środa, 2 kwietnia 2014

Musztarda? Wolę ketchup - Avon, Nailwear Pro+, Sahara Sunrise

Sahara Sunrise to dość dziwny odcień pomiędzy pomarańczą a musztardą. Przy mojej skórze nie wygląda zbyt korzystnie. Ogólnie uważam, że to trudny w noszeniu kolor, ale na pewno znajdzie wiele zwolenniczek. Jest dość niespotykany (łatwiej dostępne są bardziej nasycone pomarańcze lub żółci). Wymaga nałożenia topcoatu dla większego połysku, ale i tak nakładam top na 90% mani niezależnie od marki.
Lakier jest .średnio gęsty, ale raczej gęsty niż lejący. Na zdjęciach są 2 warstwy, ale już pierwsza ma dość dobre krycie, druga całkowicie wyrównuje kolor. Przy potrząsaniu słychać kuleczki do mieszania lakieru. Duży plus!

Cena/pojemność: w obecnym katalogu 5/2014  8,99zł/12ml
 
Sahara Sunrise raczej poszuka nowego domu ze względu na kolor, bo pozostałe właściwości lakieru są jak najbardziej w normie.

Zdj. z lampą pierścieniową:



Zdj. w świetle dziennym:




Zdj. w słońcu:





Lakiery Avon stanowią dość pokaźną część mojej kolekcji. Niby nic specjalnego w nich nie ma, ale jakoś dobrze mi się nimi maluje ze względu na długi i lekko spłaszczony pędzelek. I buteleczki są "pakowne" przez swój prostokątny kształt

Zdarzają się oczywiście smużące brzydale, ale czasem można trafić na "perełkę" o niebanalnym kolorze lub wykończeniu jak ciekawy glassflecked, mat, foil lub ostatnia "morska" kolekcja z przejrzystymi flejksami:

flejksy Avon

55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ano brzydal :D
      mam podobny lakier z Enjoy, ale bez tych brudnych tonów i uwielbiam! czyste mango

      tego puszczam dalej w świat :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście prawdziwa musztarda :) Mam w podobnym kolorze spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja koleżanka ma musztardową kurtkę i wygląda w niej świetnie, ja bym pewnie wyglądała jak chory człowiek :D

      Usuń
  3. Kompletnie nie moja bajka. Musztarda nie pasuje do mojej karnacji.
    Też wolę ketchup ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tam brzydal... Mi się nawet podoba, ale na zdjęciach w świetle dziennym.
    Pokażesz te morskie cztery? Bo nie mogę się zdecydować a w przyszłym katalogu są taniej :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się chociaż na wzorniku
      ale z tego co widzę, raczej na coś, bo są dość rzadkie, flejksów na paznokciu wychodzi zdecydowanie mniej niż w butelce

      z tego co widziałam u Ciebie to kolory limonki i mięty podobne jak)
      -Divine Lime (baza w Shipwreck jest niemal identyczna, różnią się tylko wykończeniem)
      -Honeydew Dazzle (Enchanted Siren bardziej nasycony, miętowy z turkusowym shimmerem i flejksami jasnymi)

      wiem, że Turkusowa pokazywała już jeden z nich (teal)

      Usuń
    2. No własnie widziałam u Turkusowej i u Inanny i mam ochotę na ten teal i granat.
      Te jasne mniej mnie korca (chociaż flejksy są śliczne), bo własnie podobne już mam.

      Poczekam, nie spieszy się :)

      Usuń
  5. faktycznie trudny kolor, ale rewelacyjny, zastanowię się nad nim :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz takie odcienie to warto się mu przyjrzeć

      Usuń
  6. Dziwny kolor, ja bym raczej go nie kupiła. Rzadko kupuję lakiery z Avon, mam kilka kolorów, zwłaszcza mięta mnie urzekła. Chwilowo jednak realizuję swoją miłość do lakierów Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko 3 miniaturki Essie i na razie mania na nie mnie nie dotknęła :)

      Usuń
  7. Mnie z kolei bardzo się podoba, zarówno w świetle dziennym, jak na zdjęciach z flashem. Aż szkoda, że nie lubię malować paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. mam jeden jedyny lakier z mollon, złoty glitter :D

      Usuń
  9. ja to sie boje takich kolorow :P kiedys pomalowalam pazurki na stopach takim kolorem - z bliska bylo ok, z dalego wygladalo jakbym miala grzybice :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dlatego napisałam, trudny w noszeniu kolor, bo może dziwnie/niezdrowo wyglądać, ale to dużo od kolorytu skóry zależy :)

      Usuń
  10. mnie ten kolor lakieru podoba się, masz piękne paznokcie. musztarda nie jest typową musztardą.

    OdpowiedzUsuń
  11. z lampą pierścieniową wygląda całkiem fajnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak naprawdę ten kolor jest bardzo bliski rzeczywistemu :)

      Usuń
  12. ma coś w sobie :) ja najbardziej lubię majonez ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przemawia do mnie ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przemawia do mnie,chyba wole keczup :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Solo nie chciałabym nosić ale z flejksami lub innymi topami już tak :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam go ostemplować, ale się zniechęciłam :D

      Usuń
  16. bardzo oryginalny kolor który mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kolor *_* ale raczej nie nosiłabym go ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. na pierwszych fotkach faktycznie wygląda na musztardowy, ale potem już gorzej :/ też mam słabość do lakierów avonowych i często mnie kuszą - ostatnio właśnie Shipwreck i Enchanted Siren, oba ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadne zdjęcie go w sumie do końca nie oddało, bo skórę jakoś dziwnie aparat łapał, widać, ze się nie lubimy :)

      Usuń
  19. A ja bardzo lubię takie nietypowe kolory, podoba mi się i będzie mój :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      dlatego postanowiłam go mimo wszystko pokazać, bo zawsze może komuś się spodoba, a swatchy za dużo nie ma w sieci

      Usuń
  20. wygrałaś u mnie lakierowe rozdanie i już od niedzieli czekam na adres :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolor:0 Moje paznokcie są teraz w opłakanym stanie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moje też cierpią, a to rozdwojenia a to ułamania... :|

      Usuń
  22. kojarzy się z wielkanocą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nietypowy kolor muszę przyznać. Nie urzekł mnie ale troszkę zaciekawił :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, tez wolę ketchup. Powyższy kolor jest wyjątkowo nie twarzowy :) Może na jesień będzie dobry?

    OdpowiedzUsuń
  25. W życiu bym nie pomyślała że TAKI lakier może tak fajnie wyglądąc :)

    Grrrr.. znów problemy z dodawaniem do obserwowanych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że Ci się podoba :)
      może spróbuj przez link bezpośredni: Obserwuj przez GFC nad gadżetem obserwatorów

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...