poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Zmiany na głowie - marzenia o blondzie - pogrzebane

Od lata zeszłego roku na mojej głowie królowały czerwienie w wielu odcieniach. Niestety L'Oreal przestał produkować moje ukochane Castingi w serii czerwieni :(
Nie rozumiem tego i ubolewam nad tym. Ale cóż poradzić...

Postanowiłam przerobić się na blond, dlatego włosy rozjaśniłam Joanną. Niestety nie wyszło tak jak oczekiwałam, chociaż w sumie - oczekiwałam, że nie wyjdzie tak jak sobie to wyobrażałam przy schodzeniu z czerwieni. Trzeba mieć realne wyobrażenie tego, że wszystko zależy od wyjściowego koloru naszych włosów, a odcień na opakowaniu farby jest tylko orientacyjny.

Po rozjaśnieniu dorobiłam się pomarańczowych włosów z jaśniejszymi plamami na odroście. Położyłam blond - z pomarańczu zrobił się odcień wyjątkowo nietwarzowy zgaszony ciemno-blondo-rudo-żółty. Nawet nie zwracając uwagi na plamy, to w tym odcieniu wyglądałam jak chory człowiek. Chyba jasne włosy nie są dla mnie :)

przed: sprana czerwień, w trakcie: po rozjaśniaczu Joanna, po: po farbie L'Oreal Preference 8.1 Copenhague
po rozjaśniaczu Joanna
po farbie L'Oreal Preference 8.1 Copenhague
po farbie L'Oreal Preference 8.1 Copenhague: plamy po rozjaśnieniu
po farbie L'Oreal Preference 8.1 Copenhague
po farbie L'Oreal Preference 8.1 Copenhague: plamy na odroście po rozjaśniaczu
długość po rozjaśniaczu Joanna i po farbie L'Oreal Preference 8.1 Copenhague
Po kilku dniach zafarbowałam ponownie i mimo, że nie jest idealnie (nie wszędzie jest równo), to jestem w końcu zadowolona. Osiągnęłam średni odcień pomiędzy jasnym brązem a rudym.

po farbie L'Oreal Preference 6.35 Havane
po farbie L'Oreal Preference 6.35 Havane
po farbie L'Oreal Preference 6.35 Havane
po farbie L'Oreal Preference 6.35 Havane
po farbie L'Oreal Preference 6.35 Havane
wcześniejszy i teraźniejszy odcień
wcześniejszy i teraźniejszy odcień

Lepiej, gorzej? Warto się było męczyć?

68 komentarzy:

  1. bardzo ci ten odcień pasuje,sama schodziłam z czerwieni na blond i był to istny koszmar byłam nawet kanarkowo żółta na zmianę z rudymi odcieniami,po kliku miesiącach osiągnęłam efekt i nie byłam zadowolona i przefarbowałam się na brąz i tak już zostałam choć w przyszłości chciałabym wrócić do naturalnego koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam nerwów, żeby przez taki czas próbować, więc się poddałam
      w sumie mnie się większość farb wypłukuje na rudawo, więc to może przeznaczenie :D

      a jaki jest Twój naturalny kolor?
      czasem o tym myślę, ale nie sądzę, żebym dała radę

      Usuń
    2. ciemny blond którego nie widziałam kilka lat.

      Usuń
    3. to pewnie podobny do mojego :)
      ciężko wrócić

      Usuń
    4. bardzo ciężko,mój naturalny jest o niecałe trzy odcienie jaśniejszy od twojego

      Usuń
    5. to chyba rzeczywiście podobny do mojej natury :)

      Usuń
  2. Pięknie Ci w nowym kolorze, wyglądasz... promienniej? niż w we wcześniejszym ;P Ładnie współgra z Twoim oczami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się nowy kolor, wyglądasz w nim młodziej i tak jakoś świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba, chociaż pewnie zatęsknię do czerwieni jeszcze :)

      Usuń
  4. Baaardzo podobasz mi się w tym kolorze, generalnie od kilku lat jestem wielbicielką Twoj urody (jeszcze z wizażowego zakręconego wątku :D). Ślicznie podkreśla Ci kolor oczu, ciekawa jestem jakbyś wyglądała w typowej rudości....:>
    A co do blondu - jak najbardziej widzę Cię w takim jaśniutkim, czystym odcieniu. Ale osiągnąć pożądany odcień blondu i go utrzymać to podobno nie lada sztuka:)

    Na co dzień stylizujesz główne na prosto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) ale mi miło :D
      teraz wcale nie stylizuję, suszę tylko i tyle, ale zeszłam trochę z warstw i wraz z długością włosy coraz mniej falują

      Usuń
  5. bardzo ładne włosy
    ja bym się nie zadecydowała na taki kolor ale Tobie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowne włosy, pięknie błyszczą *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie nie wyglądało to za Ciekawie :)
    Powiem Ci że w tym rudawym odcieniu chyba Ci lepiej niż w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było co najmniej dziwnie :D
      ale już jest ok :)

      Usuń
  8. podziwiam Cię że tyle zabiegów na włosy w tak krótkim czasie zrobiłaś :)
    efekt końcowy wyszedł naprawdę super, chociaż te czerwienie to był Twój znak rozpoznawczy :D :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie efekt końcowy jest jak najbardziej na plus :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy odcień :) Zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten bursztyn,na rozjaśnionych włosach wychodzi lepiej niż na ciemnych.Myślę,że to doskonały wybór dla Ciebie, wyglądasz bardzo dziewczęco.Bardzo sprawnie poszło Ci ściągnięcie koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na ciemnych to by wcale nie wzięło, tylko odrost :)

      Usuń
  12. własciwie to w jednym i drugim ładnie wyglądasz, ciężko wybrać który lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze czułam się i w czerwieni i teraz :)

      Usuń
  13. bardziej naturalnie :) chcę rozjaśnić włosy, moja rudość zaraz będzie rudym i ciemnym brązem :( ale nie wiem za co się wziąć i od której strony :D myślę już trzeci miesiąc, więc najwyższa pora na decyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zwykle spontanicznie dokonuję takich zmian :D

      Usuń
    2. hennuję włosy już 2 lata, myślę nad farbą drogeryjną, bo naturalnymi sposobami moje kudły rozjaśnić się nie chcą, będę jeszcze próbować rozjaśniać cassią :)

      Usuń
  14. Według mnie na zdjęciach wygląda fajnie, chociaż aparat nigdy nie pokazuje całej prawdy. Powodzenia w dążeniu do idealnego koloru! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) na razie zostanie to co jest, a potem się zobaczy :)

      Usuń
  15. Mi ciężko było zejść z naturalnego brązu do blondu..a co dopiero Tobie :)))
    Teraz mam blond już od wielu lat w sumie i trochę mi się nudzi.. :(
    W tym nowym jaśniejszym kolorku wyglądasz fajniej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze jest ciężko przy dużej różnicy poziomów, ale można się pobawić jak ktoś lubi :)

      cieszę się, że Ci się podoba, co wyszło :*

      Usuń
  16. Co tam blond? Masz tak ładny i ciekawy kolor teraz, że żaden blond się nie umywa! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba masz rację :D wyszło ciekawie

      Usuń
  17. I w tycm i w tym kolorze jest Tobie ladnie :) Kurcze wiem jak ciezko schodzi sie z czerwieni. Sama mialam taka przygode.. ktorej zaluje bo po miesiacu od kapieli rozjasniajacej moje wlosy z godziny na godzine tak sie przesuszyly ze do tej pory mam z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno końce ucierpiały po pierwszym rozjaśnianiu
      a teraz drugie w ciągu roku, więc wiadomo, że kondycja trochę się pogorszy, część pójdzie do podcięcia, a reszta musi jakoś przeżyć zmiany :D

      Usuń
  18. Naturalnie mam mysie włosy :( i za każdym razem jak maluje to kolory wychodza mi ciemne, znudziło mi się to i zamarzyły mi się włosy w kolorze ciemnego blondu/jasnego brązu, byłam u fryzjera ale dowiedziałam sie tylko tyle ze bardzo długa droga przede mną. Nie chcę rozjaśniać włosów, bo mam długie i szkoda mi ich niszczyc, 3 lata temu jak rozjaśniłam to musiałam obciąć włosy aż do ramion. Moim celem aktualnie jest :
    zmycie farby, rozjaśnianie włosów naturalnymi sposobami i nie malowanie ich przez jakiś czas.
    Zapraszam na kassfit.bloog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nazywam swoje mysimi, ale jak patrzę teraz na zdjęcia, to fajnie całkiem wyglądały :)

      Usuń
  19. Z czerwieni trudno zejść do blondu, zostają ciepłe, rudawe refleksy i trudno o zadowalający efekt. Myślę że w chłodnych odcieniach blondu byłoby Ci ładnie :)
    Obecny Twój kolor pasuje do Ciebie, nie musisz przerabiać na blondasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie z każdego brązu też wypłukuje się na ciepło, miałam z tym problem jakiś czas temu, a potem pomalowałam na czerwono i problem się skończył :D ale czerwienie z kolei bardzo szybko tracą na intensywności
      teraz jest ok, raczej na razie zostanę przy tym kolorze :)

      Usuń
  20. Kojarzy mi się z Hayley Williams :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, rzeczywiście, na niektórych zdjęciach podobnie do niektórych jej zdjęć
      ale na żywo nie jest tak pomarańczowo jak na większości tego, co pokazuje google :)

      Usuń
  21. Ten kolor po rozjaśnieniu nie podoba mi się, za to w obecnym wyglądasz super! Zresztą w czerwieniach też wyglądałaś świetnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trudno żeby podobał się kolor w plamy, ja też nie byłam nim zachwycona :D

      Usuń
  22. A ja proponowała bym wybrac sie do salonu fryzjerskiego zamiast kombinować samemu w domu bo nigdy z tego nic dobrego nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestię, ale jakbyś widziała jak beczałam po pierwszym i jedynym farbowaniu w salonie fryzjerskim, to byś mi tego nie proponowała :)

      chciałam wyrównać kolor do odcienia odrostu i przejść na naturalki
      po farbowaniu miałam 7 cm odrostu pomarańczowe, nie rude, nie marchewkowe, tylko pomarańczowe jak kredka (a naturalny odrost mam ciemny blond typowy dla Polek), reszta włosów (wcześniej farbowanych w domu) wyszła ciemnoblond
      do tego miałam mega podrażniony skalp, aż mnie skóra bolała

      nie wiem co się stało, może po prostu źle trafiłam, albo włos dziwnie zareagował na składniki farby, albo to błąd fryzjera, ale zraziłam się
      poza tym zwyczajnie lubię sama "robić" włosy
      pewnie jakbym miała gwarancję, że wyjdzie super, to możliwe, ze bym skorzystała z usług profesjonalisty

      na razie jestem zadowolona z tego co uzyskałam :)

      Usuń
  23. Musiałabyś pewnie najpierw ściągnąć kolor. Ale ten też jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak :) ale też by było ciężko, żeby wyrównać, bo znowu odrost inny
      teraz jest w porządku wg mnie

      Usuń
  24. Teraz wyglądasz tak grzeczniej, ale i tak czuję, że wrócisz do czerwieni, bo to Twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak pięknie wyglądasz teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasia, jesteś trochę podobna do Moniki Kuszyńskiej :D jak kuzynka ;)

    ale teraz ładny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      nie powiedziałabym :D ale to dla mnie komplement, bo Monika jest śliczna

      Usuń
  27. A co to za czerwień na dwóch ostatnich zdjęciach? ;) po lewej? :) co to za farba:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam w notce, że ten kolor już jest wycofany z produkcji

      Usuń
  28. Czy jedno opakowanie farby loreal wystarczyło ci na całe włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wystarczało, ale ja nie mam zbyt gęstych i grubych włosów. Jeśli Ty tak, to bezpieczniej kupić dwa :)

      Usuń
    2. Dzięki! :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...