poniedziałek, 12 maja 2014

Promocja na lakiery 1+1 gratis - Natura

Obecnie w Naturze trwa promocja (do 21 maja). Przy zakupie 2 lakierów jeden jest gratis.
Jakieś plany?
Czy po ostatnich promocjach wiatr hula w portfelu? :D
Ja nic nie kupiłam na lakierowym tygodniu w Rossmannie więc możliwe, że zawitam do Natury o ile dołożą towar. Bo dzisiaj nie było co zbierać (marzy mi się kilka buteleczek Rimmel, 60 Seconds, Rita Ora)

Pamiętajcie, że w tego typu promocjach najlepiej brać parami lakiery w podobnej cenie, wtedy najwięcej zaoszczędzicie (bo to ten tańszy jest gratis).
Odżywki i inne preparaty do paznokci nie podlegają promocji
Regulamin: TU!


56 komentarzy:

  1. U mnie niestety wieje pustkami w portfelu -,- Ale udanych zakupów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* o ile coś dostanę, bo teraz nie ma z czego wybierać

      Usuń
  2. Nic nie kupię bo w mojej Naturze nie było dostawy, myślą, że tą promocją wypchną przebrane resztki i zmacane egzemplarze z poprzedniej promocji, eh :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się trochę o to obawiam, chociaż zmacane lakiery jakoś mnie nie odrzucają tak jak produkty do ust czy oczu

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. fajna, jak dobrze rozplanować to wychodzi jak -50% :)

      Usuń
  4. Ja także mam bana na jakiekolwiek zakupy :) Poza tym lakierowe promocje mnie nie kuszą bo na moich paznokciach od pół roku gości odżywka do paznokci lub mleczny lakier...

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że już nie mam kasy :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. fajna, mam nadzieję, że coś dołożą :)

      Usuń
  7. Ooo. Dzięki za newsa.. Nie słyszałam o tej promocji wcześniej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę proszę :D kupuj, będę się czuła mniej winna :D

      Usuń
  8. U mnie niestety pustki w portfelu :-( a chętnie przygarnęłabym nowe buteleczki. Trafiłam do Ciebie przypadkiem dziś rano i przepadłam (większość postów już za mną) :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że pustki, ale promocje jeszcze będą nie raz :)

      bardzo dziękuję za te słowa, to budujące :)

      Usuń
  9. pamiętam o tej promocji ale kilka lakierów kupiłam w "tygodniu rosmanoskim" i do natury mam nie po drodze więc chyba nie skorzystam ... ale nigdy nie mówię nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w N. poluję na marki niedostępne w Rossie :)
      np. MySecret, Kobo, Catrice, Essence :)

      Usuń
  10. Od paru dni męczy mnie ta reklama w radiu w pracy:P Ale w kwietniu wydałam krocie i muszę się powstrzymać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja upolowałam właśnie te Rimmele :) Na razie nie nosiłam jeszcze dłużej, tylko maźnęłam po jednym paznokciu na próbę i muszę przyznać że kolory są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne są :)
      i niektóre mają nietypowe wykończenie

      Usuń
  12. Miło mi będzie cie poznać na spotkaniu w Chełmie. Pozdrawiam serdecznie. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Póki co jestem lakierowo zaspokojona po Rossmannowych wyczynach.
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakierowo zaspokojona, jak to pięknie brzmi :)

      Usuń
  14. Poprzednie promocje w naturze i rosmannie spłukały mnie do zera :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      poszaleli z tymi promocjami na raz

      Usuń
  15. Sama odświeżyłam właśnie moją kolekcję lakierów mam kilka nowości zobaczymy jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakieś szaleństwo z tymi promocjami! ;-)
    Jak na razie nieco mnie zniesmaczyło wszechobecne macanie i otwieranie w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam lakierowy przesyt, więc odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tyle lakierów do paznokci, że nawet nie będę się przymierzać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już mam za dużo lakierów po ostatniej obniżce w rossmannie:) Zobaczę dziś tylko lakiery z essence, ale wątpie, że coś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie mam ciśnienia na lakiery, a na wyprzedaży w Rossie kupiłam tylko cośtam do ust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna promocja ale ja tym razem spasuję za bardzo rozszalałam się w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam tą ofertę, ale tym razem nie skorzystam gdyż moje zapasy pękają w szwach :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam do natury wybitnie nie po drodze;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam kilka lakierów, ale te Rity Ora kupiłam 2 w Rossmannie. Za to w Naturze jak byłam, to żeby mnie nie policzyli po tych droższych to z serią droższych odesłałam do kasy chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kusi kilka kolorów właśnie z tej serii

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...