piątek, 2 maja 2014

Déjà vu, czyli znajdź różnicę: flejksy - Sally Hansen, Essence, Pierre Rene

Ostatnio flejksy (czy jak ktoś woli flakies, flakes, flejki, efekt łuski) jakoś poszły w zapomnienie, przynajmniej na moich paznokciach. Tymczasem pewna Wizażanka mi o nich przypomniała (cecylia :*).
Flejksów mam kilka różnych, ale jeden najpopularniejszy i chyba najczęściej powielany model to miedziane zmieniające kolor na złoto, żółć i ciepłą zieleń.

Takie właśnie są wszystkie 3 pokazane poniżej.
Widać różnicę? Tak, ale zbyt wielka ona nie jest :D

SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
Wszystkie nałożyłam jedną solidną warstwą na czarny Joko FYC (on jest lekko matowy, dlatego drobinki lepiej się nanosiły, na zwykłym lakierze będzie ich trochę mniej). Bez topu.
Kolorystycznie są identyczne. A zdjęć nieprzyzwoicie dużo :)
  • SH, Salon Complete, Hidden Treasure (14,7ml) - najbardziej drobne płatki, najwięcej, najbardziej matowy efekt po wyschnięciu, wygodny, szeroki, zaokrąglony pędzlek (po lewej)
  • Essence, Nail Art Special Essect Topper, 08 Night in Vegas (8ml) - podobny do SH, ale ma mniej płatków w buteleczce, mimo to daje piękny efekt. Pędzelek standardowy, ale wygodny w użytku. Nie jest już w regularnej ofercie, ale może w jakimś koszyczku wyprzedażowym się znajdzie (w środku)
  •  Pierre Rene, Top Flex French Manicure, Glass Effect Transparent French No 11 (11ml), prawdopodobnie MySecret 104 będzie taki sam - tutaj baza jest trochę rzadsza i flejksów jest po prostu mniej, mniej się ich nanosi, można stopniować efekt dając więcej warstw, najbardziej błyszczący po wyschnięciu. Długi spłaszczony pędzelek, dość sztywny - uwaga na spływanie lakieru! (po prawej)

SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11, Essence 08 Night in Vegas, SH Hidden Treasure
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
SH Hidden Treasure, Essence 08 Night in Vegas, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
Essence 08 Night in Vegas, SH Hidden Treasure, Pierre Rene Glass Effect Transparent French No 11
Podobne są też (większość nie jest już  wprodukcji, ale można je czasem dostać):
Color Club Snow-Flakes
Finger Paints Flashy
GOSH Rainbow
Essie Shine of the Times
Nubar 2010
Golden Rose Scale Effect (niedostępne już od kilku lat w PL :() 
My Secret 104 

Jakbym miała wybierać z moich trzech, to wzięłabym Sally Hansen Hidden Treasure. Mój kupiłam za grosze jako uszkodzony, ma obdrapaną nakrętkę. Ale ma najwygodniejszy pędzelek, nakłada najwięcej flejksów, są drobniutkie, daje efekt łuski, ma największą pojemność.
 
Ale spokojnie podobny efekt można uzyskać też Pierre Rene, czy My Secret. Tym bardziej, że do niedzieli są w promocji -40% w Naturze i kosztują grosze.

Wzornik: promoto-promoto

40 komentarzy:

  1. Mam te z Pierre Rene i właśnie też coś o nich ostatnio zapomniałam :d jak tylko odrosną mi paznokcie flejksy zagoszczą na mych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z My Secret, czyli w sumie też Pierre Rene i wyglądają tak samo :) Różnią się tylko ceną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak :) 1 ml różnicy (MS jakieś 8zł, PR jakieś 12?)
      myślę, że w kwestii wyboru tutaj może decydować pędzelek i buteleczka :D
      MS mają średnio wygodne te małe grube koreczki dla mnie, chociaż PR też nie ułatwia za bardzo zadania

      Usuń
  3. Ja mam z Pierre Rene..jest niesamowity... :) Uwielbiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię, zwłaszcza na ciemnym lakierze :)

      Usuń
    2. A ja na brązowym miałam i też świetnie to wyglądało :)

      Usuń
  4. Mam egzemplarz z My Secret i w zupełności mi wystarcza :)
    Z tego co widzę, wygląda tak samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie trzeba mieć wszystkich :D
      u mnie tak się złożyło (kiedy kupowałam SH, nie było jeszcze PR i MS u nas chyba albo ja o tym nie wiedziałam)

      Usuń
  5. mam z essence i uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne i dla mnie identyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorystycznie tak, ale jest różnica w ilości "gęstości" drobinek :)

      Usuń
  7. Faktycznie trudno dostrzec jakąkolwiek różnicę oprócz cenowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cenowo podobnie też w sumie, SH dużo nie kosztował
      co innego CC, Nubary i inne takie :)

      Usuń
  8. Ale jak to, odeszły w zapomnienie??? Raptem dwa tygodnie temu pisałam o flejksach :D
    Uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej pisałam, że u mnie :) że dawno je nosiłam
      ale ogólnie chyba też rzadziej je widzę, teraz boom na piaski i glitterkowe toppery :D


      oooo, muszę kupić ten 3D, co pokazywałaś, nawet nie wiedziałam, że jest taki :)

      Usuń
  9. Ja też o nich ostatnio trochę zapomniałam chociaż bardzo je lubię! Dla mnie wszystkie flejksy są podobne, dlatego mam tylko z My Secret i nie dokupiłam nigdy innego:). Inglot jedynie ma inne, bardzo fajne, ale strasznie drogie jak za taką małą buteleczkę:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nfu Oh ma piękne, ale cena powala i trzeba sprowadzać :|
      mam dwa, ale to trochę inna bajka, bo baza jest kryjąca (lub lekko kryjąca)

      Usuń
  10. Mam flejksy z Inglota, chyba już 10 lat:D Lubię nosić je na bieli, ale nie ma dla mnie nic straszniejszego niż zmywanie:O:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie jest gorzej niż przy glitterach :D

      Usuń
  11. Ja w swojej kolekcji posiadam SH i kiedy go kupiłam myślałam że będzie tylko stał na półce niewykorzystany, ale kiedy raz nim pomalowałam to miłość od pierwszego wejrzenia :D Uwielbiam go i w sumie jest najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczce nie ma efektu wow, a jak się pomaluje, ta głębia *_*
      zdjęcia tego nie oddają

      Usuń
  12. różnią się tylko wielkością flejków :) niby kolory najbardziej typowe, ale i tak niesamowicie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie wiem jak Wy, ale ja nie widzę żadnej różnicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja widzę, ale ja jestem nienormalna :D

      Usuń
  14. Gdybyś nie napisała nazw firm to w życiu bym nie zgadła,że to są 3 różne lakiery :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście identyczne.
    Miałam kiedys ten z PR ale niezbyt podobają mi się takie efekty na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam, żałuję, że inne wersje kolorystyczne są tak trudno dostępne u nas :|

      Usuń
  16. Bardzo ładne są, ale ja właśnie nie widzę żadnej różnicy pomiędzy nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są takie niuanse, że ciężko dostrzec :D

      Usuń
  17. Dla mnie identyczne :-) Efekt bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...