czwartek, 24 kwietnia 2014

Orly, Fresh - ta nazwa mówi wszystko

Kształt przejściowy zanim wrócę do kwadratów, pozwałam paznokciom dojść do siebie :) Ale jak tu się powstrzymać od malowania, zwłaszcza przy tak pięknej pogodzie! Aż chce się koloru.
Tym razem sięgnęłam po wesołego Kermita, czyli Fresh od Orly.

Lakier to żywozielony, nie rozbielony, ale też nie neonowy.
Piękny *_* Lekko żelkowy, maluje się jak marzenie, pięknie błyszczy i łatwo się poziomuje. Kryje po 2 warstwach (na bazie). Jeśli ktoś daje cienkie warstwy, możliwe, że będzie potrzebował 3. Chodziłam w nim kilka dni bez uszczerbku. Nakładałam na bazę, ale nie mazał się przy zmywaniu i nie przebarwił płytki i skórek, co przy takich odcieniach jest rzadkością.

Orly Green
w mocnym słońcu

Orly Green
z lampą błyskową

Orly Green
w świetle dziennym

Tymi zdjęciami się nie sugerujcie, jeśli chodzi o kolor, bo wyszły prześwietlone i nieostre, ale dają pogląd na kształt paznokci.

Orly Green

47 komentarzy:

  1. Piękny! Rozważałam jego zakup, ale mam zbyt mało okazji by malować paznokcia na taki kolor. Stanęło na neonowych żółtym, ktory ostatnio noszę na stopach- jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go, bo było bardzo okazyjnie i swatche mnie zauroczyły :D

      neonowa żółć *_*

      Usuń
  2. Ojej, kolor zupełnie nie mój, ale u Ciebie wygląda super - taki soczysty i faktycznie kermitowaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie każdy lubi zielone paznokcie :D
      a Kermita wymyślił mój Kochany :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. nic dziwnego, że tak ujął Miss Piggy :D

      Usuń
  4. same zachwyty nad tym kolorem *.* cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się ciągle na łapy patrzyłam :D

      Usuń
  5. piękny! chcę!! :D uwielbiam takie mocniejsze zielenie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto wziąć, tym bardziej, że teraz są wyprzedawane w "starych" buteleczkach

      Usuń
  6. soczysty i wiosenny czyli takie jakie ostatnio preferuję :)
    super

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, wiosenny kolor :) Idealny na taką słoneczną wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudowny! Uwielbiam na lato takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także :) są stworzone do słońca

      Usuń
  9. Nie moja bajka:) Ale Tobie pasuje! Wygląda świetnie! I masz piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ogólnie to nie lubię rażących lakierów ale jak zobaczyłam zdjęcia to sama do siebie powiedziała ale ekstra, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolorek, taki żywy, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż za takimi zielaniami średnio przepadam, to mi się podoba. :D Do tego ten połysk.....<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudny kolor.Chcę go natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo letni kolor, widziałabym go u siebie na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na opalonych stópkach na pewno pięknie będzie, ale ja jestem bladzioch :D

      Usuń
  15. Przepiękny kolor, zielonych lakierów mam kilka ale żaden nie jest aż tak pięknie intensywnie świeży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam kilka, nawet sporo, ale z takim odcieniem się jeszcze nie spotkałam :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...