niedziela, 4 maja 2014

Róż i złota posadzka

Manicure, który miał wyglądać inaczej.
W mojej głowie złote flejksy miały ten sam odcień, co lakier użyty do stemplowania, w życiu niestety kolory się nie zgodziły i flejksy zmieniły odcień lakieru bazowego. Ale kto by się przejmował:)

Prawda, że wzór przypomina mozaikową posadzkę z drewna?












  • Paese, Fast'n'strong, Przyspieszacz Wzrostu Paznokci
  • Salon Perfect, 305 Pink Mystique (2 warstwy)
  • Wibo, Wow! Effect Matte Glitters 01 (2 warstwy)
  • Golden Rose, Nail Art, 129
  • Sally Hansen, Insta-Dri Top Coat
  • MoYou London, Suki 05 (dolny rząd, drugi od prawej)

MoYou London, Suki Collection - 05

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam taką kolorystykę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wzorek, ale lakier bazowy mi się najbardziej podoba, nie znam tej firmy :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno wprowadzili tę firmę do Hebe, ja nie mam dostępu, ale kupiłam przy okazji :)
      czarna_kawa o tym pisała, ponoć to z tej samej stajni co China Glaze
      http://szczyptakoloru.blogspot.com/2014/04/border-nails-i-lakiery-salon-perfect-w.html

      Usuń
  3. Lubię takie delikatne ozdobny, bardzo ładny ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      bardzo lubię te płytki :)

      Usuń
  4. Piękna ta Twoja podłoga!!!:D uśmiałam się z tytułu, ale kurczę coś w tym jest:P Co oczywiście nie znaczy, że brzydko.. wręcz przeciwnie. Cudowne połączenie kolorów, wzór też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się skojarzyło :) gdyby nie te kolory

      Usuń
  5. w dziennym świetle wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A była ostatnio w Hebe i nie widziałam tych lakierów. Efekt jest fenomenalny! Na pierwszy rzut oka nie widać, że odcień się różni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja teraz nie mam jak sprawdzić niestety, ale były tak na dole samym na półce z innymi lakierami i odżywkami
      dzięki!

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...