piątek, 30 maja 2014

Róż, róże, grafit i cyrkonie od Dobrej Rady

Manicure all-in-one. Są nowe lakiery, są stemple i cyrkonie.

Bazą są nowe lakiery Avon Gel Finish: Dazzle Pink i Sterling
Do zdobienia w róże użyłam płytki Konad m65, stempla MoYou London i lakieru Orly, Pure Porcelain.

Na trzech paznokciach każdej dłoni ułożyłam też cyrkonie.
Małe: Moyou London (gratis za pomyłkę w realizacji zamówienia)

Nigdy wcześniej nie miałam tak dużych cyrkonii na paznokciach i trochę się obawiałam jak to się będzie trzymać. Nosiło mi się je zaskakująco dobrze, mimo że nie przyklejałam ich na klej, tylko na wilgotny lakier i pokryłam warstwą topu (Sally Hansen, Diamond Flash)
Manicure nosiłam 4 dni bez jakiegokolwiek uszczerbku. Cyrkonie nie przeszkadzały mi w żaden sposób. Jedyną niedogodnością było zaczepianie o włosy przy przejeżdżaniu po nich dłonią.
Cyrkonie nie nadają się do ponownego użytku, bo odchodzi od nich "sreberko" ze spodu.







Jak Wam się podoba takie zdobieniee? Nosicie same takie doklejane ozdoby?
Pozostałe moje próby z cyrkoniami możecie zobaczyć TU! i TU!

16 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się mani z cyrkoniami, ale jak są malutkie i jak jest ich duużo :D Takich przepych :P Zdobienie wygląda bardzo klasycznie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mani! Strasznie podoba mi się takie łączenie kolorów i ozdób. Nie wyszło za bogato, choć jest i konad i są cyrkonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie chciałam. przesadzić :-)

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba . pięknie ozdobione paznokcie. na swoich mam dziś 574- czerwień z eveline miniMAX.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień zawsze w modzie :-) z tej serii Eveline bardzo lubię holo

      Usuń
  4. ślicznie te pazurki :) bardzo lubię takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie ;) Pazurki zachwycające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez te dwa lakiery do siebie pasują :)
    Od czasu do czasu lubię takie ozdoby, ale zdecydowanie wole gładkie paznokcie. Zaraz mam ochotę zdrapać to co wystaje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z kawiorem. :-D wszystko obdrapałam

      Usuń
  7. Gdzie zamawialas plytki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie konadnail.pl
      Ale to już było lata temu :-)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...