czwartek, 22 maja 2014

HexxBOX – Poznaj i testuj z 1001pasji! - Mythos, Odżywka do włosów miód - soja

Pisałam ostatnio, że dzięki akcji HexxBOX dobrze znanej z bloga www.1001pasji.com miałam możliwość przetestowania trzech kosmetyków Mythos do pielęgnacji włosów.
Moje włosy: 
  • długie za łopatki
  • przetłuszczające się
  • wielokrotnie farbowane (w czasie użytkowania produktów głównie na odcienie czerwieni)
  • wcześniej rozjaśniane
  • średnioporowate
  • falowane 
  • z tendencją do puszenia i wywiajania się (zwłaszcza przy wysokiej wilgotności powietrza)

Dzisiaj pora na odżywkę do spłukiwania miód - soja:



Opis Producenta:
SUBSTANCJE AKTYWNE: oliwka, soja, miód, proteiny pszenicy

DZIAŁANIE: naturalna siła i odbudowa włosów, zapobiega kręceniu się włosów i rozdwajaniu końcówek, odbudowa struktury i renowacja cebulek włosów
Cena/pojemność: 23zł/200ml 
Dostępność: http://flax.com.pl/
Opakowanie:
Szata graficzna całej serii bardzo przypadła mi do gustu. Ładnie wyglądają na półce i chętnie się po nie sięga. Odżywka, tak samo jak szampon ma funkcjonalne opakowanie z wygodnym "wciskanym" aplikatorem.

Konsystencja i zapach:
Odżywka jest raczej rzadka, ale nie na tyle, żeby przeciekać przez palce. Można swobodnie nałożyć ją na włosy, nie spływa w czasie używania. Ja lubię, gdy odżywki jest dużo, więc musiałam używać dość sporej ilości na jedno mycie, przez co zmniejsza się wydajność.
Zapach jest dość specyficzny, podobny do zapachu szamponu: ja czuję rozgniecione zielone liście i lekko kwaskowate owoce. Nie miałam nigdy niczego pachnącego podobnie. Mnie się bardzo podoba.

 Skład: 
  
Skład jest dość krótki i prosty: woda, emolient typowy dla odżywek, Cetrimonium Chloride ułatwia spłukiwanie (odżywka może nada się do mycia dla CG), panthenol, olej sojowy, glikolipidy i sterole roślinne z soi, fosfolipidy, hydr. proteiny pszenicy, miód, emulgator z oliwy z oliwek, konserwanty i zapach.


Działanie:
Odżywka jest dość lekka w działaniu, wydaje mi się, że do suchych i zniszczonych włosów będzie po prostu za słaba. Na moich, które w sumie sporo przeszły i też nie są w najlepszej kondycji czasem jest zbyt lekka. Za to nie obciąża, włosy wydają się ją pić, więc musiałam nakładać ją w sporej ilości. Wygładza włosy w porównaniu do mycia szamponem solo, ułatwia rozczesywanie. Obiecany efekt odbudowy włosów to dla mnie przesada, ale włosy rzeczywiście wyglądają ładnie. Czy zapobiega kręceniu? Nie. Lekko wygładza, jednak włosy wciąż falują
 
Efekt:
Włosy są gładkie i błyszczące, lekkie. Nie puszą się tak jak przy użyciu samego szamponu. Odżywka nie powoduje większego przetłuszczania włosów. Nie podrażniła mnie ani nie uczuliła (nakładałam od skalpu).





Podsumowując:
Mam mieszane uczucia, odżywka nie jest zła, włosy wyglądają całkiem fajnie po jej użyciu, ale też nie robi rewelacji. Może to dlatego, że jestem fanką trochę bardziej odżywczych kosmetyków, które dociążają włos. Raczej ponownie po nią nie sięgnę ze względu na jej niską wydajność (dość rzadką konsystencję) przy mojej długości włosów.
Myślę, że osoby, które szukają naturalnych składników mogą się skusić. Zwłaszcza jeśli mają mało wymagające włosy.
http://www.1001pasji.com/p/rozmaitosci.html
Miałyście już jakieś kosmetyki Mythos?
Jak wrażenia?

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. już ze dwa razy się zmienił od tamtej pory :) ale dziękuję

      Usuń
  2. Na moich zniszczonych rozjaśnianych włosach chyba nie dałaby rady, szkoda, bo miałam ochotę na coś z tej firmy widać to nie będzie produkt do włosów ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nieco za lekka jest ta odżywka, ale do szamponu chętnie wrócę :)

      Usuń
  3. nic nie miałam jeszcze od nich, delikatna odżywka - brzmi fajnie, ale obawiam się, że do moich włosów będzie zbyt delikatna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że osoby, które narzekają na przetłuszczanie, obciążanie po innych kosmetykach będą bardziej zadowolone

      Usuń
  4. Pięknowłosa :))
    Z Mythosa najbardziej podeszło mi masło waniliowe do ciała, nie było może jakieś super rewelacyjne ale miło go wspominam i mogłabym do niego wrócić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. waniliowe? musi pięknie pachnieć :)

      Usuń
    2. właśnie nie bardzo, zapach jest specyficzny, miałam wanilia i oliwka i jeszcze drugie z lawendą. i właśnie to lawendowe pachniało ładniej.

      Usuń
    3. przymiotnik "specyficzny" zdaje się określać większość zapachów Mythos :)

      Usuń
  5. z mythos miałam tylko szampon, odżywki nie używałam a Twoje włosy wyglądają nie tylko nie źle ale rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale linków w komentarzach proszę nie pozostawiać :)

      Usuń
  7. Nie miałam żadnych kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy osobiście nie spotkałam się z tymi kosmetykami ale czytałam wiele opinii że niektóre produkty są wartę uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja może kupię jeszcze raz szampon, ale teraz bardziej mnie interesuje seria do twarzy :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...