piątek, 4 kwietnia 2014

Oceanic, Long 4 Lashes - "Robiłaś rzęsy?"

Serum do rzęs Long 4 Lashes od Oceanic kupiłam na chwilę przed tym jak pojawiły się wzmianki o nim w Blogosferze, czyli pod koniec listopada 2013 roku. Kupiłam je w promocji w Rossmannie za jakieś 69zł. (Wiem, że można dostać je jeszcze taniej w promocji np. w DOZ) Skusiła mnie niska cena i zaufanie do firmy Oceanic (która jest producentem dobrze znanej serii AA). Białe opakowanie ze złotą zakrętką zapakowane estetycznie w pudełeczko zrobiło dobrze wrażenie od początku. Aplikator serum jest podobny jak w eyelinerach z pędzelkiem.

Serum ani razu nie spowodowało nieprzyjemności: żadnego pieczenia, kłucia, swędzenia, zaczerwienienia, a noszę soczewki. Stosowałam je codziennie od pierwszych dni grudnia. Zdjęcia pokazują efekty do połowy lutego. Potem przestałam fotografować, ale serum używam nadal co 2 dni i jest na wykończeniu. Początkowo stosowałam je również na brwi (porównałam składy obu wersji i są identyczne), ale tutaj odnotowałam tylko lekkie zagęszczenie.  Serum wystarczyło mi więc na 3 m-ce codziennego stosowania i miesiąc stosowania co drugi dzień (na początku stosowałam także na brwi, więc produktu zużywałam więcej). Na same rzęsy powinno wystarczyć przez okres ok. 5 m-cy.

Skład:  
Aqua, Pentylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bimatoprost, Hydrolyzed Hyaluronate, Pantenol, Allantoin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Phosphate, Triethanolamine, Methylparaben, Alcohol

Na początku do działania specyfiku podchodziłam z rezerwą. Po niecałych 2 miesiącach rzęsy wyglądały wręcz GORZEJ niż zanim zaczęłam je stosować! Przerzedziły się w niektórych miejscach i ciężko było je umalować w sensowny sposób. Byłam sfrustrowana zwłaszcza gdy oglądałam oszałamiające efekty u innych dziewczyn, np. Idalii
Ale po kolejnych kilku tygodniach efekt pozytywnie mnie zaskoczył. Odrosły włoski w przerzedzonych miejscach, rzęsy się pięknie wydłużyły i wizualnie zagęściły. Cierpliwość i systematyczność popłaciły :)

Już kilka osób zwróciło na nie uwagę: "piękne rzęsy", "jakie długie rzęsy", "wachlarze", a ostatnio zostałam nawet zapytana, czy "robiłam rzęsy" (mowa o metodzie 1:1). Jak tu nie być zadowoloną? :)

Efekty naoczne (zdj. można powiększyć)
KLIK!
KLIK!
KLIK!

long 4 lashes efekty

long 4 lashes efekty

long 4 lashes efekty







Miałyście to lub inne serum do rzęs? Jak efekty?
Ja na pewno kupię ponownie!

EDIT:
Dopisuję i podkreślam, że serum, podobnie jak inne tego typu produkty, zawiera Bimatoprost. Jest to składnik leku na jaskrę (inaczej zaćmę). Zalecam więc stosowanie z rozwagą i z pełną świadomością tego, że każdy lek (jak i każdy składnik kosmetyku) może powodować efekty uboczne. Dla mnie jest różnica, czy stosuję coś w czystej formie jako lek (np. krople) do oka, czy na skórę na linię rzęs i nie zamierzam rezygnować z używania preparatu, jeżeli nie pojawią się jakiekolwiek niepokojące sygnały.

Dziękuję Anonimowi za zwrócenie na to uwagi.

157 komentarzy:

  1. ja z kolei stosuję odżywkę oceniac do brwi, rosną, ale tam gdzie nie trzeba i każda w inną stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taki problem z brwiami, ze od miejsca załamania są prawie niewidoczne, niby są tam jakieś włoski, ale rzadsze i cieńsze :|

      Usuń
    2. ja tę do brwi stosuję na rzęsy (z uwagi na identyczny skład) i mam efekt wow :]

      Usuń
    3. No właśnie skład taki sam, więc zależy jaki kto woli aplikator :-)

      Usuń
    4. swoja drogą odżywka dostępna jest ZA DARMO w aptece internetowej malinowa, ja już zamówiłam

      Usuń
    5. Jak to za darmo?

      Usuń
  2. Oooo widoczne efekty! Zwykle jak oglądam tego typu recenzje odżywek do rzęs to się muszę dopatrywać gdzie niby te lepsze rzęsy, a u Ciebie widać na pierwszy rzut oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są widoczne :) to bardzo miłe jak ktoś to zauważa
      ale na początku była rozpacz jak mi "wygryzło" rzęsy w niektórych miejscach (widać 31 stycznia :D)

      ale potem już było i jest tylko lepiej :)

      Usuń
  3. Uzywam os ponad miesiąca, dzisiaj nałozyłam tusz i oniemiałam, ale długie- czekam ja jeszcze wiekszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po miesiącu nie byłam zachwycona, ale niektóre osoby już po 3 tygodniach zauważyły różnicę :)
      u mnie dłużej to trwało

      Usuń
  4. Mam tą odżywkę od jakiś 2 miesięcy i na początku przeraził mnie glikol propylenowy w składzie, a jakby nie patrzeć ten kosmetyk ma kontakt z oczami... Jednak odważyłam się i zaczęłam używać, u mnie nie daje większych efektów niż moja poprzednia odżywka xlash (naturalny skład). Pewnie zużyje do końca ale raczej nie kupię jej drugi raz.

    A Twoje rzęsy są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie miałam odżywki do rzęs, bo ceny w większości przypadków są bardzo wysokie, tutaj się skusiłam i nie żałuję :)

      może kiedyś wypróbuję coś innego
      dzięki za cynk :*

      Usuń
    2. To prawda ceny powalają, xlash wydawał mi się w tamtym roku tani, w porównaniu do revitalash a zapłaciłam 150zł...

      Usuń
  5. używam miesiąc i nie widzę efektów. buuuu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dopiero w 3 m-cu rzęsy zaczęły robić wrażenie, nie zniechęcaj się, może u Ciebie też tak będzie :)

      Usuń
  6. O ja, wyglądają mega <3 Lecę z drugim opakowaniem i mam cichą nadzieję, że rzęsy nie przyzwyczają się do takiego dokarmiania. Dzięki za podlinkowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam jak się wściekałam u Ciebie, że u mnie nie ma efektów takich :D a tu proszę, trzeba było tylko trochę więcej czasu :)

      Usuń
  7. W skladzie bimatoprost czyli skladnik leku na jaskre. Odwazna jestes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zwrócenie na to uwagi
      chociaż wydaje mi się, że większość tego typu preparatów go zawiera, gdyby zaczęło się dziać coś niepokojącego, to na pewno preparat odstawię

      stosuję też odżywkę Eveline na paznokcie, która zawiera formaldehyd
      nie stronię też od kosmetyków z parabenami

      nie dajmy się zwariować, każdy ma wolną wolę i wybiera to, co mu odpowiada

      Usuń
  8. Piękne efekty chyba będę musiała spróbować moje rzęsy takie liche :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie powiedziałabym, żebyś miała liche rzęsy

      Usuń
  9. Świetny efekt :) Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  10. Mam, uwielbiam i daje super efekty! :)) Również dostaję komplementy, nie mam zamiaru z niej zrezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz piękne rzęsy, więc to nie dziwne!

      Usuń
  11. Jestem zaskoczona, pierwszy raz widzę taki efekt po stosowaniu tego typu kosmetyku. W większości przypadków,jakie widziałam,rezultat był z nikomy,a tu... coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tą odżywkę do rzęs będę niedługo testować :) Mam nadzieję, że da takie świetne efekty, jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie tez na poczatku odnotowalam pogorszenie stanu rzes, a potem wystrzelily! Musze zaopatrzyc sie w nowe opakowanie odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku można się zaniepokoić :-D

      Usuń
  14. super, efekt widoczny gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwłaszcza na 2 zdjęciu widać znaczne zagęszczenie, zatem ten produkt to nie pic na wodę:) a efekty u Idalii również widziałam i mnóstwo dziewczyn naprawdę poleca to serum.

    OdpowiedzUsuń
  16. Skończyłam niedawno odżywkę z deli, fakt kosztowała 15 złotych ale zauważyła, że rzęsy stały się bardziej podatne na malowanie :) jeśli kiedyś będę mieć zbędę pieniążki to pewnie ją kupię, bo efekt jest widoczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam L'Bioticę w tubce i też rzęsy były bardziej elastyczne

      Usuń
  17. Śliczne rzęsy. Ja bym chciała, żeby odżywka do włosów robiła takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam innej i na razie czekam na efekty. Ta odżywka mnie również zachęciła :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem na etapie przerzedzania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam, że ta odżywka jest w Rossmanie. Muszę się przyjrzeć, patrząc po Twoich efektach warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dostępność też miała znaczenie u mnie przy wyborze

      Usuń
  21. Chyba skuszę się na tę odżywkę. Moje rzęsy ostatnio przeżywają kryzys. Chciałabym je zagęścić i wydłużyć. Porządne odżywki są zazwyczaj drogie, a ta wypuszczona przez Oceanic kusi przystępną ceną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te ceny po 300 zł to dla mnie przesada. Tutaj można sobie pozwolić :-)

      Usuń
  22. Kurde! A miałam Cię wczoraj pytać o rzęsy, wyglądają zjawiskowo! Eh... chyba z następnych "wolnych" pieniędzy pomyślę o tym cudzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-) jeszcze jak mam więcej czasu żeby porządnie je umalować to ach :-) polecam, chociaż z tą wolną gotówką to wiesz jak jest :-D

      Usuń
  23. O wow! efekt jest spektakularny! Bardzo lubię firmę Oceanic dlatego chętnie się na to serum skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie z AA zbyt wiele rzeczy nie miałam, ale u mnie w rodzinie są alergicy i marka mi się dobrze kojarzy :-)

      Usuń
  24. to jest efekt wow :) naprawdę działa

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko zagescily sie wspaniale ;op

    OdpowiedzUsuń
  26. dla wyjaśnienia jaska to nie jest inaczej zaćma.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście. Musiałam coś źle przeczytać.

      Usuń
  27. wow! kupię jak skończę inne serum, na pewno będzie moje prędzej czy później :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny efekt, widać że odżywka działa! Świetne masz rzęsiory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówi to ta, której rzęsy zniewalają :)

      Usuń
    2. Dużo Ci już do moich nie brakuje :D

      Usuń
  29. Faktycznie widać różnice. Piękne rzęsy. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Po tym jak Feg niewiele zmienił w moich rzęsach, chyba nadszedł czas na lepszą inwestycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może warto spróbować :)
      czytałam, że w Superpharm bywa w cenie poniżej 50zł nawet

      Usuń
  31. Ja też mam to serum, ale kończę jeszcze poprzednie (kupione w Hebe). Jest u mnie widoczna różnica, ale takiego szału nie wywołała u mnie, bo mam strasznie podkrecone rzęsy i przez to, że zyskuja one milimetry, to kręcą się jeszcze mocniej :P muszę znaleźć jakiś patent na wyprostowanie rzęs hahah ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba sobie żartujesz :D
      ja mam mega proste, wręcz rosnące w dół rzęsy, marzę o podkręconych :x

      Usuń
  32. Ja nie jestem do końca pozytywnie nastawiona do odżywek, które w swoim skłądzie zawierają substancję leków na jaskre. Wiele się już nasłuchałam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam, ale widząc Twoje efekty to mam ochotę ją sprawdzić :) i tak jak Ty uważam, że dopóki nie widać niepokojących objawów to nie ma co rezygnować z kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie jest moje zdanie
      co innego, gdy objawy się pojawiają, a ktoś idzie w zaparte i dalej używa (jak nie raz było w przypadku bolących paznokci przy Eveline 8w1, "a tam, bolało, ale nałożyłam kolejną warstwę, myślałam, że przejdzie", a potem płacz, że paznokcie zeszły)
      nic za wszelką cenę

      Usuń
  34. faktycznie efekt fenomenalny, a i cena niezła w porównaniu do innych tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość niska, zwłaszcza w promocji :)

      Usuń
  35. Świetnie wyglądają :) Opłacało się dbać o systematyczność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ale dość długo to trwało :)

      Usuń
  36. Nie miałam jeszcze okazji używać, bo dobrze sprawdza się u mnie L'Biotica ze swoim serum :) Ale propozycja jak najbardziej ciekawa - pewnie kiedyś do mnie trafi. No i gratuluję efektów!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kiedyś, rzęsy były na pewno bardziej elastyczne i łatwiej je się malowało :)

      Usuń
  37. hmmm ciekawe jakie te efektu uboczne może mieć... no efekt na rzęsach jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że żadne

      efekty uboczne przy stosowaniu bimatoprostu do oka są różne: m.in. zapalenie spojówek, ale tutaj jest jednym ze składników i nie nanosimy go do worka spojówkowego
      nie mniej jednak warto zachować ostrożność

      Usuń
  38. Efekt spektakularny :)
    Gratuluję i podziwiam za systematyczność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      aż się sama sobie dziwię, że dotrwałam :D z systematycznością zazwyczaj u mnie ciężko

      Usuń
  39. Piekne rzesiska masz, :) Konsekwentnie i systematycznie, zazdroszcze :) Efekt mega

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę wytrwałości w stosowaniu. Efekt faktycznie zaskakujący :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie efekt jest obłędny, aż kusi żeby samemu wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  42. ooo. właśnie mnie to ostatnio ciekawiło czy działa. moja ciekawość jest zaspokojona dzięki Tobie. efekt jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Łał jest efekt :) Szukam czegoś podobnego :)
    Zapraszam do mnie i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. efekt zaskakujący :) oj zazdroszczę Ci tych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam wersję do brwi, muszę koniecznie wysmarować sobie nią rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Też używam i jak dla mnie jest najlepsza na świecie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  48. No faktycznie efekt powalający, ale wyhodowałaś rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę się w koooońcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  50. http://www.aptekagemini.pl/search?st_search[search]=lashes&st_search[and_search]=1&st_search[detail]=

    w aptece gemini jest jeszcze taniej

    Apteka solidna od lat tam zamawiam. Ostatnio jedynie pogorszyli się bo marne próbki dołączaja, ale przynajmniej nie czeka się już tak długo jak za dawnych czasów na wysyłke :-)

    KujawiankA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoja drogą skusiłaś mnie chyba. Mimo iż jak Bóg rzęsy rozdawała to chyba dwa razy stanęłam , a kolejka z włosami mnie ominęła, to i tak chciałabym żeby były grubsze i ciemniejsze a z tego co widzę to ona też przyciemnia :-)

      Usuń
  51. Ja używam Regenerum do rzęs. Efekt właściwie po dwóch tygodniach, cena - od 23zł.
    Niestety, nie uwieczniłam tego na zdjęciach :/ i teraz sobie w brodę pluję.
    Tylko boję się go odstawiać, bo jak stosowałam Regenerum do paznokci, to wystarczyły dwa-trzy dni bez używania i paznokcie zrobiły mi się bardziej kruche...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś spróbuję, na razie zostaję przy tym :)

      Usuń
  52. Hey, napisałaś, że na początku odżywka wręcz przerzedziła Ci rzęsy - ja mam aktualnie podobny problem, aczkolwiek nie wiem czy to normalne czy nie... Stosuje od 2 tygodni i od paru dni zauważyłam ze prawe oko "gubi" rzesy - codziennie wypadają mi po 4-5 sztuk :( dodam ze drugie oko jest ok i nic nie gubi.. Czy u Ciebie wyglądało to podobnie ? Dziwi mnie najbardziej to, ze dzieje się tak tylko w jednym oku, z drugiej strony boję się, że zostanę bez rzęs jeśli nic się nie poprawi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle nie widziałam tych rzęs, po prostu na zdjęciach jak porównam, to widzę, że miałam dziurę "wygryzioną" w pewnych miejscach, widziałam to jak się malowałam

      to w sumie nie były jakieś poważne zmiany, widziałam, że rzęsy odrastają w tych miejscach, więc nie przejęłam się
      teraz czytałam, że więcej dziewczyn ma takie problemy

      jeśli się obawiasz, to może lepiej odstaw odżywkę? ja widziałam zmiany w jednym oku, a teraz w drugim, wg mnie to naturalne, ale jeśli wypadanie jest tak wzmożone u Ciebie to może coś Ci nie służy?

      Usuń
    2. W sumie wypadanie obserwuje od 3 dni mniej wiecej, więc jeszcze poczekam chyba. Nigdy nie mialam gęstych rzęs, więc u mnie kilka dziennie robi różnicę. Aczkolwiek trzeba być ostrożnym i uważać :) Nie zawsze coś co większości świetnie sluży - będzie slużyć wszystkim. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. na pewno uważnie obserwuj, żebyś sobie krzywdy nie zrobiła :*
      ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe pogorszenie przed poprawą :)

      Usuń
  53. Dziewczyny nie wiem może to przypadek, ale od lutego używam Long Lashes ... w połowie maja zrobił mi się pod górną powieką guzek, sądziłam że to jęczmień wewn., po około 20 dniach odkryłam że tym okiem gorzej widzę (tak jak w kinie na 3D, ale bez okularów!). Przeraziłam się i poszłam do lekarza, który wywinął mi powiekę i stwierdził po tym co jeszcze zostało, że są to 3 gradówki, zapisał antyb.na 7 dni i po m-cu mamy się spotkać ale ja nadal źle widzę!!! Mało tego sprezentowałam na Dzień Mamy Teściowej tą odżywkę i po miesiącu stosowania wyskoczyła jej nie boląca gradówka na dolnej powiece... zaczęłyśmy kojarzyć to z tą odżywką, Pytanie czy któraś z Was miała podobne sytuacje? Zaznaczę, że do tej pory nie chorowałyśmy na jęczmienie i gradówki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję Ci, mam nadzieję, że powieka szybko dojdzie do siebie

      bardzo dobrze, że poszłaś do lekarza
      trudno powiedzieć, czy winna może być odżywka
      ja zużywam drugie opakowanie, kilka osób też znajomych kupiło i większość jest zadowolona
      gradówka nie jest groźna w sumie, z tego co wyczytałam to przewlekła postać jęczmienia, który występuje dość często

      tak czy inaczej jak dzieje się coś niedobrego, to serum trzeba odstawić, wyleczyć zmiany i wtedy można próbować znowu, chociaż podejrzewam, że będziesz się bała

      może napisz na forum, gdzie zagląda więcej dziewczyn? może się trafi ktoś z podobnym problemem

      Usuń
    2. Napisałam na innych forach, pytam w pracy i na razie nikt nie miał podobnego zdarzenia. Mnie zaniepokoił fakt, że teścióweczka po zastosowaniu też dostała taką gradówkę i zaczęłyśmy kojarzyć że może to ten środek. Po gradówce już praktycznie nie ma śladu (u mnie) a nadal źle widzę na lewe oko i to mnie martwi! Wcześniej jak był ucisk to zwalałam na gradówkę. Lekarz też! Zobaczymy ...

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że wszystko w porządku już powiekami :*

      Usuń
    4. gradowka pojawila sie po 1,5 miesiacach stosowania Long 4 Lashes dodam iz codziennie korzysalam ze szkiel kontaktowych i przebywalam w klimatyzacji

      Usuń
  54. Hej Dziewczyny! Od dwóch lat stosowałam odżywkę FEG - były lepsze i gorsze dni - czasami piękne bujne rzęsiska, a czasami takie krzaczaste, z gdzieniegdzie pustymi miejsca - nie za fajnie to wyglądało :/, ale ostatni miesiąc był okropny - praktycznie bez rzęs :(. FEG używałam przez 2 lata codziennie, nie robiłam żadnej przerwy, może w tym tkwi błąd??? Dzisiaj zakupiłam LONG 4 LASHES, której ulotka mówi, aby po 6 miesiącach stosować co 3-4 dni... czy Wy tak robicie i efekt nadal utrzymuje się taki ładny? Proszę o wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ponownie :). Jestem po ponad 2-miesięcznej kuracji LONG 4 LASHES, jestem bardzo zadowolona - efekty są lepsze niż po FEG - rzęsy są gęstsze, dłuższe i nieco bardziej grube - choć mogłyby być bardziej, ale później może jeszcze tego doświadczę, zobaczymy co będzie po kolejnym miesiącu :). Ponawiam pytanie czy są osoby, które po 6 miesiącach stosują tą odżywkę co 3-4 dni i nadal u nich efekt się utrzymuje??? Daleko mi jeszcze do tego czasu, ale wolałabym wiedzieć zawczasu ;). Bardzo proszę o odpowiedź :)

      Usuń
    2. Czy nikt nie stosuje tej odżywki ponad 6 miesięcy??? Czy faktycznie ją stosować co 3-4 dni, by efekt się utrzymywał przez cały czas???

      Usuń
    3. Efekt utrzymuje się tylko przy stałym stosowaniu odżywki, dlatego, że wydłuża ona naturalny cykl wzrostu włosa. Po odstawieniu efekt mija gdy wypadną te "odżywione" włoski.

      Usuń
  55. Witam. Chyba rowniez zakupie ta odzywke widzac efekty. ja na sobie przetestowalam regenerum do rzes zakupiony w aptece.Stosowalam przez 3 msc i myslalam ze efektow brak ale jak wytuszowalam rzesy to dopiero zauwazylam roznice ktora naprawde byla widoczna niestety nie mam zdjec:-( teraz sprobuje tej odzywki i zobacze czy efekty tez beda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po Regenerum nie miałam efektów specjalnych

      Usuń
  56. Witam, chciałabym przestrzec wszystkich przed zakupem serum do rzęs, które jest w sprzedaży w sklepach SEPHORA. Serum występuje pod nazwą Long Lashes Forever i kosztuje 185 zł!!!! Tymczasem jest to dokładnie ten sam produkt, o kórym mowa tuta, dokładnie ten sam skład!! Serum z Sephory jest oczywiście wyprodukowane przez firmę Oceanic, jedyna różnca to kolor opakowania-w tej sieciówce jest ono czarne. Czuję sie oszukana, naciągnieta i pozostał bardzo duży niesmak. Na pewno nigdy więcej nie dokonam żadnego zakupu w Sepforze i każdego będę przed nimi przestrzegała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak nazywa się to serum z Sephory?

      Usuń
  57. Jak Twoje efekty dzisiaj? Wciąz stosujesz tą odżywkę?

    Martwi mnie trochę to co znalazłam z innych opinii a mianowicie, że rzęsy o wiele bardziej wypadają po pewnym czasie u niektórych - czy teraz stosujesz odżywkę 3-4 razy w tygodniu?

    Jeśli tak, to czy zauważyłaś by Ci o wiele więcej ich wypadało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy po czasie wypadają normalnie, miałam od niej przerwę przez kilka miesięcy i teraz znowu zaczęłam stosować od 2-3 tygodni. Czekam na efekt ponowny. Odżywka nadal mnie nie podrażnia. Stosuję codziennie na noc.
      Mnie się wydaje, że rzęsy nie wypadają bardziej, ale jest to bardziej zauważalne, bo rzęsy robią się gęstsze i dłuższe. Ale trudno powiedzieć, u każdego może być inaczej.

      Usuń
  58. Hej od dwóch dni zaczęłam przygodę z long 4 lashes, po 2 godzinach zaczął się koszmar. Oczy piekły, łzawiły, a także zrobiły się czerwone. Drugiego dnia użyłam jej ponownie, objawy wystąpiły te same, ale ze zdwojoną siłą, po około dniu ustapiły. Wcześniej używałam revitalash i nie miałam takich problemów, tylko po trzecim opakowaniu rzęsy przestały już być takie piękne dlatego postanowiłam zastąpić go long 4 lashes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że odstawiłaś produkt przy takich podrażnieniach. Z oczami nie ma żartów :x

      Usuń
  59. ja też sobie kupiłam. nie z powodu reklam i zachęcań innych lecz zobaczyłam moją siostrę, która tego cuda używa od dłuższego czasu. uwierzyć nie mogłam. obydwie mamy b. jasne rzęsy zwłaszcza latem, gdy je pomalowała tuszem myślałam, że dokleiła sztuczne..... a potem poleciała i też sobie kupiłam. z Waszych komentarzy i po przemyśleniu też mogę powiedzieć, że na pierwszym etapie stosowania specyfiku, rzęsy w nadmiarze wypadają, jednak po miesiącu widzę różnicę, są dłuższe i gęstsze, widzę to choć 5 x dziennie je oglądam
    pozdrawiam
    ps. moja siostra mówi, że nie widzi różnicy - ha ha a one dwa razy dłuższe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że i Tobie pomogła ta odżywka :)
      ja na razie robię przerwę miesięczną i przerzucam się na Magic Lash z Shiny Boxa

      Usuń
  60. Przy pierwszym opakowaniu również byłam zachwycona.
    Ostatnio po dłuższej przerwie kupiłam nowe i zaczął się problem z wypadaniem - codziennie wypada mi po 5-8 rzęs. W prawym oku są tak przerzedzone, że brakuje ok 60%.
    Załamać się można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz, też miałam takie momenty przerzedzenia. Ale wszystko wróciło do normy. Co nie znaczy że nie jest to wkurzajace :-( mam nadzieję że rzęsy wrócą do siebie

      Usuń
    2. Wiem o czym mówisz, też miałam takie momenty przerzedzenia. Ale wszystko wróciło do normy. Co nie znaczy że nie jest to wkurzajace :-( mam nadzieję że rzęsy wrócą do siebie

      Usuń
  61. Ależ efekt. Ja to mam takiej długości, jak pomaluje tuszem volume.

    OdpowiedzUsuń
  62. Efekt super!!! Zastanawiam się czy matka karmiące może stosować ta odżywkę? Jak myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 4 tyg stosowania dostalam zapalenia spojowek i rogowek i 3 antybiotyki na raz wiec moze warto bys to wiedziala :)

      Usuń
    2. Dzięki! To bardzo cenna informacja. Odżywkę kupiłam 4 miesiące temu z zamiarem użycia jak przestanę karmić. Poczytałem komentarze i zaczęło mnie kusić. Sprowadziłas mnie na ziemię ☺ Dziękuję ☺

      Usuń
  63. Witam,
    ja odradzam serum, mam czerwone powieki i to bardzo, czerwona kreskę na oku w miejscu aplikowania serum około 2 miesiące temu odstawiłam , a nawet nie doszłam do końca 1 butelki , nigdy więcej tego serum, szukam sposobu żeby zniknęła czerwona kreska na powiece :(((

    OdpowiedzUsuń
  64. Po dwóch miesiącach odstawiłam tą odżywkę, fakt rzęsy miałam spektakularne, a teraz mam porażkę strasznie krótkie, te długie mi wypadły wstydzę się malować rzęsy bo mam je strasznie krótkie... nie mam zamiaru aplikować sobie tej odżywki całe życie ... mam nadzieję że moje rzęsy wrócą do normy bo zawsze je miałam długie ODRADZAM no chyba, że uzależnisz się jak ćpun i będziesz to "coś" aplikować wiecznie... polecam powrót do natury

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również stosowałam tą odżywkę. Całe życie miałam delikatne,krótkie prawie niewidoczne rzęsy. Po zastosowaniu też odżywki moje rzęsy stały się mocniejsze i o wiele dłuższe. Nigdy w życiu nie mialam takich długich rzęs. Pierwszy raz w życiu miałam co malować. Ale niestety po ok 4 miesiącach od rozpoczęcia stosowania rzęsy zaczęły wypadać. W ciągu 2 tygodni straciłam połowę rzęs, są tak krótkie, że aż niewidoczne. Jestem przerażona. Mam tylko nadzieję,że odrosną 😢

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja również stosowałam tą odżywkę. Całe życie miałam delikatne,krótkie prawie niewidoczne rzęsy. Po zastosowaniu też odżywki moje rzęsy stały się mocniejsze i o wiele dłuższe. Nigdy w życiu nie mialam takich długich rzęs. Pierwszy raz w życiu miałam co malować. Ale niestety po ok 4 miesiącach od rozpoczęcia stosowania rzęsy zaczęły wypadać. W ciągu 2 tygodni straciłam połowę rzęs, są tak krótkie, że aż niewidoczne. Jestem przerażona. Mam tylko nadzieję,że odrosną 😢

    OdpowiedzUsuń
  67. Rzęsy odrastają ☺. Zaryzykowałam i nadal używałam odżywki. Jak na razie nie są one tak długie jak były ale nie jest źle ☺

    OdpowiedzUsuń
  68. Rzęsy odrastają ☺. Zaryzykowałam i nadal używałam odżywki. Jak na razie nie są one tak długie jak były ale nie jest źle ☺

    OdpowiedzUsuń
  69. Chciałam zapytać czy rzeczywiście jest różnica z produktem z sephory? Chciałam sobie kupić tę odżywkę, ale nie wiem czy lecieć do apteki czy sephory właśnie :) A cena znacząco się różni.

    OdpowiedzUsuń
  70. Miałam identycznie. Po ok miesiącu stosowania niektóre rzęsy jakby zniknęły... Ciężko było się pomalować. Nie rezygnuje szybko więc z cierpliwością stosowałam dalej. Po kolejnym miesiącu było wielkie Łał, moje rzęsy pomalowane sięgały brwi, faktycznie wyglądały jak sztuczne. Zawsze miałam krótkie i cieniutkie rzęsy, teraz nawet nieumalowane czuję na górnej powiecie. Jestem zachwycona efektem! Moje marzenie o pięknych rzesach spełniło się!

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie wiem czy ja jestem jakaś ślepa czy co, ale nie widzę różnicy. :/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...