poniedziałek, 5 maja 2014

Elektrik granat? Eyelinery Lovely z promocji -49%

Eyeliner za grosze ze (skończonej) rossmannowskiej promocji? Czemu nie!
 
Nie malowałam kreski eyelinerem od wieków, a Lovely Eyeliner Matte sprawił, że udało się za pierwszym razem i to całkiem przyzwoicie. Kolor nr 1 miał być granatowy, ale na powiece wyszedł bardziej jak ciemniejsza wersja "electric blue".

Sam eyeliner to malutka buteleczka z aplikatorem w formie bardzo cienkiego pędzelka. Produkt jest dość rzadki, całkiem nieźle napigmentowany i zgodnie z nazwą, zasycha na mat, co u mnie powoduje lekkie ciągnięcie powieki w wewnętrznym kciku, ale wygląda pięknie na oku, więc mu to wybaczam. Na pewno odcień jaki chcemy uzyskać nie pojawi się przy pierwszej warstwie i trzeba dokładać, ale ja i tak nie należę do osób, które malują kreskę jednym pociągnięciem.  
Eyeliner nie odbił się na górnej (opadającej) powiece, nie osypał, nie pękał

Dobrze się zapowiada, ale na ostateczną opinię musi poczekać :)

Wzięłam jeszcze drugi z limitowanej edycji w odcieniu jasnej zieleni, (nasyconej mięty?), bo stał jeden samotny.
Za oba eyelinery zapłaciłam jakieś 7,50 :)
Cena regularna to 6,99 i 7,99(limitka)








Użyte kosmetyki

Twarz:
Water BB Cream
Podkład Pierre Rene, Skin Balance, 20 Champagne
 Korektor w kremie Inglot, 26
Korektor Maybelline, Affinitone, 01 Nude Beige
Puder L'Oreal Lumi Magique, 01 Rose Boudoir
Bronzer Oriflame, Teraccotta Powder
Rozświetlacz Catrice, LE Celtica, C01 Far And Beyond
Cień Kobo 104 Pale Peach w roli różu

Oczy:
Cienie Inglot 106R, 118R, 390
Cień Kobo 104 Pale Peach
Brązowy cień Oriflame (z bardzo starej palety)
Pigment Kobo 502 Misty Rose
Kredka Yves Rocher Couleurs Nature 08 Blanc (dolna linia wodna)
Kredka czarna Max Factor (górna linia wodna)
Lovely Eyeliner Matte, 1 Granatowy
Tusz Lovely, Curling Pump Up, Black
Paletka do brwi Essence, LE Wild Craft

Usta:
Szminka w kredce Kiko Pencil Lip Gloss 09
Błyszczyk Bell, Glam Wear 036


53 komentarze:

  1. Makijaż mi się podoba, fajny kolorek eyelinera ;) Na moim oku eyelinery mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego nie? :)
      ja nieczęsto sięgam po eyeliner, bo mam trudną powiekę :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy to kwestia makijazu i oswietlenia czy po prostu tak wygladasz ale jestes podobna do anne hathaway. Obie bardzo ladne jestecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, to wielki komplement dla mnie :*
      pamiętam, że kiedyś ktoś też tak pisał

      Usuń
    2. Prosze bardzo ;*
      Przeczytalam komentarz powyzej i zastanawiam sie dlaczego uwazasz ze masz problemowa powieka ?

      Usuń
    3. Nie jest ekstremalnie trudna, bo znam bardziej wymagające, ale mam dość głęboko osadzone oczy z opadającą powieką i opadającym kącikiem, mało widoczną ruchomą powiekę. No i jedno oko inne od drugiego, chociaż to akurat naturalne.

      Chciałabym mieć duże widoczne powieki i taką budowę oka, żeby móc robić jaskółki. Ale jest jak jest, nie ma co marudzić :)

      Usuń
    4. w sumie Anne też tak ma :) także może stąd podobieństwo

      Usuń
  3. Wiem ze sama nie potrafie byc obiektywna wobec swojego wygladu ale wkurza MNIE strasznie kiedy ladna kobieta wygaduje bzdury o sobie. Po pierwsze prawie wszyscy biali ludzie maja gleboko osadzone oczy. To nasza cecha charakterystyczna. Bardzo gleboko osadzone wymagaja korekty bo sa zapadniete ale Ty takich nie masz. Po drugie nie masz opadajacej powieki ! Moze nie masz super duzo miejsca ale ja mam moze dwa milimetry wiecej od CIebie kochana i robie jaskolki. Masz duze oczy z ladna powieka. A jak mowi ci to inna kobieta to musi to byc prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo, ale nie piszę tego, żebyś mnie pocieszała, czy coś :)
      przecież ja nigdzie nie napisałam, że jestem brzydka

      po prostu dostrzegam trudności, które nie pozwalają mi robić makijażu tak, jak bym chciała i nie bardzo rozumiem, co z tym bzdurnego

      znam swoją budowę i wiem, co mogę wyciągnąć z powiek, a czego nie, chociaż nadal walczę :)
      jaskółki mi się łamią, gdy patrzę na wprost, jak podkreślam dolną powiekę, to mam bardzo smutne oczy i nie jest to ubolewanie nad losem, po prostu widzę jak to wygląda
      a zdjęcia na bloga robię trochę od dołu, żeby cokolwiek na tym oku było widać :)

      Usuń
  4. śliczny kolorek! ja na razie zaczynam przygodę z eyelinerami i wzięłam sobie bezpieczny czarny (też z Lovely)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam sobie kreski w takim kolorze mineralnym cieniem.
    Do Twoich tęczówek bardziej pasują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      wyjątkowo dobrze się czułam w tym makijażu, chociaż tak dawno się malowałam bardziej kolorowo

      Usuń
  6. Piękna Kasia :D A eyeliner też kupiłam :3 ii też niestety ściąga mi skórę :X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ściąga trochę, dziwne uczucie :| ale po chwili się przyzwyczaiłam i już nie czułam

      Usuń
  7. Ja nie wiem co ja za liner kupiłam :P Bo też wzięłam matowy i też granat, ale na mnie on jest ciemny jak smoła, dosłownie czerń z odrobiną niebieskiego, jak to możliwe?:) Ten Twój mój liner mi się bardziej podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, może to kwestia cienia na który nakładałam? kontrastu?
      albo jakiś bubel dostałam :D

      Usuń
  8. U mnie ten eyeliner wygląda zdecydowanie ciemniej! Granatowo całkiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak jak u mnie, a myślałam, że jestem jakaś dziwna :P

      Usuń
    2. zaczynam się niepokoić :P

      Usuń
  9. Ale świetny kolor! (I wiem, że Ukochany byłby bardzo zadowolony, gdybym nosiła go na oku :D) Kreska gości u mnie codziennie, więc kiedyś się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor eyelinera idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, a ten drugi zielony to już całkiem :)

      Usuń
  11. bardzo ładnie się prezentuje :)ja nie lubię u siebie niebieskiego koloru na oku :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny, intensywny odcień! Gdybym nie była zdziadziała i nie bała się u siebie takich kolorów na pewno bym kupiła:P Chwilowo będę podziwiać u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można spróbować spokojniejszej wersji :)

      Usuń
  13. Świetnie wygląda:) Mam ten eyeliner, ale niestety u mnie strasznie się osypuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy raz, ale nałożony przetrwał dość długo, tylko to ciągnięcie jest niezbyt przyjemne

      Usuń
  14. Kolor eyelinera nie dla mnie, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentuje:) Jednak nie odważyłabym się na taki kolor linera, zawsze wybieram czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      czarnych mam kilka, ale czasem mi się wydaje, że dziwnie mi w czarnej kresce
      bardzo "chowa" mi oczy

      Usuń
  16. Odważny kolorek ;P, ale Tobie pasuje. I ładnie to zestawiłaś z cieniami :) Podoba mi się ten efekt u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  18. piękny kolor. jak ja się pojawiłam w Ross to już ich nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to szkoda :(
      ale i w cenie regularnej nie sa drogie, można się skusić :)

      Usuń
  19. Ciekawie ten eyeliner wygląda :D u mnie chyba już ich nie było, bo nawet jednego opakowania nie znalazłam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie przypadkiem na nie trafiłam, ale się cieszę :)

      Usuń
  20. Bardzo ładny makijaż. Kreska w tym kolorze pasuje tu idealnie, trafiłaś w 10tkę :D
    Mam tego matowego cudaka eyelinera kobaltowego, ale troszkę mnie drażni to jego długie schnięcie.. :(

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...