookoła kotwicy ułożyłam złoty bulion.





Wygrać się nie udało, ale nie dziwota, przy takim poziomie prac! Gratuluję zwyciężczyniom!
Chociaż praca, która mnie się najbardziej podobała, z nadmorskim ręcznie malowanym krajobrazem, nie zdobyła żadnego miejsca, co trochę mnie dziwi.
Pozdrawiam My Roses Nails :)

Największą przyjemność z konkursu sprawił mi Pan Sylwestrowy, który był przekonany, że Popeye to naklejka i to jest moja najmilsza wygrana :D

60 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. eee, to już po konkursie, pisałam :) nie wygrałam, ale chociaż spróbowałam :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie czytacie, tylko oglądacie obrazki :D

      Usuń
  3. pięknie Ci wyszło! To nic, że nie wygrałaś, dla mnie jesteś zwycięzcą - perfekcyjny marynarz :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, to być zadowolonym ze swojej pracy :D
      dzięki :*

      Usuń
  4. :D czytanie jest oporem, tez zauwazam ze duzo osob tylko oglada :P ale co tam,
    Kochana bardzo szkoda ze nie wygralas bo śliczne, faktycznie papaj szpinakowy żarłok wygląda jak najlejka wodna! :) szoook, ale jesteś zdolna, całość jest sliczna, chciałam wziąść udział, ale zrezygnowałam... i w sumie dobrze bo nie mialabym żadnej szansy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się cieszę, że spróbowałam, przynajmniej była motywacja, żeby rękę poćwiczyć, bardzo rzadko coś sama maluję :D

      szkoda, że nie wzięłaś udziału, może akurat by się udało
      nigdy nie wiadomo czym się trafi w gusta jury :)

      Usuń
    2. O Kochana, jak takie mani nie wygrało to ja serio nie miałabym z czym wyjsc do tego jury :P
      A skórki.. powiem szczerze, ja nie akceptuje polskiej wody, bliżej lubelskiej kranówy.. Moje ciało jest księzniczką chyba ;) Głowa mnie swędzi po myciu ( porażka..) skórki schną na potegę, herbata/kawa jest okropna. Kranówa smierdzi domestosem... fuj fuj fuj, rece musze kremować ciagle, a na usprawiedliwienie dodam że na zdjęciach mialam mokry lakier :)
      Na noc ciapam skórki kremem i to sobie tak leży, przed zaśnięciem rozcieram, to moj autorski pomysł :)

      Usuń
    3. też jestem z lubelskiego :D
      ale ja nie mam problemów aż suchością skóry ogólnie, może w samym Lublinie gorzej :(

      może kapeczkę oliwki przed zdjęciem, bo na fotach wychodzą wszystkie niedoskonałości, bardziej niż na żywo

      usprawiedliwienie przyjmuję :*

      Usuń
  5. Mani świetne! :) Ze tez ja nie mam takich paskowych stempli...
    Ja wychodzę z założenia ze fajnie jest wziąć udział i się trochę pobawić, zmierzyć z innymi :)
    Poza tym jak się nie spróbuje, to na pewno się nie wygra ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje malowane odręcznie są dużo lepsze niż te stempelkowe :)

      Usuń
    2. Z tasiemkami malowałam. Ręcznie mi tak równo nie wychodzą :p

      Usuń
    3. pięknie wyszły :) te poprzednie też granatowe, które na blogu wrzucałaś

      Usuń
  6. Wow idealne <3 Uwielbiam motyw marynarski, szczególnie teraz, latem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja w sumie nigdy nie inspirowałam się tym motywem, chyba raz miałam granatowe baleriny z białym i trochę mi się marynarsko kojarzyły, ale lubię oglądać takie stylizacje :)

      Usuń
  7. Kotwica śliczna i zazdroszczę tak pewnej ręki do malowania. U mnie pomalowanie prawej ręki równo jest już wyczynem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      właśnie wprawy to jeszcze mi brak :D trochę nad tym przysiedziałam

      Usuń
  8. ale musiałaś dużo czasu nad tym spędzić! ja to ledwo co maluje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* najdłużej zajęło układanie bulionu

      Usuń
  9. Piękne zdobienie na konkurs przygotowałaś! Mi też podoba się praca My roses nails,ale cóż kazdy ma inny gust..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ujął mnie jej malunek :)
      :*

      Usuń
  10. Szkoda, że nie wygrałaś bo manicure świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było tyle pięknych prac, że nawet tak bardzo mi nie szkoda :D
      dziękuję :*

      Usuń
  11. podobają mi się, są bogato zdobione, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo, Popeya to jeszcze na paznokciach nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale jedna praca też była z Popeyem :D

      Usuń
  13. świetnie wyszły, powinnaś malować częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nieźle! Dostrzegam tu multum precyzyjnej robótki, pięknie!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. :) bardzo się cieszę, że Ci się podobają

      Usuń
  16. aż muszę zobaczyć te inne dzieła, bo ciężko uwierzyć, że nie wygrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz koniecznie, bo znakomita większość prac jest świetna wg mnie :)

      Usuń
  17. Piękne, musiałaś sporo czasu poświecić na ich wykonanie, tyle szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Popeye jest mega! Musisz mieć stabilną rękę, że nigdzie Ci się nie trzęsie :D z moim antytalenciem chyba tylko nas dałabym namalować :D

    Jeśli miałabyś czas i ochotę to zapraszam na mojego nowego bloga. Powolutku się rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się trzęsie, ale pomalutku.... :D

      powodzenia ze startem :)

      Usuń
  19. już pisałam u Antiii, że Twoje paznokcie podobały mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeeej świetne! Uwielbiam marynarskie klimaty, nie tylko na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię, ale sama nie noszę jakoś, chyba tak mocne kontrasty mi nie pasują :)

      Usuń
  21. o wow! jestem pod wielkim wrażeniem wykonania i włożonej pracy w to cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne! Popeye wyszedł Ci genialnie, też myślałam, że to naklejka do momentu kiedy przeczytałam post ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie słowa to ogromny komplement :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...