wtorek, 22 kwietnia 2014

Rossmann rozpieszcza: Promocja -49% Co kupić? Ile to będzie kosztować?

Od dzisiaj przez niecały tydzień (22-27 kwietnia) macie w Rossmannie można kupić kosmetyki do makijażu twarzy: podkłady, pudry, korektory, róże 49% taniej! W kolejnych tygodniach makijaż oczu, ust i lakiery do paznokci.


Nie pamiętam, żeby była taka promocja w Rossmannie, do tej pory zawsze było -40%
Aktualne ceny promocyjne możecie łatwo podejrzeć TU!

Ja na pewno kupię:
Bourjois, Healthy Mix #51 59,99zł 30,60zł
Bourjois, CC Cream 44,99zł 22,89zł 
Manhattan Soft Compact Powder 22,99zł 11,69zł
Maybelline, Affinitone Korektor 27,99 zł 14,19zł

Co jeszcze warto wziąć? Co kupiłyście? :)

51 komentarzy:

  1. ja już dzisiaj byłam i skorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba kupię ten healthy mix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle mnie nim kuszą :) chcę w końcu spróbować

      Usuń
  3. Ja na pewno skuszę się na korektor Loreala True Match :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam niedawno i nie podpasował mi za bardzo :|
      pod oczy za suchy, na niedoskonałości też nie za bardzo, bo się ściera w ciągu dnia

      Usuń
  4. Też już skorzystałam. Fajnie można zaoszczędzić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że pokażesz zakupy :)

      Usuń
    2. Kupiłam z Rimmela Wake me up podkład i puder stay matt - jeszcze ich nie miałam, będę testować oraz podkład Revlon Photoready na sesje zdj. ;) Ale zastanawiam się nad czekoladką z bourjois :P (Zakupów z rossmana chyba nie zrobię, każdy będzie i tak już obkupiony ;))

      Usuń
  5. Ja kupiłam tylko korektor wake up z Manhatanu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miałaś go wcześniej, jak się ma do Bell?

      Usuń
  6. Wybieram się na pewno po Healthy Mix, może nawet wezmę dwie sztuki - to mój ulubiony podkład, wiem, że na pewno będę używać, to czemu nie skorzystać? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałaś o nim może u siebie już? :) chętnie jeszcze poczytam recenzje!

      Usuń
  7. Skuszę się na jakiś podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam posta z zakupami:) bourjois healthy mix korektor, korektor photoready i bb rimmel w wersji matte.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja skusiłam się na Manhattan powder mat make up :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na róż Bourjois tylko nie wiem jaki odcień wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja skromnie bo wszystko co potrzebuje to mam ale w moim Rossie jest szafa Revlon więc kupiłam Color Stay i wyszedł mnie jakieś 35 zł oraz korektor Astora pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo rozsądnie :)
      szkoda, że u mnie nie ma Revlona w Rossie, ale kupiłam CS dzisiaj bez promocji w innej drogerii i kosztował 39,90, także ok :)

      Usuń
  12. Też dzisiaj zaszalałam i kupiłam ulubione dwa podkłady Revlon Nearly Naked, Rimmel Wake Me UP, róż wypiekany Bourjois no i korektor Lumi Magic skoro wszyscy go tak polecają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wydane pieniądze, bo kupiłaś też coś sprawdzonego :)

      Usuń
  13. U mnie w koszyku wylądował true match od l'oreal - zobaczymy jak będzie się spisywał. Dla mojej bladej cery bourjois jest zbyt pomarańczowy niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz być jaśniutka, chociaż coś w tym jest jak go dzisiaj nałożyłam :)

      Usuń
  14. Healthy mix jest już u mnie :) Skusiłam się też na ten 123 Perfect :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ciekawa go jestem też :) ale na razie mam zapas

      Usuń
  15. Cześć :) Czy mogłabyś proszę napisać, jakiego różu do policzków użyłaś wykonując ten makijaż? http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/search?updated-max=2014-04-02T00:26:00%2B02:00&max-results=5 Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć! chyba Ci to za bardzo nie pomoże, bo użyłam różowego cienia Pucker z paletki Sleek Ultra Mattes V1 Brights

      Usuń
  16. hej! ja juz mialam okazje przetestowac kilka produktow z tej rosmanowskiej przeceny. Cenie sobie Max factora do twarzy i pudry z loreala. Wlasnie dzisiaj moja mama mi kupila w Polsce, L'Oreal, Lumi Magique,baze i puder rozświetlający, i mascara Bourjous, oraz szczotke z wlosia dzika ktora nareszczcie zdecydowalam sie kupic. Za dwa tygodnie bede je testowac! mam nadzieje ze sie nie zawiode. zaczne tu wpadac czesciej, ogolnie to zaczynam dbac o swoje wlosy, i wyszukuje przydatnych dla mnie porad ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja twardo się trzymam i jeszcze nie byłam, ale mam wielką ochotę na róż z bourjois, puder healthy mix i korektor l'oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam korektor z Miss Sporty w ciemno i w domu się okazało, że słabo kryje, ale dam mu jeszcze szanse :) W razie czego nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto bo kosztował troszkę ponad 5 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go mam i dla mnie kryje dość :) (pod oczy)

      Usuń
  19. Mnie ostatnio skusił do grzechu wydawania ponadprogramowej kasy Affinimat (jestem ciekawa, bo lubię affinitone) oraz puder Rimmel Stay Matte (jeszcze go nie miałam). Także raczej skromnie, ale mam co zużywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kilka Staymatów, ale to opakowanie mnie zbyt drażni :D
      za to Affinitone puder też miałam i teraz kupiłam korektor i fajne :)

      Usuń
  20. Muszę skorzystać z tej promocji ;) Mam ochotę na jakieś pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pomadki to jeszcze trochę :D boję się tego ostatniego tygodnia :x

      Usuń
  21. Tragedia dla portfela po prostu. ^^ Ja nie wiem jak to przeżyję, ale może uda mi się coś upolować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dla mnie dobrze, bo i tak musiałam kupić te rzeczy, ale gorzej z zachciankami

      Usuń
  22. oj, spróbuję tym razem być dzielna i nic nie kupować... do tej pory szalałam przy obniżkach, jakby to miały być ostatnie takie rabaty ever, a wszystkie dobrze wiemy, że co chwila gdzieś ktoś obniża ceny jak szalony... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, promocja jeszcze będzie :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...