sobota, 31 maja 2014

Oriflame - zapowiedź

Kosmetyki Oriflame wspominam dobrze od dziecka, bo bywało, że w domu zmywano mi umorusaną buzię delikatnym mleczkiem do demakijażu, a usta zimą smarowano mi słynnym "miodkiem" właśnie Oriflame. Oba kosmetyki miały urocze bladoróżowe opakowania. Charakterystyczne opakowanie Tender Care jako jedyne z oferty pozostało nie zmienione do dzisiaj, a sam produkt stał się kultowym kosmetykiem.

Niedawno nawiązałam współpracę z Panią Olą ze strony orioffice.pl
Do testów wybrałam:


Puder pyłkowy Giordani Gold Invisible Touch (Giordani Gold Invisible Touch Loose Powder)

Lekki puder pyłkowy zapewniający matowe, a zarazem promienne wykończenie makijażu. Zawiera rozświetlające drobinki, dzięki którym niedoskonałości i drobne zmarszczki stają się mniej widoczne, oraz formułę Hydration System o działaniu nawilżającym. (ok. 44,90 - 74,90zł/10g)




Zestaw do brwi Oriflame Beauty (Oriflame Beauty Eyebrow Kit)

Poręczny zestaw do stylizacji brwi. Dzięki niemu podkreślisz kolor i kształt brwi, dzięki czemu twarz zyska bardziej wyrazisty, ale jednocześnie bardzo naturalny wygląd. Zawiera 2 cienie, 2 pędzelki i wosk do układania brwi. (ok. 19,90 - 32,90zł/3g)



Pomadka Colour Drop (Colour Drop Lipstick)

Pierwsza na świecie pomadka, która idealnie naśladuje kształt kobiecych ust! Kompleks Dew Drop zapewnia ustom intensywne nawilżenie i uczucie komfortu, a końcówka w kształcie kropli rosy umożliwia wykonanie perfekcyjnego makijażu. (ok. 14,90 - 24,90zł/2g)


Czy któryś produkt wpadł Wam w oko? Jak na razie jestem zakochana w pomadce i już kuszą mnie kolejne odcienie. Recenzje wszystkich trzech produktów w ciągu najbliższych tygodni.

Napiszcie proszę co się u Was sprawdziło, a co nie do końca!

Jeśli jesteście zainteresowane ofertą, chciałybyście zostać konsultantką Oriflame lub kupować kosmetyki Oriflame 23% taniej możecie zarejestrować się na stronie orioffice.pl

14 komentarzy:

  1. Te pomadki to się do mnie uśmiechają odkąd pojawiły się w katalogu. Czekam na zdjęcia na ustach :p Najchętniej wzięłabym 3 kolory od razu.
    Bardzo lubię odżywkę do paznokci taka zielona z kuleczkami.
    Za to produkty do włosów zupełnie mi nie odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze o moim ukochanym zapachu Eclat Weekend <3

      Usuń
    2. pomadka jest bardzo gładziutka, jak balsam na ustach :)
      wiem, o której odżywce mówisz, a smarujesz między malowaniami, czy przy skórkach tylko?

      Usuń
    3. Miedzy malowaniami na cale paznokcie i skorki i wmasowuje. Najczęściej na noc, żeby je nie zmywać za szybko. Trochę szybko się zużywa, ale świetnie wzmacnia paznokcie.

      Usuń
    4. mam tę odżywkę gdzieś zachomikowaną :) może warto odkopać skoro polecasz

      Usuń
  2. Z kosmetyków Oriflame jestem przeważnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam ich kosmetyków... Ten pyłek i pomadka mnie mocno ciekawią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadkę już mogę polecić, o ile lubisz gładkie wykończenie przy mniejszej trwałości niż matowe pomadki

      Usuń
  4. wieki kosmetyków Oriflame nie miałam, ale nie wiedzieć czemu nie kuszą mnie coś ;)
    choć opinii jestem ciekawa ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja prawie co katalog coś zamawiam :) i w większości dobrze trafiam, ale raczej sięgam po kolorówkę właśnie

      Usuń
  5. Ja jakoś nie mogę się przekonać co do tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pewnym sensie to rozumiem :) zawsze to zakupy w ciemno, ale z drugiej strony można zwrócić produkt, jeśli nie podpasuje

      Usuń
  6. Używam głównie kosmetyków Oriflame, z 99% jestem zadowolona. Jeśli coś nie spełnia oczekiwań można to zwrócić. A pomadkę i zestaw do brwi mogę zdecydowanie polecić.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...