niedziela, 11 maja 2014

Rimmel, Space Dust, Moon Walking - błyszczący piasek w kolorze bzu

Rimmel, Space Dust, Moon Walking to piękny piaskowy lakier z dość metalicznym wykończeniem. Ma dużo "lustereczek", czym przypomina limitowaną edycję Lovely Snow Dust, srebrny i złoty (chociaż o ile się orientuję, to Rimmel był pierwszy).

Kryje po 2 warstwach. Ma wygodny zaokrąglony i spłaszczony pędzelek, szybko schnie, dobrze się trzyma (spokojnie 3-4 dni bez odprysu). Jestem bardzo zadowolona z niego, tak samo jak z jego czarnego brata Rimmel, Space Dust, Total Eclipse.

Cena/pojemność: 9,99zł/8ml
Na żywo jest bardziej fioletowy, ma mniej niebieskiego



51 komentarzy:

  1. jest prześliczny! uwielbiam srebrny snow dust z lovely, a jako wielka fanka fioletu czaję się właśnie na tego rimmela, ale u siebie w żadnej drogerii go póki co nie uświadczyłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupiłam w Laboo, ale to już bardzo dawno temu, razem z dwoma kolejnymi, wszystkie cudne są :x
      wiem, że słabo z dostępnością było jeśli o tę serię chodzi

      Usuń
  2. o! takie coś to ja bardzo lubię :]
    piasek i do tego błysk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ulubione piaskowe wykończenie, na równi z drobinkowymi piaskami GR
      jakoś inne piaski do mnie nie przemawiają (te matowe)

      Usuń
  3. Chyba przekonałaś mnie do błyszczących piasków, choć wcześniej byłam do nich dość sceptycznie nastawiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz zobaczyć sama na sobie czy Ci to pasuje :)

      Usuń
    2. Niestety byłam u siebie w Rossmannie wczoraj i nie było tych lakierów, ani nic z podobnych :( Może jeszcze kiedyś upoluję gdzieś.

      Usuń
    3. szkoda :(
      z błyszczących możesz spróbować niektóre kolory z Golden Rose, mają wzorniki więc można podejrzeć

      w naturze patrzyłaś może te Rimmele?

      Usuń
    4. U mnie nie ma Natury, tylko Rossmann. Do Natury mam niestety za daleko by jeździć po jedną rzecz. Ale poszukam jak będę kiedyś przy okazji.

      Usuń
  4. Śliczny jest ten kolorek, ostatnio bardzo polubiłam lakiery z piaskową formułą, masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      teraz mają troszkę inny kształt

      Usuń
  5. Nie miałam pojęcia, że Rimmel robi takie lakiery! Piękny jest! Koniecznie muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też trafiłam na nie przypadkiem w sumie :)

      Usuń
  6. Wow, lubię takie błyskotki :) Chociaż za piaskami nie przepadam za bardzo, bo nie mam cierpliwości do ich zmywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałaś metodą foliową zmywać?

      Usuń
  7. przepiękny, uwielbiam piaski, dziś na paznokciach mam lovely z zimowej kolekcji- śnieżek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go mieć! Koniecznie! Cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaski lubię, ale ten dla mnie jest zbyt błyszczący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię lakiery piaskowe, a i ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny:)mam jeden z tej serii i jestem nim oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wielką fanką lakierów Rimmel, a ten jest naprawdę wyjątkowo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest śliczny, bardzo lubię takie błyszczące piaski!

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki piękny! :D Aż się chyba przekonam do piasków - do tej pory byłam bardzo na nie, głównie przez to, że noszę lakiery jednorazowo, potem muszę je zmywać przez wzgląd na synka gryzącego mi palce ;) A piaski chyba zmywa się dłużej (a u mnie liczy się każda sekunda czasu na odpoczynek ;p).

    Ale ten wygląda tak przepięknie, że na jakieś wesele, których mamy w tym roku mnogość- na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, lepiej, żeby synek nie najadł się lakieru :)
      ja zmywam piaski normalnie, ale jeśli są problemy to możesz spróbować metody na folię aluminiową :*

      Usuń
  15. piękny jest - sprawiłam sobie 3 z tej serii ostatnio jestem bardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam 3, tylko ten ciemnoróżowy mnie nie ujął

      Usuń
  16. nie widziałam jeszcze nigdzie tego lakieru, a jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam przyjrzeć się tej serii przy okazji :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...