sobota, 10 maja 2014

Neonowa perła? I z tym sobie poradzimy :D

Perłowe lakiery - zmora lat 80 i 90. Mnie nie kojarzą się zbyt pozytywnie, zwłaszcza te białe lub różowe.

W sumie w samej perle nie ma nic złego, ale te widoczne pociągnięcia pędzelka doprowadzą do szału każdą lakierową pedantkę. Sam lakier, który mam ze sklepu dobrarada ma jednak na tyle ciekawy kolor neonowej żółci/zieleni, że postanowiłam nad nim popracować.

Lakier I-nails nr 421 nakłada się dość dobrze (nie licząc fal dunaju jakie zostawia pędzelek ze względu na wykończenie). Już dwie warstwy zapewniły mi całkowite krycie. Minusem jest dość silny zapach. Wielkim plusem jego bardzo niska cena przy dużej pojemności (2,15zł/12ml)

z lampą pierścieniową
w sztucznym świetle

Żeby pozbyć się pociągnięć pędzelka położyłam na wierzch holomgiełkę własnej roboty. Można również nałożyć ostatnią warstwę lakieru gąbeczką, tak jak zrobiłam to tutaj!
Następnie paznokcie pokryłam wzorem (kwiatowym z płytki MoYou London, Pro Collection 06), który przy tej kolorystyce dał wężowy efekt.

Zdj. z lampą pierścieniową:








Zdj. w sztucznym świetle:



Zdj. w słońcu:


Połączenie okazało się strzałem w 10! Dawno nie miałam tylu pytań o paznokcie. A lakier bazowy gra tutaj pierwsze skrzypce.

Macie lakier, z którym nie wiecie co zrobić? Kombinujcie!
Efekty mogą Was zadziwić :)

60 komentarzy:

  1. ojej, różowa perła... masakra :) ale z tej perły faktycznie świetnie wybrnęłaś! super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowa to chyba jeszcze większe wyzwanie :D

      Usuń
  2. nie przepadam za perłowymi lakierami, ale to połączenie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wręcz ich nie lubię, bardzo :D
      ale cieszę się, że coś z tego wyszło :)

      Usuń
  3. efekt końcowy jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie, Ty też w niego wierzyłaś :D

      Usuń
  4. Zdobienie bardzo ładne. Lakier mi się nie podoba, jednak po połączeniu w całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o niepozostawianie linków :*

      Usuń
  6. świetnie to wygląda ze zdobieniem. zgasiłaś trochę tą limonkę tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie tyle chciałam ją gasić, co pozbyć się smug, sam odcień mi się podoba :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o niepozostawianie linków :)

      Usuń
  8. lakier koszmar ale ze stemplami to co innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. solo bym go nie nosiła :)
      ale tak daje fajną bazę

      Usuń
  9. muszę się skusić!

    zapraszam do mnie na konkurs z okazji Dnia Matki, w którym do wygrania jest dzbanek Dafi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, jednak są z niego ludzie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No i od razu lepiej..super wzorek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dla mnie brzydal, ale ma swój urok :D

      Usuń
  13. Ładny kolor, ale niestety nie w moim stylu, jeśli chodzi o manicure ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty sobie ze wszystkim poradzisz:D

    OdpowiedzUsuń
  15. sam lakier jest dla mnie okropny,ale ze wzorkiem zmienia się o 180 stopni i prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, bo właśnie to chciałam osiągnąć :)

      Usuń
  16. Kolor okropny, ładny wzorek ale nie dla mnie brokat na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wzorek z połączeniem tego koloru to bajka!!! Też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sam w sobie kolor kompletnie mi się nie podoba, ale wzorkiem uratowałaś jego honor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się kolor podoba, tylko wykończenie nie, ale dało się go uratować tak jak mówisz :D

      Usuń
  19. Jako baza doskonale wypadł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziwny, ale ciekawy kolor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawy to bardzo trafne określenie :D

      Usuń
  21. Efekt boski! A perła to lakier dla starych babć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, perła źle się kojarzy, ale czasem można coś z niej "wycisnąć"

      Usuń
  22. Oryginalny kolor, z wzorkiem wygląda bardzo efektywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wzór odbił się świetnie, całość wygląda bosko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście się udało za pierwszym razem, chyba nie chciałoby mi się poprawiać :)

      Usuń
  24. ale super pomysł,bardzo kreatywny. Fajnie Ci to wyszło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam neony - super wzorek :))

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...