niedziela, 25 maja 2014

HexxBOX – Poznaj i testuj z 1001pasji! - Mythos, Terapeutyczna maska do włosów Soja

Dzisiaj ostatnia relacja, tym razem z używania Terapeutycznej maski do włosów soja, którą testowałam dzięki uprzejmości Hexxany z bloga www.1001pasji.com. Akcja HexxBoxa została zakończona, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zajrzyjcie TU!
Moje włosy: 
  • długie za łopatki
  • przetłuszczające się
  • wielokrotnie farbowane (w czasie użytkowania produktów głównie na odcienie czerwieni)
  • wcześniej rozjaśniane
  • średnioporowate
  • falowane 
  • z tendencją do puszenia i wywiajania się (zwłaszcza przy wysokiej wilgotności powietrza)


Opis Producenta:
Delikatna odżywka odbudowuje i regeneruje zniszczone włosy. Bogaty skład odżywia i odnawia ich strukturę. Idealna dla włosów farbowanych, utrzymuje barwnik i pigment nakładanych farb.
Produkt wolny od parabenów, silikonów i GMO EDTA, BHT, barwników syntetycznych.

Substancje aktywne: oliwka, soja, proteiny pszenicy.


 Cena/pojemność: 29zł/200ml 
Dostępność: http://flax.com.pl/
Opakowanie:
Opakowanie to miękka tuba, otwierana na klik, stawiana na zamknięciu, co ułatwia zużycie kosmetyku do końca. Ładna szata graficzna z drzewkiem oliwnym umila korzystanie z maski. Mały minus za nieprzezroczyste opakowanie.



Konsystencja i zapach:
Maska jest średniej gęstości, nieco gęstsza niż odżywka. Ma lekko budyniową konsystencję. Dobrze się nanosi na włosy, nie spływa, ale dobrze się spłukuje. Jest lekka i emulguje, więc może służyć jako odżywka do mycia dla CG.
Zapach jest podobny jak w reszcie kosmetyków z serii do włosów Mythos, których używałam. Zielone nuty zmieszane z owocowymi. U mnie nie utrzymuje się na włosach.


 Skład: 




Skład jest niemal identyczny jak w odżywce: KLIK!, dodano jedynie substancję zagęszczającą/filmotwórczą na 10. miejscu składu (Biosaccharide Gum-4) oraz po Parfum występują inne subst. zapachowe niż w odżywce: Woda, emolient typowy dla odżywek, Cetrimonium Chloride ułatwia spłukiwanie (odżywka może nada się do mycia dla CG), panthenol, olej sojowy, glikolipidy i sterole roślinne z soi, fosfolipidy, hydr. proteiny pszenicy, miód, emulgator z oliwy z oliwek, konserwanty i zapach.

Działanie i efekt:

Szczerze mówiąc maska to dla mnie najsłabszy element z trzech wypróbowanych kosmetyków. Może dlatego, że pokładałam w niej wielkie nadzieje. Mimo, że skład ma bardzo zachęcający okazała się zbyt delikatna dla moich włosów. Trzymana nawet przez dłuższy czas (30-45 min) nie wygładzała wystarczająco, a wręcz przeciwnie powodowała większe puszenie. Mimo wielu prób nie udało jej się spełnić moich oczekiwań. Od maski wymagam przede wszystkim wygładzenia, dociążenia kosmyków i poprawy ich wyglądu. Tymczasem puch i nieregularne falowanie jakie mi fundowała prawie za każdym nałożeniem uniemożliwiały powyższe.
Maska co prawda nie obciążała włosów i mogłam nakładać ją na skalp i na długość, ale dla mnie jest po prostu gęstszą wersją odżywki, która lepiej spisywała się na moich włosach. Przy tym maska jest droższa i ma mniejszą pojemność.
Nie wiem czy moje włosy są jakieś dziwne, bo do tej pory czytałam już kilka bardzo (BARDZO!) pochlebnych opinii na jej temat, wręcz peanów pochwalnych. Cóż - "co włos, to głos", jak to powiedziała pewna mądra Włosomaniaczka :) Może warto wypróbować samemu.



http://www.1001pasji.com/p/rozmaitosci.html

A może któraś z Was miała tę maskę i ma zupełnie inne odczucia od moich? Dajcie znać :)

14 komentarzy:

  1. no cóż, szkoda, że jest najsłabsza. a jednak maska niby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodziewałam się czegoś więcej, nie jest zła, ale dobra też nie dla mnie :(

      Usuń
  2. wydaje mi się, że miałam tą maskę iu mnie sprawdziła się całkiem dobrze. choć bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam mocno chłodny stosunek do niej

      Usuń
  3. Moja koleżanka miała tą maskę i też źle ją wspomina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to dobrze, znaczy nie dobrze, ale nie czuję się już tak wyobcowana :D

      Usuń
  4. Słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach,a tu klapa
    szkoda,że się nie sprawdziła :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam ochotę wypróbować coś do twarzy :) może lepiej się sprawdzi, bo składy naprawdę fajne

      Usuń
  5. Miałam próbkę tej maski ale szału niestety nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, zamiast terapeutyczna, przeczytałam termiczna :D Swoją drogę, wypróbowałabym termiczną ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...